|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Til tider hjulbeint
|
![]() Sv: Arbeidgivers holdning når dere er hjemme med syke barnHer er det ingen sure miner ved sykt barn og det skjer oftere pga astma. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Arbeidgivers holdning når dere er hjemme med syke barnHAr aldri opplevd å få noen kommentarer. Jeg og mannen deler stort sett på hvem som er hjemme, men nå er han student så da må vi ta de litt etter hvem det passer best for. Heldigvis er lille lite syk*bank i bordet* |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Har fått nytt nick
|
![]() Sv: Arbeidgivers holdning når dere er hjemme med syke barnJepp.Jeg opplevde å bli kalt inn på møte etter å ha blitt hjemme med Hannah når jeg jobbet sist. De godtok ikke at jeg ble hjemme i og med at hun hadde pappaen sin hjemme i pappapermisjon. MEN Jeg jobber nattvakt. Jeg skulle dratt på jobb kl. 22, men pappaen målte feberen på henne rett før jeg dro (hun hadde hatt feber 2-3 dagerallerede, men virket varmere og gråt mye mer), og da lå den på 41 grader. I tillegg hadde hun utslett. Vi ringte legevakta og fikk beskjed om å komme med henne med en gang. Jeg tok med Hannah, mens mannen ble hjemme hos Mathias som selvsagt var i seng for lengst. Sist redigert av MsM : 11-12-07 kl 20:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Arbeidgivers holdning når dere er hjemme med syke barnFy søren, det der er jo trakassering!
![]() |
#45 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Arbeidgivers holdning når dere er hjemme med syke barn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Elsker gamlis- godis
![]() Sv: Arbeidgivers holdning når dere er hjemme med syke barnHar aldri opplevd noe negativt i forbindelse med dette. Nå er jeg leder selv, og er svært påpasselig med å ikke la personalet få dårlig samvittighet for egen eller barns sykdom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Arbeidgivers holdning når dere er hjemme med syke barnJeg er sjef. Med barn. Når barna er syke må de ha omsorg, og alle har krav på 10 betalte dager i året. Jeg kjenner alle barna til mine ansatte, og er genuint opptatt av at de skal ha det bra, så jeg ønsker sevsagt god bedring, og følger opp når den ansatte er tilbake.
![]() |
#48 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Arbeidgivers holdning når dere er hjemme med syke barnDe tar det heldigvis fint. Selv om det blir problemer egentlig når jeg er borte. Sitter på sentralbordet og har også resepsjonen. Det er jo en til som kan sitte der også da men da får hun dobbelt opp. Men sånn er det bare noen ganger og det har de full forståelse for.
![]() |
#49 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Arbeidgivers holdning når dere er hjemme med syke barnAldri noe problem, selv om situasjonen er aldri så presset.
![]() |
#50 |
Bedreviter
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Elsker gamlis- godis
Signerer selvsagt denne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Har fått nytt nick
|
Ja,for all del! Det skal også ganske spesielle omstendigheter til for at ikke pappaer kan ta seg like godt av syke barn som mamma. Og ingen er uunnværlige på jobben. Pappa må også kunne være hjemme med syke barn i ny og ne. Vi fordeler det etter hvem det passer best for den dagen, evt. deler vi ca.50/50. Siden jeg jobber natt og han dag, og jeg i tillegg har vært i permisjon med Hannah+ sykemeldt under svangerskapet har vi brukt svært få sykt-barndager. Det har som regel ordnet seg uten at vi har hatt behov for å ta fri. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|