|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
13-12-07, 11:36 | #1 |
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
|
Komedier - favoritter? What cracks you up?Jeg kan innrømme det med en gang.. Jeg ler av rølpete og sikkert, for mange, dårlige komedier(et eksempel er Superbad), men en av de hyggligste komdie/dramaet jeg kan se er Fire bryllup og en gravferd, tror det er den eneste filmen jeg kan se om og om igjen. Minnes å huske at jeg syntes tv-serien Cold Feet var ganske morsom, men det er jo ingen film. Jeg klarer liksom ikke å komme på en favoritt komedie, en som har brent seg fast.
13-12-07, 11:48 | #2 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
|
Sv: Komedier - favoritter? What crackes you up?
Jeg tror den jeg har sett desidert flest ganger er Peter Sellers' "Høyt skum i Hollywood" fra 60-tallet (orginaltittel "The Party" ). Det er kanskje litt sært, men det må være min all timer. |
13-12-07, 11:56 | #3 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
|
|
13-12-07, 12:04 | #4 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
|
Sv: Komedier - favoritter? What crackes you up?Jeg digger "Grosse Pointe Blank", ler meg ihjel av de tørre replikkene hver gang. :sær:
13-12-07, 14:13 | #5 |
Truth is in the x-files
|
Sv: Komedier - favoritter? What crackes you up?Hvor skal jeg begynne? Jeg tror jeg signerer Missen i stedetfor. :lat:
13-12-07, 14:38 | #6 |
Glamorøs
|
Jeg elsker også den filmen, men har ikke kategorisert den som en komedie. Den er kanskje det? Bare jeg som kun ser for meg komedier som ekle greier med Jim Carrey og underbuksehumor.
13-12-07, 14:39 | #7 |
By the Sea
|
Sv: Komedier - favoritter? What crackes you up?"Svindlere med stil" er en klassiker som kan sees mange ganger!
13-12-07, 14:53 | #8 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
|
For meg er den en svart komedie, men jeg har sær humor. Det er ikke sikkert at andre synes en film om en leiemorder med samvittighetskvaler er morsom.
13-12-07, 15:06 | #9 |
|
Sv: Komedier - favoritter? What crackes you up?Jeg ler så jeg griner av Jackass, dvs. hvis ikke Steve-O er i bildet. |
13-12-07, 15:18 | #10 |
Prematurmamma
|
Sv: Komedier - favoritter? What crackes you up?Jeg må krype til korset og innrømme at jeg ler godt av slike highschool/college komedier som American Pie og Van Wilder. Pupper, lår, og rumpehumor.
13-12-07, 16:02 | #11 |
By the Sea
|
Sv: Komedier - favoritter? What cracks you up?A Fish called Wanda er hysterisk morsom!
13-12-07, 16:20 | #12 |
Glamorøs
|
Neida, jeg ler absolutt av den jeg også, jeg har bare ikke puttet den i komediekategorien i mitt eget hode. Men jeg innser jo at den er det. Jeg tror liksom ikke at jeg liker komedier, fordi jeg forbinder det bare med kjip humor.
13-12-07, 18:12 | #13 |
Passiv
|
Samme her. Jeg ler også godt av Ace Ventura. |
13-12-07, 19:06 | #14 |
Skrekkøgle
|
Sv: Komedier - favoritter? What cracks you up?Jeg elsker Marlon Wayans, ja generelt Wayans-brødrenes filmer. Ikke noe får meg til å le som dem. Og Martin Lawrence. Er han i en film, er den nesten garantert morsom.
13-12-07, 19:32 | #15 |
Prematurmamma
|
Sv: Komedier - favoritter? What cracks you up?Komediene til Jackie Chan er også morsomme, forresten. Shanghan Noon og Knights, og ikke minst Rush Hour 1, 2 og 3!
13-12-07, 19:33 | #16 |
Prematurmamma
|
Sv: Komedier - favoritter? What cracks you up?
Scary Movie filmene også?
13-12-07, 20:06 | #18 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Komedier - favoritter? What cracks you up?Grosse Point Blank - lært av Stompa, den ler jeg godt av, ellers ler jeg godt av ting som blir ufrivillig morsomme, Fire bryllup.., A Fish called..,
13-12-07, 20:13 | #19 |
Metallica!!
|
Sv: Komedier - favoritter? What cracks you up?Jackie Chan sine komedier er de eneste jeg ler godt av tror jeg.
13-12-07, 20:27 | #20 |
One of These Days
|
Sv: Komedier - favoritter? What cracks you up?Tja, jeg lo så jeg grein av A fished called Wanda. Synes også Top Secret er utrolig morsom. Monty Python-filmene er supre. Liker også Hot shots, i alle fall en av dem. Det er de som er sånn hylende morsomme. (Kilde: youtube.com) |
|
|