|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
--
|
![]() Hjelp! Noen som har skiftet drivreim på tørketrommel selv?Tørketrommelen vår virker ikke og jeg har vært i kontakt med et firma som fikser sånne ting. De har ikke tid før etter nyttår. De tror at det er drivreimen som må byttes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hjelp! Noen som har skiftet drivreim på tørketrommel selv?Jeg ringer pappa eller morfar i slike situasjoner.
![]() |
![]() |
#3 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp! Noen som har skiftet drivreim på tørketrommel selv?Det er vel ikke så mange reimer, eller drivhjul å velge i?
![]() |
#4 |
Einsam
|
![]() Sv: Hjelp! Noen som har skiftet drivreim på tørketrommel selv?Jeg fikk beskjed at jeg kunne klare å skifte den selv, da den røk på den forrige vaskemaskina. Men jeg kjøpte likevel ny maskin, da det egentlig var veldig på tide uansett... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Come what may...
|
![]() Sv: Hjelp! Noen som har skiftet drivreim på tørketrommel selv?Ja vi har for lenge siden, man må bare ta på hanske først. Det er ikke vanskelig å ikke se den. Bare åpne bak så syns den godt. Ihvertfall på den gamle maskinen vi hadde.
![]() |
#6 |
--
|
![]() Sv: Hjelp! Noen som har skiftet drivreim på tørketrommel selv?Han har åpnet alle veier når bortsett fra forfra. Han får prøve det etterpå. Jeg får kanskje noe hjelp når jeg ringer delelageret i morgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp! Noen som har skiftet drivreim på tørketrommel selv?Hvordan gikk det? Fikk mannen fikset eller ble det ny tørketrommel?
![]() |
|
|