Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Om julegavenes innhold

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-12-07, 01:48   #121
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om julegavenes innhold

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Fikk ikke du det i fjor da?

Jo.

Sitat:

Jeg er mer miljøvennlig enn dere alle: storebror ønsker seg noen spesielle langrennski og vi har kjøpt dem til ham. Brukt.

Flinke Liven! Vi prøvde virkelig! Vi har lett på Finn.no i ukevis etter slalåmski til Frøkna der, men fant ingen i rett størrelse.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-07, 09:42   #122
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Om julegavenes innhold

Barna her får en ting hver til jul av oss, men det er dyre ting som de ønsker seg og kommer til å bruke masse.

Til andre som jeg har kjøpt så har jeg prøvd å tenke på hva de kan trenge, noen av de så er det bedre for å få klær og sengeklær enn magiske leker, for da har de klær og sengeklær, noe jeg tenker på sikt er bedre.

Andre igjen har jeg prøvd å tenke litt morsomt, men nyttig.

Til minsten som blir 4, har jeg de andre julene ønsket til han ulltøy, for leker har han nok av, og han har ikke tenkt på at "å nei, ulltøy for besteforeldre igjen, så kjipt". Men på han ble det i fjor for mye gaver, han var bare sliten og gråt, for det ble for mye for han.(kloke av erfaring, så gjør vi ting HELT anderledes i år!)

Jeg har ikke før helt på slutten her skjønt helt hvor HI vil hen, men tror jeg skjønner det nå. Jeg syns godt barn kan få nyttige ting til jul, istedet for ræl, og jeg er skikkelig fornøyd med at barna her kan gå av skaftet av glede for nyttige ting såvel som magiske gaver.

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-07, 18:42   #123
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Om julegavenes innhold

Må bare fortelle ommellomstesom åpnet presangen fra Oldeforeldrene i går. Inni pakken var det to par hjemmestrikkede sokker, og en eske med 4 forskjellige traktorer. Gutten pakket opp gaven og jublet: Oiiiii sokker og ferdig med det. Han ville ha på seg sokkene, mens traktorene viste han ingen interesse for der og da

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no