|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Vi kom hjem til oppspist Nøstebarn-dress!O jada. En av hundene til svigers hadde gått løs på strikketøyet mens vi var hos mannens søster på julaften. Genseren min er det ikke så farlig med, men jeg ble så lei meg at jeg gråt da jeg så at snuppas mormorstrikkede Nøstebarndress hadde gått med i dragsuget. Fire knapper var borte, noe av knappestolpen var revet av, det var to store hull og flere små oppetter ryggen. Fullstendig utenfor redning
![]() |
#3 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vi kom hjem til oppspist Nøstebarn-dress!Huff så kjedelig. Om min hund hadde spist opp et plagg hadde jeg selvsagt erstattet det.
![]() |
#4 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Vi kom hjem til oppspist Nøstebarn-dress!Så leit. Merkelig at hundene spiser klær. Det har kanskje vært sølt noe spennende på den.
![]() |
#5 |
Pauset
Hvor: In Town!
![]() Sv: Vi kom hjem til oppspist Nøstebarn-dress!Selvfølgelig skal de erstatte den. Har de ikke sagt noe? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Etylbarbital
![]() Sv: Vi kom hjem til oppspist Nøstebarn-dress!Kjipe greier. Hvordan skjer dette? Mens klærene er på?
![]() |
#8 |
ssscccuphersfantassschisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vi kom hjem til oppspist Nøstebarn-dress!Jeg vet ikke hva jeg hadde forventet. Hvis jeg hadde lagt tøyet inn på rommet der jeg skulle sove og lukket døra, så selvfølgelig skulle det erstattes.
![]() |
#9 |
Fjott
|
![]() Sv: Vi kom hjem til oppspist Nøstebarn-dress!
Cave ab homine unius libri Ride si sapis ... Sist redigert av Tammen : 26-12-07 kl 23:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Vi kom hjem til oppspist Nøstebarn-dress!Uhell kan skje... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Vi kom hjem til oppspist Nøstebarn-dress!
Signerer denne.
![]() |
#12 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Vi kom hjem til oppspist Nøstebarn-dress!Synd med den dressen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Vi kom hjem til oppspist Nøstebarn-dress!Nja. Jeg mener at det kommer litt an på hvor plaggene lå. Dette skriver jeg fordi jeg selv er et surrehue som ofte kan la ting ligge å slenge på upassende steder. Hunder har vel ikke nødvendigvis noen tabbekvote, dersom de har gjort sånt før ville jeg tvert i mot blitt flinkere til å passe på tingene mine.
![]() |
#16 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Vi kom hjem til oppspist Nøstebarn-dress!Tror faktisk de som eier hunden har en form for forsikring i forhold til slike ting. Hadde det vært min hund hadde jeg tilbudt erstatning med en gang. Det mener jeg er påkrevd og vanlig høflighet.
![]() |
#18 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Vi kom hjem til oppspist Nøstebarn-dress!Jeg skjønner jeg er litt urimelig
![]() |
#19 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Vi kom hjem til oppspist Nøstebarn-dress!Så utrolig kjedelig, dressene var jo kjempefine, siden det er hjemmestrikket og greier.
![]() |
|
|