|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
interlektuell
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Blir dere påvirket?Ja, jeg blir påvirket, og har endret syn på mye siden jeg fant disse sidene, og NM før det igjen. Jeg mener selv at jeg har fått et mer reflektert forhold til kosthold, barneoppdragelse og helse. Det er veldig mange oppegående og ordsterke folk her på forumet som deler gripende fortellinger og viktige erfaringer, og møtene med fortellingene deres endrer meg.
|
|
|
#2 |
|
|
Sv: Blir dere påvirket?Jeg blir inspirert, lærer mye nytt og får øynene opp for ting jeg ikke visste eksisterte. Hvis mange av brukerne mener at et produkt er toppen, går jeg ut i fra at det ihvertfall har noen fiffige sider og bruksområder. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Blir dere påvirket?Ja, det gjør jeg. Og det ser jeg faktisk på som helt normalt. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
flisespikker
|
Sv: Blir dere påvirket?Å bli påvirket betyr jo bare at det man leser og lærer har en virkning på en. Selvsagt blir jeg påvirket av det jeg leser på forumet, hva ville ellers være poenget med å delta her?
|
|
|
#6 |
|
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Blir dere påvirket?Ja, jeg blir påvirket |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Blir dere påvirket?Naturligvis blir jeg påvirket - jeg er den originale meeloper !
storebror 1997 og lillebror 2003 ![]() Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !! Sist redigert av Muad'Dib : 29-10-06 kl 20:45. |
|
|
|
![]() |
|
|