|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Multitasker
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gir du dine små barn koffein?Lillemann drikker ikke og får ikke brus av oss. Han er 20mnd og foretrekker vann. Og pupp.. Han har såvidt smakt brus, men det er visst ikke så godt. Så da slipper vi å sloss om akkurat det. I jula da han hadde omgangsyken fikk han farris med eplejuice og det var visst veldig godt.
|
|
|
#3 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gir du dine små barn koffein?Storesøster liker ikke noen form for drikke med kullsyre. Så problemstillingen er ikke-eksisterende enda. Hun HAR trent med litt Solo inne i mellom for å LÆRE seg å drikke brus, men det er (heldigvis) vanskelig. Vanlig vann er helt topp, Farris og liknende er erklært "vann for voksne".
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Gir du dine små barn koffein?Ja, de får koffein. Cola drikker de ikke ofte, men det hender. |
|
|
|
#6 |
|
Superaktiv
Hvor: Buskerud
![]() ![]() |
Sv: Gir du dine små barn koffein?Ja poden drikker cola innimellom! Han nærmer seg skolealder nå og smakte på cola første gang rundt 2-3 års alderen. Han er ikke så veldig glad i brus men drikker et glass eller to i helga men da velger han fanta eller solo. Har aldri brus på hverdagene. Syns ikke det er så ille med litt brus bare det begrenser seg til helga og spesielle anledninger!
|
|
|
#7 |
|
Ustabil
|
Sv: Gir du dine små barn koffein?Som alltid undres jeg. Hvem er de, de som kjøper all colaen i butikken? Ei jeg kjenner jobber på en dagligvarebutikk like i nærheten av oss, og hun fortalte før jul at cola (inklusive Pepsi) var av de tingene det gikk ufattelige mengder av før jul, og som de var livredde for å gå tom for. De bestilte pall på pall, likevel var de tomme for Pepsi Max i romjula (møkkabutikk! |
|
|
|
|
|
#10 |
|
flisespikker
|
Sv: Gir du dine små barn koffein?
Kanskje de har et eget forum?
|
|
|
#11 |
|
Nå også i farger
Sv: Gir du dine små barn koffein?Tja. Minsten ammes, og jeg drikker både kaffe og te, så litt koffein får han nok i seg ja. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Shake it out!
|
|
|
|
#13 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Gir du dine små barn koffein?Ja de får brus med koffein. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er jo medisin, det er såklart lov.
|
|
|
#15 |
|
Ustabil
|
Jeg har også sett mange nokså små barn (under skolealder) som får kaffe, og det reagerer jeg litt på. |
|
|
|
![]() |
|
|