Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ugg

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-08, 08:23   #1
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ugg

Jeg har fått ei amerikansk venninne til å sende meg et par UGG sko:

Lurer nå på hvordan disse er i størrelsen. Er normalt en størrelse 39, dvs i amerikansk størrelse 8,5, og de selges kun i hele størrelser. Der står på siden at for halve størrelser så bestill en størrelse ned, men er veldig usikker på om jeg skal gjøre det, vil jo ikke ha de for små.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 08:31   #2
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ugg

Eldste datteren min har to par (det ene paret arvet etter meg)
Det andre paret fikk hun i julegave i år og er den korte varianten.
Begge samme modell som du viser bilde av (det finnes mange forskjellige modeller)

I begge parene har hun 8,5 og hun er en normal str.39, altså min erfaring er at de er helt normale i størrelsen.
Ville ikke kjøpt str.38 var jeg deg.Jeg er også en str.39 og prøvde de i str.38 da jeg kjøpte de siste, og de var ganske trange.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 08:42   #3
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ugg

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Eldste datteren min har to par (det ene paret arvet etter meg)
Det andre paret fikk hun i julegave i år og er den korte varianten.
Begge samme modell som du viser bilde av (det finnes mange forskjellige modeller)

I begge parene har hun 8,5 og hun er en normal str.39, altså min erfaring er at de er helt normale i størrelsen.
Ville ikke kjøpt str.38 var jeg deg.Jeg er også en str.39 og prøvde de i str.38 da jeg kjøpte de siste, og de var ganske trange.

Takker for kjapt svar, var inne å sjekker på nordstrom igjen, men de klarer ikke å få dem levert før om 3,5 måneder, og så lenge orker jeg ikke å vente Så jeg gikk inn på australian ugg sin side, og der står det at 8=39 og 9=40/41....men du mener at 9 er mer enn str 39? Vet ikke om noen butikker her som selger dem heller, så jeg får ikke prøvd dem.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 08:53   #4
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ugg

Opprinnelig lagt inn av Macky, her.

Takker for kjapt svar, var inne å sjekker på nordstrom igjen, men de klarer ikke å få dem levert før om 3,5 måneder, og så lenge orker jeg ikke å vente Så jeg gikk inn på australian ugg sin side, og der står det at 8=39 og 9=40/41....men du mener at 9 er mer enn str 39? Vet ikke om noen butikker her som selger dem heller, så jeg får ikke prøvd dem.

Jeg kjøpte 8,5 til datteren min og de passet perfekt til hennes og mine 39 føtter.

De forretningene jeg vet om som fører dette merket her i nærheten er CARA i Drammen og Hassan og Den Dama i Oslo

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-08, 14:21   #5
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.640
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ugg

Jeg har sett dem på Grensen sko på CCVest også. Jeg er en vanlig 39 og går rett inn i Angeliques avlagte sko. Jeg har bestilt 9 (fra Nordstrom) og de er på vei over nå (men ble bestilt før jul da). Skulle gjort som deg, og sjekket her inne altså, for det høres definitivt ut som om det er 8 jeg skulle hatt. Jeg skal bruke dem som tøfler inne nemlig. Men hvorfor selger de halve størrelser her, og ikke der?

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-08, 18:51   #6
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ugg

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg har bestilt 9 (fra Nordstrom) og de er på vei over nå (men ble bestilt før jul da). Skulle gjort som deg, og sjekket her inne altså, for det høres definitivt ut som om det er 8 jeg skulle hatt. Jeg skal bruke dem som tøfler inne nemlig. Men hvorfor selger de halve størrelser her, og ikke der?

Det var fra nordstrom jeg skulle bestille, men nå har det ikke mulighet til å sende ut før 17 mars i den brune fargen
Du får gi beskjed hvordan størrelsen er
I australia har de heller ikke halve størrelser

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no