|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
kamerat
|
Sv: Hva legger dere i begrepet "besserwisser"?Jeg tror du har rett, Elinblu. :ydmyk og åpen:
|
|
|
#4 |
|
|
Sv: Hva legger dere i begrepet "besserwisser"?Husker med glede tilbake på mine lærere med sine usedvanlig lite korrekte engelskuttalelser og svaret på mine spørsmål: "det vet jeg bedre enn deg, jeg er tross alt læreren din" |
|
|
|
|
|
#5 |
|
intro
|
Sv: Hva legger dere i begrepet "besserwisser"?
|
|
|
|
#6 |
|
flisespikker
|
|
|
|
#8 |
|
intro
|
|
|
|
|
#9 |
|
<*(((<
|
Jeg fikk en gang nedsatt semesterkarakter i matematikk på videregående fordi jeg ikke hadde gjort leksene. Det ble nemlig oppdaget da jeg løste ligningene på tavla uten kladdebok når vi ble "hørt i leksene". At ligningene ble helt riktig løst, nei, det hadde ingen betydning. Ah, tenk at jeg hadde stålkontroll på slikt en gang. :gammel og sløv: |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Introvert optimist
|
Jepp. Det er ikke uten grunn at de fleste i byggebransjen gir uttrykk for å ikke ville bygge for lærere. Da får de nemlig så mange "gode" råd.
Jeg ville ikke tenke på dette som en besserwisser. Det er noen områder man er bedre på enn ander og det å være klar over sine egne styrker og svakheter er da bare bra. Det er janteloven som kommer inn i bildet hvis det bare skal være lov å gi uttrykk for å kjenne sine svakheter og styrkene skal man tie stille om.
|
|
|
#12 |
|
|
Sv: Hva legger dere i begrepet "besserwisser"?Det er da udelt positivt å være trygg på egen kunnskap, såfremt man faktisk har grunn til å være det? |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Borte
|
Sv: Hva legger dere i begrepet "besserwisser"?Er det bare jeg som syns Trond Viggo er døll, utgått på dato og ikke minst oppbrukt som en gammel kondom?
|
|
|
#15 |
|
intro
|
Nå ja, kanskje, men ikke i disse gamle 5 på gaten-klippene. De er geniale!
|
|
|
|
#16 |
|
<*(((<
|
Ok, han har nok gjort mye ymse, men på sitt beste er han fortsatt genial. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Virkelig utgått på dato!!! Person-karakteristikkene er utgått på dato og RL-Trond-Viggo er nesten enda mer utgått på dato! |
|
|
|
![]() |
|
|