|
|||||||
| Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hva synes dere om Facebook?Føler det litt på samme måten som HI. Takket først nei, ble medlem og det tok litt av i en periode før det dabbet helt ut. Nå har jeg en særs begrenset profil og er kun innom rent sporadisk fordi vi har en trillegruppe der hvor vi typ avtaler hvor og når.
|
|
|
#3 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Apr 2009
![]() |
Sv: Hva synes dere om Facebook?Er med, men har valgt sterke begrensninger. De fleste jeg har kontakt med er godt voksne mennesker som ikke sender div tull. Dessuten, den viktigste årsaken for min del med å være inne på FB er å ha litt peiling på hva ungene driver med, og forstå litt mer av deres verden, og hvordan de bruker nettet. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Hva synes dere om Facebook?Jeg er kjempe fornyd med facebook. Ikke helt begeistret for at de forandrer der inne så ofte, men det går seg til |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Hva synes dere om Facebook?
Tryneboka virket spennede i begynnelsen, men nivået sank etterhvert. Og dermed er jeg nesten ikke aktiv der. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nybegynner
Medlem siden: May 2009
![]() |
Sv: Hva synes dere om Facebook?Jeg bruker Facebook innimellom for å se hva familie og venner holder på med. Har kun familie og venner på den, jeg føler det blir feil å ha alle mulige folk som jeg ikke kjenner. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Pauset
|
Sv: Hva synes dere om Facebook?Jeg kjenner jeg blir slakkere og slakkere på hvem jeg lar få se profilen min. Bare den ikke er åpen for alle, så er det greit egentlig. Men det er ikke greit om jeg ikke liker vedkomne da, men er jeg nøytral, så er det helt ok. Jeg deler uansett ikke veldig private ting på nett. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
prøver tilpasse seg livet
|
Sv: Hva synes dere om Facebook?Jeg har modifisert min facebook kraftig, er mer selektiv til hvem som er på vennelisten og ikke minst er profilen min gjort om til limited for alle jeg ikke har lyst, eller behov for å dele alt med.. rett og slett. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes dere om Facebook?Fant ikke sitatet, så jeg kopierte fra en annen som quotet: |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes dere om Facebook?Er på Facebook, bruker ikke mye tid på det, er bare innom et par ganger o dagen. Leser noen statuser, kommenterer kanskje noen statuser. |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
|
|