|
|||||||
| Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glad
|
Sv: Hva synes dere om Facebook?Har nettopp avansert fra Facebook til linkedin jeg nå. Lurer litt på hva jeg nå begir meg ut på. Igjen.
|
|
|
#2 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes dere om Facebook?Jeg bruker ingen av de der teite fjortis-applikasjonene, har blokkert alle sammen. Folk som sender meg en masse piss hele tiden uten stans sletter jeg konsekvent fra vennelista mi. Så DET problemet har jeg ikke lenger. Noen på vennelista har jo en halv mil med dritt nedover sida si, men da har jeg minimert siden deres slik at jeg kommer rett på wallen og ser ikke alt drittet deres, så det går bra. Jeg bruker Facebook kun for å holde kontakten med folk jeg vanligvis ikke snakker med og for å følge litt med på hvordan gamle klassekamerater og lignende har det.
|
|
|
#3 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Hva synes dere om Facebook?Kan man blokkere slik at man ikke mottar sånn dritt? Jeg er lei av å ignorere sånt. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Hva synes dere om Facebook?
Ja men det er ganske mye arbeid og det teite er at fjortisidiot-brukere der inne lager flere og flere slike applikasjoner hele tiden så det kommer jo stadig nye. For å blokkere en applikasjon må du klikke deg inn på siden til akkurat den applikasjonen (trykk på navnet). Litt nedover på høyre side står det "add application" og rett under står det "block application". Du må gjøre dette på en og en applikasjon. Mye styr, men vel verdt det. Jeg har sikkert blokkert 100 slike nå, og får sjelden nye inviter, heldigvis. Hver gang jeg får en ny slik invite, går jeg først inn på siden og blokkerer applikasjonen og så ignorerer jeg den etterpå. Vips - der får jeg aldri mer forespørsel om akkurat DEN applikasjonen.
|
|
|
#5 |
|
Pauset
|
Neida.. man kan blokkere seg mot alle. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ser flere sider enn..
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Pauset
|
Sv: Hva synes dere om Facebook?Superpraktisk. Har omtrent alle vennene mine der og det er lett å ta kontakt. Bruker nettet til det meste, ringer sjelden. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes dere om Facebook?Syns det er helt greit...
|
|
|
#12 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Hva synes dere om Facebook?Ja, gjør det. :alt det slitet for ingenting:
|
|
|
#14 |
|
Etylbarbital
Sv: Hva synes dere om Facebook?Jeg er registrert og syntes det var gøy å få en kanal hvor jeg enklere kunne holde kontakt med gamle klassekamerater og studievenner. Nå bruker jeg det hovedsakelig til å overvåke min bror + en tidligere kollega.
|
|
|
#15 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Hva synes dere om Facebook?Har ikke vært på Facebook. Liker ikke sånne opphausa "må være med-trender". Jeg trives bedre med å være sær og utilgjengelig. De jeg vil holde kontakten med finner jeg uansett. -Og så liker jeg ikke den storebrorfølelsen jeg får når eierne av facebook skal ha rettigheter til det jeg måtte legge inn av f. eks. personopplsninger. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Sv: Hva synes dere om Facebook?Jeg har det stadig moro på Facebook, klarer meg fint uten SuperWall og alt det andre, men synes det er en fin måte å holde kontakt med gamle og snoker som Torsken på nye. Wallen, messagene, gruppene og eventsene er praktiske, og alle de geniale testene man kan ta når man egentlig skal jobbe. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
By the Sea
|
He,he!
|
|
|
#18 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
De testene er utrolig morsomme (og kanskje litt teite
|
|
|
#19 |
|
Alltid våken
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
Sv: Hva synes dere om Facebook?Jeg registrerte meg der og synes det var veldig artig første uka. Nå er jeg aldri der inne og titter lenger. Skulle vel egentlig bare slettet hele profilen min der. |
|
|
|
|
|
#20 |
|