|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#5 |
|
Opp og ned
|
Sv: Hvem kjenner du IRL her på forumet?Kjenner ingen her inne, men har møtt noen. Kirsebær kjente jeg engang i tiden.
|
|
|
#6 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem kjenner du IRL her på forumet?
|
|
|
#7 |
|
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem kjenner du IRL her på forumet?Jeg har jo møtt mange av dere her inne på ett par stor-treff !
|
|
|
#9 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Hvem kjenner du IRL her på forumet?Huldra er jeg utrolig glad for å ha blitt kjent med og venn med. -Traff hverandre på DOL da hun skulle flytte her jeg bor. Søstra hennes, Butterfly, har jeg møtt noen ganger. Og så setter jeg veldig pris på Nenne, som har vært treffvenninne siden vi hadde mellomstene i magen for sju år siden. Tror ikke jeg kjenner flere her inne, men hvem vet. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvem kjenner du IRL her på forumet?Jeg kjente ingen her fra før, men har etter noe tid på NM og mye tid her truffet ganske mange. Noen føler jeg i tillegg at jeg har blitt godt kjent med. Men det er stort sett bare her inne jeg har kontakt med dem da.
|
|
|
#12 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvem kjenner du IRL her på forumet?Kjenner ingen men har fortalt om forumet til en venninne som jeg også plutselig fant ut var på NM... aner ikke om hun har meldt seg inn her da..
|
|
|
|
#14 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvem kjenner du IRL her på forumet?Nabbe har møtt meg også, fæktisk. Eller omvendt.
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: Hvem kjenner du IRL her på forumet?Ingen jeg kjenner ordentlig har møtt noen få,men faktisk opptil flere jeg har lyst å bli kjent med |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Hvem kjenner du IRL her på forumet?Jeg ser jo nå at Saint heter Observatøren her inne, ja.
|
|
|
#19 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hvem kjenner du IRL her på forumet?Kjenner Iset veldig godt, og så er jeg så heldig at jeg har fått treffe Interference også.
|
|
![]() |
|
|