Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-06-12, 22:09   #1
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Christa; snakk om bortkastet tid.

Skikkelig fornøyd med det ja.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-12, 21:41   #2
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Gammel 14-06-12, 08:40   #3
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Mkj:

Gammel 14-06-12, 09:48   #4
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av zeppelin, her.

Mkj:

TENK om jeg hadde kjørt meg fast og måtte ringe Falken. DET hadde vært pinlig, så det var heldigvis bare en nesten-flause.

Gammel 14-06-12, 09:53   #5
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 14-06-12, 10:00   #6
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

mkj! Du lever et spennende liv! Men det falt deg ikke inn å låne en jeans og t-skjorte av elskeren, da?

Gammel 14-06-12, 10:09   #7
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

mkj! Du lever et spennende liv! Men det falt deg ikke inn å låne en jeans og t-skjorte av elskeren, da?

Dette er maaaaange år siden da!

Mulig at det var meget tidlig på morgenen. Det var et typisk et forhold som kun gikk ut på en eneste ting, og jeg ser glatt for meg at jeg dro på morgenkvisten for å slippe litt kleint spørsmål om frokost.

Saken var at jeg visste jo ikke da at parkeringsplassen var stengt. Frakken var kneppet igjen, men et noe upassende antrekk allikevel på en søndagsmorgen.

Jeg lever ikke så spennende lenger - heldigvis vil jeg nesten si!

Gammel 26-11-13, 23:15   #8
Christa

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Det går litt surr oppe i topplokket for meg om dagen. Dette resulterte i en noe spes. sms til min kjære i kveld. Han er på vei hjem fra jobbreise og da pleier jeg alltid få sove litt lenger første morgenen han er hjemme igjen, mens han spiser frokost med vesla. Jeg lurer på hva han tenker, ,når han leser dette:

"Skal du. Ekle meg i morgen tidlig så du kan komme deg hjemover litt tidilig i morgen? Vi har snuskt mye å gjøre!"

Og alt der skulle stå var "Skal du vekke meg i morgen tidlig så du kan komme deg hjemover litt tidlig i morgen? Vi har sykt mye å gjøre.

Lurt å sjekke hva man skrev før man sender, kan man vel si.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 10:21   #9
Hulda

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gammel 14-06-12, 15:18   #10
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 15:27   #11
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Mjk: Det skulle jeg likt å sett. Eller helst ikke.

Gammel 23-06-12, 08:19   #12
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-12, 17:49   #13
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 180
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg håper litt at du hadde kulene i lomma da du børnet over kanten.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 13:49   #14
Bamsemums

Bamsemums sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Treningssenteret for bare kort tid siden.
Dagens økt var ben. Dype knebøy, og det var tid for maxløft. Løftet var på 150kg, og ville bli ny pers for meg.
Gjør meg klar, stanga på skuldrene og går ut fra knebøyracken. Det går greit ned, og første ti cm opp. Så hører en liten kjent lyd, før hele buksen revner fra ræva og hele veien fram, og en latterkule av det skjeldne høres gjennom hele senteret....
Klarte løftet, men tror ikke det er løftet jeg ble kjent for der!

Gammel 06-06-13, 13:49   #15
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 06-06-13, 13:56   #16
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 06-06-13, 14:00   #17
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man bør finne ut hvem det er som sitter i andre enden av videokonferansen (alle sammen, ikke bare de en kjenner fra før før man sier at den personen ikke svarer på mail og telefon. Jaja, jeg kunne ordlagt meg på en mye verre måte enn jeg gjorde, men det er jaffal notert til neste gang.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-13, 21:23   #18
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Herlighet, så godt jeg har ledd nå.

De fleste av mine flauser består i å le på upassende steder. Og uten at jeg greier å kvele latteren.
Og noen uheldige episoder grunnet impulisivitet, naivitet (og alkohol).

Som da en bekjent var med i sosialt lag for første gang etter en alvorlig ulykke:
Jeg: Nei - har du begynt å SNUSE?
Han: (løfter opp leppa) Nei, Fadese, jeg har ingen tenner.
Jeg: Åååå ...

Eller da det banket på døra til hotellrommet mitt etter et seminar:
Tidligere kollega: Du, jeg har radio på rommet! Vil du se?
Jeg: Har du RADIO? Ja, klart jeg vil se!
Jeg: (etter å ha blitt med ... hvor iddjått kan man bli, lizzom) Sove her? Med deg? (overrasket)Eh ... nei. Jeg har jo kjæreste og alt!
Og så beklaget jeg og løp tilbake til rommet mitt.

Eller den gangen da jeg av en eller annen merksnodig grunn tenkte det var hyggelig for venninna mi å høre at broren var kjent for å være veldig god i senga. "Han har visst skjønt det. Det har både Kari og Kristin og Ellen sagt". "Ellen sa at jeg burde prøve ham, jeg og". Og antakeligvis prøvde venninna mi å hinte meg stille, men hun måtte bli ganske direkte før jeg forsto det faktum at det ikke var så innmari stas å høre denslags deltajer om storebror.

Men nå tenker jeg selvsagt over ting både tre og fire ganger før jeg snakker eller handler. Både når jeg er edru og i fylla.

Jauda.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-13, 22:09   #19
Marla Singer

Marla Singer sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av fadese, her.

tidligere kollega: Du, jeg har radio på rommet! Vil du se?
Jeg: Har du RADIO?

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-13, 21:34   #20
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Emneord
flauser, klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:36.