Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Å fly mens du er gravid i uke 34?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-08, 20:33   #1
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.793
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Å fly mens du er gravid i uke 34?

Ville du hatt noen betenkligheter med å fly innenriks (50 min) i uke 34 av graviditeten?

Vi har får barnevakt, og har så lyst til å besøke noen gode venner på den andre kanten av landet før vi blir travle tobarnsforeldre...


Sist redigert av Minerva : 10-02-08 kl 20:38. Årsak: spikket litt på meg selv
Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 20:34   #2
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å fly mens du er gravid i uke 34?

Nei. Ikke så lenge alt er vel.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 20:35   #3
mosol
Nytt år, nye muligheter
 
mosol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.953
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Å fly mens du er gravid i uke 34?

Hvis du er i fin form ville jeg ikke nølt. Selv var jeg på farten innenriks nøyaktig en måned før jeg fødte sist.

__________________
Storesøster (jun 05), Mellomsøster (mai 08), lillesøster (jul 11)
mosol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 20:36   #4
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Å fly mens du er gravid i uke 34?

Så lenge du er i fin form synes jeg du skal dra.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 20:41   #5
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Å fly mens du er gravid i uke 34?

Enig med alle over.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 20:42   #6
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.793
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å fly mens du er gravid i uke 34?

Takk for svar. Fin form...tja, kaster jo fortsatt opp når jeg blir for sliten, men satser jo på en rolig helg med sofakos og spill når vi først kommer frem, og det å reise uten turbo må jo bli lett? Ren avslapning i forhold til en ettermiddag alene.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 20:59   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å fly mens du er gravid i uke 34?

Jeg fløy i dag og er straks 32 uker på vei. Hadde glatt flydd om 2-3 uker også. Gikk helt fint. Det er vel 36 som er grensen for innenlandsturer. Når det er en så kort tur hadde jeg ikke nølt. Hadde nok vært litt mer forbeholden om det var en ganske lang flytur.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 21:51   #8
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.491
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Å fly mens du er gravid i uke 34?

Jada, bare fly i vei, om du har lyst. Jeg tror det er kun de siste to ukene før termin man overhodet ikke får fly jeg. Sjekk flyselskapets regler.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 21:56   #9
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å fly mens du er gravid i uke 34?

Jeg fløy innenriks flere ganger da jeg var mer gravid enn du er nå. Det var slitsomt og ubehagelig, men betenkeligheter med det hadde jeg ikke.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 22:11   #10
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å fly mens du er gravid i uke 34?

Opprinnelig lagt inn av Cille, her.

Ville du hatt noen betenkligheter med å fly innenriks (50 min) i uke 34 av graviditeten?

Vi har får barnevakt, og har så lyst til å besøke noen gode venner på den andre kanten av landet før vi blir travle tobarnsforeldre...

Jeg hadde ikke hatt noen betenkeligheter med dette så lenge former er greit og du ikke har hatt noen komplikasjoner i svangerskapet. Selv om en sliter med mange av de "vanlige" graviditetsplagene som ikke er noe farlig, så må det jo være deilig å komme seg bort en tur uansett. Lurt å bruke støttestrømper, drikke godt med vann og røre litt på seg under flyturen.

Selv har jeg flydd 4 timer i uke 35 uten betenkeligheter, med "godkjennelse" fra legen i bagasjen.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 22:13   #11
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.856
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å fly mens du er gravid i uke 34?

Jeg har fløyet utenriks og hatt drøye to timers flytur i uke 34 så en kort innenrikstur ville jeg ikke hatt skrupler med.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no