|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
Se resultatene: Interrail alene med en treåring - går det an? | |||
Jeg holder på å lete frem nummeret til barnevernet |
![]() ![]() ![]() ![]() |
10 | 8,13% |
Jeg vil bli med |
19 | 15,45% |
Det kan sikkert gå bra hvis dere planlegger litt |
96 | 78,05% |
Det er bare å reise i vei uten videre planlegging |
3 | 2,44% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 123. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Vaklende
|
![]() Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?Jeg lurer på om noen har forsøkt en interrailtur med småbarn? Leser i en annen tråd at dette trekkes frem som eksempel på en stressende ferie. Sist redigert av Balanse : 22-02-08 kl 14:56. Årsak: La inn forklaringen i (*) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?Jeg og fireåringer min blir gjerne med. Han er slik som du beskriver. Vi kan bruke 60 min på å gå i barnehagen, noe som egentlig tar toppen 10 min.
![]() Sist redigert av Misteri : 20-02-08 kl 23:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?Jeg tror det kan bli en hyggelig tur, hvis han er glad i å kjøre tog |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Alltid våken
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?Jeg er på forum med ei som har reist "over alt" i tre måneder nå, med mann og tre-åring på slep. De har hatt en fantastisk tur.
![]() |
#7 |
Vaklende
|
![]() Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?
Høres herlig ut! Har de noen tips? Typisk det lureste/dummeste vi gjorde var ..., det smarteste vi pakket med oss ..? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?Jeg hadde gjort det ja! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
safariqueen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?Jeg ville ikke hatt noen betenkligheter med en slik tur. Har reist mye alene med ungene mine og har hatt noen fantastiske turer. Ville vurdert en 10-dagers flexi på tilbaketuren og satset på rimelig overnatting innendørs (ikke telt). |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
flisespikker
|
![]() Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?Jeg synes det høres veldig hyggelig ut både for deg og treåringen.
![]() |
#11 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?Jeg synes det høres helt grusomt ut å dra på interrail med små unger. Det måtte vært noe av det aller siste jeg ville ha valgt.
![]() |
#12 |
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?Gud, det tror jeg jeg skal gjøre med ungene neste sommer!
![]() |
#13 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?Jeg tror det kan bli en flott ferie, høres veldig hyggelig ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?Jeg kan ikke se at dette ikke skal kunne gå? Ikke i det hele tatt, faktisk. Det høres kjempefint ut! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?Jeg hadde ikke gjort det med mine barn, min snart treåring gidder ikke å gå så mye selv og storebror på snart seks år ville nok heller hatt et badeland i fjorten dager. Jeg har heller ikke den fine innstillingen du har, dette med å bruke lang tid på veien.
![]() |
#16 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Jeg er heller ikke helt der, men min treåring liker gå gå, mye og fort. Sist redigert av Hyacinth : 21-02-08 kl 09:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
kamerat
|
![]() Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?Jeg synes det høres veldig gøy ut, noe som ville passet fint for meg og storesøster, f.eks. (Vi er sindige observatørtyper begge to.) Jeg ville nok ikke valgt telt i det hele tatt, men nå er jeg generelt en campinghater, da. Jeg innbiller meg likevel at selv teltfantaster har godt av en mer komfortabel natt innimellom når de har med seg en treåring. Hvor mye jeg ville planlagt på forhånd, avhenger helt av når dere skal dra, er det i juni, kan dere sikkert tillate dere ganske mye improvisering, er det i juli/august, kan det være verdt å ha strammere skjema.
![]() |
#18 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() |
#19 |
Pen. Så det så.
![]() Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?Personlig ville jeg vært livredd for å sovne på toget og dermed bli ranet eller at barnet mitt skulle rote seg bort i mellomtiden.
![]() |
#20 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?Jeg kunne nok ikke reist helt alene med et barn på interrail, men sammen med mannen eller en venninne og hennes barn.
![]() |
![]() |
Emneord |
galskap, kosetur, reise med barn |
|
|