Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når er du forelsket?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-08, 09:15   #21
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Når er du forelsket?

Jeg sliter med akurat det.
Kjenner igen plass at jeg er noe superglad i mannen mer...Eller forelsket.
Det forsvant etter at snoopy kom til.

Livet går sin vante gang.

life sux

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 09:23   #22
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når er du forelsket?

Mest når han leker med barna og er god, snill og morsom pappa.

Og når jeg får uventet oppmerksomhet.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 09:31   #23
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Når er du forelsket?

Når han kommer hjem med en bok jeg bare har nevnt i forbifarten at jeg ønsker meg. Han leser ikke bøker selv, men er utrolig god på å finne bøker jeg liker. Fint, for jeg har fått lest mye av forfattere jeg aldri har hørt om, og som jeg aldri ville kjøpt noe av selv sånn helt uten videre.
Jeg er veldig glad i orkideer, og han kan godt finne på å komme hjem med det uten noen spesiell grunn. Han og eldste hadde kjøpt en sist de var på handel alene - gave til mamma
Når han lar meg få sove lenger selv om det egentlig er hans tur til å få sove lenge.
Når han tar med seg barna ut/bort, og lar mor være alene med lesing/oppgaver i hektiske skoleperioder, selvsagt uten at jeg har sagt at det hadde vært deilig med litt ro.
Når han synger "So ro lillemann" på 12342 forskjellige måter for gutta våre når de skal sove. Han kan den nemlig ikke, og bare finner på noe. Eldste synes det er utrolig morsomt.

  Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 09:54   #24
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.392
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når er du forelsket?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Når han kommer hjem med en bok jeg bare har nevnt i forbifarten at jeg ønsker meg. Han leser ikke bøker selv, men er utrolig god på å finne bøker jeg liker. Fint, for jeg har fått lest mye av forfattere jeg aldri har hørt om, og som jeg aldri ville kjøpt noe av selv sånn helt uten videre.

Signerer denne nesten helt - mannen min leser mye selv også. Han er utrolig flink til å finne gode bøker!
Ellers føler jeg titt og ofte at jeg er forelsket i ham - uten at han gjør hverken det ene eller det andre. Det holder lenge at han er seg selv

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 10:13   #25
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 8.014
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når er du forelsket?

Jeg er stadig vekk forelsket, uten at han har gjort noe utenom det vanlige. Han er bare fin sånn han er. Men det er jo tilfeller hvor jeg blir ekstra forelska. F.eks. i går, da min kjære ikke vekket meg før middagen var ferdig, fordi han så at hans gravide kjæreste trengte en tretimers lur på sofaen.

Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 10:22   #26
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Når er du forelsket?

For en deilig tråd!
Signerer det meste her, og legger til når han holder blikket mitt og smiler. Det virker fortsatt, over 20 år inn i forholdet.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 10:34   #27
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.975
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når er du forelsket?

Når mannen, til tross for at han nesten hater det, tar på seg høyhalset genser og jeg kan kikke på ham over middagsbordet og tenker "Åh, så kjekk han er". :fjortiss:

Ellers kjenner jeg det ofte litt ekstra når jeg ser at han virkelig koser seg med barna våre, eller vi faktisk ler godt sammen av ting vi snakker om. Det siste skjer i grunnen litt for sjelden i en hektisk hverdag, derfor er det enda mer dyrebart når det skjer.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 10:37   #28
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.494
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når er du forelsket?

Nå sist var det da han lå på gulvet, med en kosete storebror i ene armkroken og en kosete lillesøster oppå seg, og de så på barne-TV sammen. De var så søte alle sammen.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 18:34   #29
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når er du forelsket?

Hele tida egentlig.
Han er en utrolig flott person. Vi diskuterer, prater, og jobber godt sammen. Han er en flink lytter, og viser at han bryr seg om meg.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 18:39   #30
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når er du forelsket?

Eg kjente veldig godt at eg elska han då eg låg på golvet og leika med lille A i stad, og han såg at eg vat trøtt, løfta meg og bar meg til sofaen.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 22:53   #31
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Når er du forelsket?

Når han plutselig kommer på at jeg har vært hos legen (bare sånn ca 5 t etter at jeg har vært der), og sender melding fra jobb:
"Hvordan gikk det hos legen?"

Eller når jeg kommer hjem etter å ha vært ute alene, og mannen står på badet med en baby som kun roer seg på stellebordet, og ser svett på ei snart 3 åring som har benyttet sjansen til å lage skumbad i vasken med lanosåpen, og når jeg kommer inn i rommet, og øynene forteller hvor slitsomt det har vært, men når jeg spør hvordan det har gått, så svarer han: "bare fint, vi har storkost oss". Bare for ikke å gi meg dårlig samvittighet for at jeg stakk ut akkurat den ettermiddagen barna var vrange.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 23:05   #32
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når er du forelsket?

Opprinnelig lagt inn av Macky, her.


Eller når jeg kommer hjem etter å ha vært ute alene, og mannen står på badet med en baby som kun roer seg på stellebordet, og ser svett på ei snart 3 åring som har benyttet sjansen til å lage skumbad i vasken med lanosåpen, og når jeg kommer inn i rommet, og øynene forteller hvor slitsomt det har vært, men når jeg spør hvordan det har gått, så svarer han: "bare fint, vi har storkost oss". Bare for ikke å gi meg dårlig samvittighet for at jeg stakk ut akkurat den ettermiddagen barna var vrange.


Det derre er gull verd!! Jeg hadde en lik mann forrige lørdag da jeg var ute på første jentekveld etter fødselen.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 23:13   #33
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.900
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når er du forelsket?

Som i dag når han ringer meg på ferie og forteller at han prøvde å få flybillettet til der vi er, til tross for at han sitter opp over ørene i jobb og egentlig skal jobbe hele helgen. Fordi han savner oss sånn.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 05:08   #34
Imma
Ikke altetende
 
Imma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 2.655
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Når er du forelsket?

Jeg kjenner meg litt yr og forelsket når han innimellom står opp med ungene,uten at jeg ber han om det,enda det er hans tur til å sove

Når han kysser meg,og hvisker at han elsker meg,når han tror jeg sover

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 08:38   #35
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.696
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når er du forelsket?

Signerer litt Marianne.

Utrolig sjeldent.
Det eneste må være når han lyser av glede når han leker med småen.

Han gjør alt for mye som får meg til å føle stikk motsatt for tiden til at jeg klarer å være forelsket.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 20:42   #36
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når er du forelsket?

Det er ikke så veldig ofte lenger men heldigvis skjer det fortsatt etter 15 år
Særlig når vi egentlig må stå opp og han bare må ligge litt "til lading" som han kaller det(i skje)
Når vi en skjelden gang har en god gammeldags dyp samtale om viktige ting, ikke bare unger og hus.
Når han "tvinger" meg til å reise på seminar som han vet jeg har lyst til, men ikke råd til.
Eller som i dag da han klarte å løse en lei krangel med eldstemann på en utrolig fin måte.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 20:43   #37
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når er du forelsket?

Susse: jeg blir så utrolig fasinert over at du har Vidar som avatar.
:barndomskompis:

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 20:44   #38
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når er du forelsket?

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Susse: jeg blir så utrolig fasinert over at du har Vidar som avatar.
:barndomskompis:

Han er helt avisindig kjekk

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 21:11   #39
Alexy
Lykkelig nygift.
 
Alexy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.952
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Når er du forelsket?

Mannen min er så snill med meg, han lar meg sove på natta uansett hvor mange ganger barna våkner. Og når jeg våkner på morgenen og spør om han har vært oppe i natt, så svarer han nei for at jeg ikke skal få dårlig samvittighet.

Når han kommer mot meg med det blikket som bare sier " Jeg har lyst på deg."

Når han er impulsiv og vågal, (skulle ønske det var oftere). Men da hadde det kanskje ikke hatt samme virkning.

__________________
Alexy.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 21:22   #40
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.805
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når er du forelsket?

Når han kysser meg i nakken.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
forelskelse


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no