|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: På en skala fra 0 til 10, hvor lykkelig er du? | |||
| 10 |
|
12 | 8,00% |
| 9 |
|
27 | 18,00% |
| 8 |
|
35 | 23,33% |
| 7 |
|
29 | 19,33% |
| 6 |
|
19 | 12,67% |
| 5 |
|
9 | 6,00% |
| 4 |
|
5 | 3,33% |
| 3 |
|
4 | 2,67% |
| 2 |
|
4 | 2,67% |
| 1 |
|
5 | 3,33% |
| 0 |
|
1 | 0,67% |
| Deltakere: 150. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Hvor lykkelig er du?Syns det er vanskelig å svare. På den ene siden har jeg det så bra som jeg aldri har hatt det før. Jeg har endelig finni en mann som respekterer meg og har vist meg at det fins snille menn. Han gir meg så utrolig mye og jeg har det vanvittig bra sammen med han. Jeg har tre flotte unger som forguder kjæresten min. Jeg venter mitt 4. barn og gleder meg over de små bevegelsene som har startet i magen, ingen følelse er bedre enn den.
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor lykkelig er du?9. Skulle hatt litt mer penger å rutte med, så hadde det blitt en 10'er. |
|
|
|
#3 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lykkelig er du?Akkurat nå er det ingen som har kreft i min nærmeste familie eller omgangskrets. Svulstene på eggstokkene til veninnen min var godartet også så akkurat nå føler jeg meg overlykkelig, 10 pluss, MINST! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Shake it out!
|
Sv: Hvor lykkelig er du?Veldig lykkelig
|
|
|
#5 |
|
Aktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Sv: Hvor lykkelig er du?Ligger på 9 vil jeg si. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Skal rømme
|
Sv: Hvor lykkelig er du?
Dette er seriøs forskning, dvs det er faktisk en nettversjon av en ordentlig skala som brukes i spørreskjemaer - Cantril's self-anchoring ladder of life satisfaction. Og i den skalaen er ikke "Dustepoll" med.
|
|
|
#8 |
|
|
Vel. Den burde vært med. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor lykkelig er du?Jeg likte denne pollen godt jeg - kanskje fordi jeg er så lykkelig som jeg kan få blitt om dagen? |
|
|
|
#11 |
|
Skal rømme
|
Men jeg er ikke intereressert i undersøke hvor fornøyde folk er med forholdet sitt, som forelder, med dagens tv-program eller jobben sin. Jeg vil bare se litt på den helt generelle vurderingen folk gjør om livene sine. Det er klart at utfra dette kan en jo ikke si noe særlig konkret om disse konkrete tingene, feks om noen har krysset 8 så betyr jo ikke det at disse enkelte tingene ligger på 8. Jeg antar at folk selv tenker gjennom hva som er viktig for deres livstilfredshet og krysser av for et slags gjennomsnitt av de aspektene. Tror ikke det blir så gale jeg.
|
|
|
#12 |
|
Mother of Dragons
|
Noen som vet hva klokkeform og skjevfordeling er!
|
|
|
#13 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Hvor lykkelig er du?Tror aldri jeg har ligget noe særlig høyere enn 8 jeg. Etter at vi fikk barn har livet blitt så rutinepreget og kjedelig at det har sunket til 6-7.
|
|
|
#15 |
|
Endelig på vei oppover!
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
Signerer fullt og helt.
|
|
|
#16 |
|
godt brukt
|
Sv: Hvor lykkelig er du?8 - jeg har alt jeg ønsker meg. Er veldig lykkelig om dagen. Friske barn, herlig mann, friske foreldre, drøss venner. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
Signerer. Føler det også sånn, er ikke helt fornøyd med jobbsituasjonen, det trekker ned. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvor lykkelig er du?Tror jeg må svare 10. Og det er fordi jeg føler meg heldig som har friske barn og mann og barn som er glad i meg og setter pris på meg. :klisje: |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| absolutt lykke |
|
|