|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Vaffel
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Prikker her inneJeg husker hvor fargerikt det var hos meg rundt juletider i fjor. Julestemning på nm. Og tradisjoner er tradisjoner. Jeg gleder meg sånn til jul! |
|
|
|
|
#2 |
|
flisespikker
|
Sv: Prikker her inne
Hvis man gir en prikk uten å ha skrevet nok innlegg, så blir den blågrå ja, enten den var ment å være rød eller grønn. Så vil man rødprikke, får man gjøre det klart i kommentaren at det er det man mener.
|
|
#3 |
|
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Prikker her inneHar verken fått eller gitt noen røde her inne, men så er jeg jo "spillerny" her. |
|
|
|
|
#4 |
|
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Prikker her inneTo ting til: |
|
|
|
|
#5 |
|
Superaktiv
Hvor: Follo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Prikker her inneJeg har enda ikke fått noen røde! |
|
|
|
|
#8 |
|
flisespikker
|
Sv: Prikker her inne
Jupp. Jeg tror ikke admin (tross alt
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Prikker her inneLiiiker ikke røde prikker, tro jeg har kastet tytte bær en gang inne på nm men da var dama halvnazi. Men jeg har fått min første røde her Sist redigert av era : 08-10-06 kl 02:55. Årsak: gjett |
|
|
![]() |
|
|