Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Prikker her inne

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-06, 01:39   #1
Heidi
Vaffel

Heidi sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Heidi er litt kulHeidi er litt kulHeidi er litt kul
Standard

Sv: Prikker her inne

Jeg husker hvor fargerikt det var hos meg rundt juletider i fjor. Julestemning på nm. Og tradisjoner er tradisjoner. Jeg gleder meg sånn til jul!

Heidi er ikke aktiv  
Gammel 04-10-06, 10:50   #2
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Hvis man gir en rød prikk før man har har skrevet nok innlegg, blir den røde prikken blå da?

Hvis man gir en prikk uten å ha skrevet nok innlegg, så blir den blågrå ja, enten den var ment å være rød eller grønn. Så vil man rødprikke, får man gjøre det klart i kommentaren at det er det man mener.

Gammel 04-10-06, 13:52   #3
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har verken fått eller gitt noen røde her inne, men så er jeg jo "spillerny" her.

Tror ikke jeg har gitt noen røde på NM eller SM. (Rett meg om du vet at jeg tar feil. ) Men har fått en rød der inne. Ble litt provosert av den, for det var et irritert innlegg om sletting av signatur, der jeg ikke sa noe om hvorfor jeg ble irritert, bare at jeg var det.
(Fikk en sorry-grønnprikk etterpå. Må vel si det....)

Silence er ikke aktiv  
Gammel 04-10-06, 13:53   #4
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

To ting til:

Likte at man kan se prikkene man har sendt her.

Og hvem er denne rødprikkeren på NM man burde vite hvem er? :nysgjerrig:

Silence er ikke aktiv  
Gammel 06-10-06, 11:39   #5
Katrin
Superaktiv

Katrin sin avatar

Hvor: Follo
Katrin er litt kulKatrin er litt kulKatrin er litt kul
Standard

Jeg har enda ikke fått noen røde! men jeg har fått både grå og grønne.

Delte ut endel grå min første dag her, satser på å bli en flink grønnprikkutdeler etterhvert!

Katrin er ikke aktiv  
Gammel 06-10-06, 14:25   #6
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Skravling teller ikke

HP er ikke aktiv  
Gammel 06-10-06, 14:35   #7
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Skravling teller ikke

Gjelder det alle tråder på skravleforumet?

Magnolia er ikke aktiv  
Gammel 06-10-06, 14:45   #8
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magnolia, her.

Gjelder det alle tråder på skravleforumet?

Jupp. Jeg tror ikke admin (tross alt ) har kapasitet til å gå inn i hver enkelt tråd og vurdere om innleggstelleren skal registrere den eller ikke. Men det er jo plenty av skravling som foregår i de andre underforaene, da!

Gammel 06-10-06, 14:51   #9
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Vi kaster den skravlingen vi finner inn hit. Men klart hvis en vil skravle innenfor et tema, eller være med på nachspielet etterpå, så er der mange skravlemuligheter rundtom.

HP er ikke aktiv  
Gammel 07-10-06, 22:37   #10
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Liiiker ikke røde prikker, tro jeg har kastet tytte bær en gang inne på nm men da var dama halvnazi. Men jeg har fått min første røde her fett nok det, men altså -på kontrollpanelet mitt er det mer en 50 poeng ,men på prikkepower står det 0, ere bare jeg som er nekta eller.....

Sist redigert av era : 08-10-06 kl 02:55. Årsak: gjett
era er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:01.