Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Kom over denne nettbutikken, de har salg på omtrent alt! (katvig, ej sikke lej ++)

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-08, 11:45   #21
Evita
Superduperaktiv
 
Evita sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 741
Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

Sv: Kom over denne nettbutikken, de har salg på omtrent alt! (katvig, ej sikke lej ++

Opprinnelig lagt inn av Forbrukerkverulant, her.

Jeg hadde valgt 98/104, så har han noe å vokse inn i.. du har kanskje klær nok til han i den størrelsen han bruker nå? Hvis ja, kan det jo være greit å ha noe klart ti han vokser ut av dagens garderobe? :vet ikke:

Tenkte også på dette, så jeg valgte den største

Evita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 13:03   #22
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kom over denne nettbutikken, de har salg på omtrent alt! (katvig, ej sikke lej ++

Der ble det 3 bodyer fra Katvig og en bukse ja.

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 17:52   #23
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Kom over denne nettbutikken, de har salg på omtrent alt! (katvig, ej sikke lej ++

Takker for link! Handlet to dresser fra memini. 340 kr med porto.

  Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 19:16   #24
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.821
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kom over denne nettbutikken, de har salg på omtrent alt! (katvig, ej sikke lej ++

Det ble det handlet litt til storebror også. Lillebror har nok klær for lang til fremover, dessverre. Plastisock har jo så mange kule plagg!

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 20:31   #25
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kom over denne nettbutikken, de har salg på omtrent alt! (katvig, ej sikke lej ++

Opprinnelig lagt inn av Evita, her.

Har så lyst på klær fra MeMini, men de går i doble størrelser (86/92, 98/104 osv) og jeg ble så usikker på hvilken jeg bør velge til sønnen min som bruker str 92. Noen som vet?

Har de doble størrelser? Jeg kjøpte den brune hettegenseren med blå "bomber" på i str 122. Håper forresten ikke de er små i størrelsen, hun bruker vanligvis 122-128.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 21:03   #26
Evita
Superduperaktiv
 
Evita sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 741
Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

Sv: Kom over denne nettbutikken, de har salg på omtrent alt! (katvig, ej sikke lej ++

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Har de doble størrelser? Jeg kjøpte den brune hettegenseren med blå "bomber" på i str 122. Håper forresten ikke de er små i størrelsen, hun bruker vanligvis 122-128.

Kanskje bare på de minste klærne? Buksene jeg bestilte var ihvertfal i doble størrelser.

Evita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 22:02   #27
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kom over denne nettbutikken, de har salg på omtrent alt! (katvig, ej sikke lej ++

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Takk for linken.

Opprinnelig lagt inn av Senna, her.

Da fikk jeg også svidd av noen lapper.

Opprinnelig lagt inn av carmenzita, her.

Da ble det brukt litt peng i dag og......

Opprinnelig lagt inn av Ema, her.

Takk for tipset, nå fikk jeg shoppet litt

Opprinnelig lagt inn av kiki, her.

Der ble det 3 bodyer fra Katvig og en bukse ja.

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Takker for link! Handlet to dresser fra memini. 340 kr med porto.

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Det ble det handlet litt til storebror også. Lillebror har nok klær for lang til fremover, dessverre. Plastisock har jo så mange kule plagg!

Bare hyggelig å kunne dele moroa!

Vi venter på 2 trøyer, 1 fra Katvig og 1 fra Plastisock *var flink og begrenset seg, eventuelt var det kontoen som bestemte?*

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 22:05   #28
Ylvania
Steiketakkehatar
 
Ylvania sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 349
Ylvania er litt kul
Standard

Sv: Kom over denne nettbutikken, de har salg på omtrent alt! (katvig, ej sikke lej ++

Anbefaler ikke denne butikken! Ventet i to mnd før jeg fikk varene og da hadde de itilegg trukket endel hundre kroner for mye.

Se andres erfaringer:

http://vogndilla.com/forum/viewtopic...ht=bellajelica

http://www.barnimagen.com:80/forum/thread/136589027

__________________
Ylvania er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 22:06   #29
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kom over denne nettbutikken, de har salg på omtrent alt! (katvig, ej sikke lej ++

Opprinnelig lagt inn av Ylvania, her.

Anbefaler ikke denne butikken! Ventet i to mnd før jeg fikk varene og da hadde de itilegg trukket endel hundre kroner for mye.

Se andres erfaringer:

http://vogndilla.com/forum/viewtopic...ht=bellajelica

http://www.barnimagen.com:80/forum/thread/136589027

Oops, ikke skyld på meg hvis det går galt da...

Jeg har handlet der før, og det gikk helt fint, så vi krysser fingrene!

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 22:09   #30
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kom over denne nettbutikken, de har salg på omtrent alt! (katvig, ej sikke lej ++

Jeg har også som sagt handlet der tidligere og også av dem personlig, og har ingen ting å utsette på dem. Så nå får vi vente spent å se at det innfrir til forventningene.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 06:49   #31
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.392
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kom over denne nettbutikken, de har salg på omtrent alt! (katvig, ej sikke lej ++

Opprinnelig lagt inn av Ylvania, her.

Anbefaler ikke denne butikken! Ventet i to mnd før jeg fikk varene og da hadde de itilegg trukket endel hundre kroner for mye.

Se andres erfaringer:

http://vogndilla.com/forum/viewtopic...ht=bellajelica

http://www.barnimagen.com:80/forum/thread/136589027

Krysser fingrene og håper det beste... :nekteråleseomdårligeerfaringer:

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 13:01   #32
NuppNupp
Nybegynner
 
NuppNupp sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 9
NuppNupp har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kom over denne nettbutikken, de har salg på omtrent alt! (katvig, ej sikke lej ++

Oh! Visakortet mitt takker deg ikke....

NuppNupp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 06:49   #33
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.392
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kom over denne nettbutikken, de har salg på omtrent alt! (katvig, ej sikke lej ++

Jeg har også sendt dem en mail, gjorde det onsdag kveld og har fortsatt ikke fått svar... Venter i spenning.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 07:58   #34
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kom over denne nettbutikken, de har salg på omtrent alt! (katvig, ej sikke lej ++

Jeg ser de har trukket litt mindre enn det jeg bestilte for, men det er vel fordi et av plaggene viste seg å være utsolgt. Satser på at resten kommer i posten snart.

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 09:10   #35
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.392
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kom over denne nettbutikken, de har salg på omtrent alt! (katvig, ej sikke lej ++

Opprinnelig lagt inn av kiki, her.

Jeg ser de har trukket litt mindre enn det jeg bestilte for, men det er vel fordi et av plaggene viste seg å være utsolgt. Satser på at resten kommer i posten snart.

Når bestilte du? Jeg bestilte onsdag kveld og ingenting er trukket enda...

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 12:58   #36
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kom over denne nettbutikken, de har salg på omtrent alt! (katvig, ej sikke lej ++

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Når bestilte du? Jeg bestilte onsdag kveld og ingenting er trukket enda...

Jeg bestilte og på onsdag kveld. hmmm, tror hvertfall det er de som har trukket noe, hvis det ikke er noe annet jeg har glemt som skulle trekkes.

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 13:00   #37
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kom over denne nettbutikken, de har salg på omtrent alt! (katvig, ej sikke lej ++

På min konto er det også holdt av et VISA-beløp, men står ikke hva ennå siden det bare er holdt av foreløpig. De trekker det vel når de sender varene. Det beløpet som står hos meg er en del lavere enn det jeg bestilte for, så det er sikkert varer de ikke har hatt igjen av.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 13:06   #38
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kom over denne nettbutikken, de har salg på omtrent alt! (katvig, ej sikke lej ++

Ser nå at det beløpet som mangler hos meg tilsvarer en body, så det er nok dem. Håper de sender varene snart da!

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 14:38   #39
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kom over denne nettbutikken, de har salg på omtrent alt! (katvig, ej sikke lej ++

Jeg er skeptisk jeg sender en mail til dem og sier at jeg ikke vil ha varene mine. Også skal jeg ringe banken min og be dem ta bort de pengene som ble reservert.

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).

Sist redigert av Azi : 07-03-08 kl 14:47.
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 14:40   #40
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv
 
Barbarella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.561
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kom over denne nettbutikken, de har salg på omtrent alt! (katvig, ej sikke lej ++

Jeg bestilte ti plagg derfra for noen dager siden, og fikk nå mail om at de er tomme for alt fortsett fra ett plagg. Det er for dårlig, synes jeg.

__________________
2001 - 2005 - 2007 - 2016
Barbarella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no