Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Inspirerende gutterom

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-08, 23:15   #1
Bærekraftig
Gro
 
Bærekraftig sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 779
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Inspirerende gutterom

Jeg finner bare jenterom på nettet som er inspirerende

Jeg trenger inspirasjon og ideer til gutterom. Jeg har tre gutter som alle skal få nye rom.De er 11, 7 og 1 år.

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 23:26   #2
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirerende gutterom

http://boysthemebedrooms.com/

http://interiordec.about.com/cs/kids...boysthemes.htm

http://www.associatedcontent.com/art...s_bedroom.html

http://www.rentaldecorating.com/bedroom_decorating.htm

http://www.decorating-kid-rooms.com/...y-bedroom.html

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 09:33   #3
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Inspirerende gutterom

Ta utgangspunkt i guttenes interesser og hvilke farger de liker. La de få et rom som forteller litt om hvem som bor der. Sett dere ned med penn og papir. Skriv ned ønsker, interesser og behov for hver unge. Tror det blir enklere og se helheten da Lykke til!

Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 09:35   #4
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.895
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirerende gutterom

Vi valgte å pusse opp rommet etter guttens interesser, så vi holder på å laget et verdensrom. Kjempegøy!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 09:38   #5
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Inspirerende gutterom

Høres kjempestilig ut med verdensrom

Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 19:02   #6
Bærekraftig
Gro
 
Bærekraftig sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 779
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Sv: Inspirerende gutterom

Takk for linker, Sitron!

Jeg har noen tanker, men hadde lyst til å se bilder. Lette etter bilder NM, men fant ikke noe som falt i smak.

Jeg tenkte å lage en fondvegg i den fargen de liker. Mellomste vil ha rødt, og eldstemann sort. Minstemann får ikke bestemme selv, heldigvis.

Jeg tenkte å lage skrivebord fra vegg til vegg under vinduet, med benkeplater (?).

Eldstemanns interesser er pc, vitenskap, bøker, hip hop, "bling bling" og piano.

Mellomste trenger en spillekrok til playstation. Han er stor Man Utd fan. Hans interesser er fotball, håndball, skihopp osv. Snøscooter er veldig populært, og han spiller gitar. Jeg har tenkt på et sportsrom, eller rockerom.

Ikke enkelt å finne en stil

Minstemann er 1 år. Noen som har bilder av fine rom for små gutter? Jeg liker ikke blått, så jeg tenker grønne elementer.

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 19:08   #7
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Inspirerende gutterom

Hva med å ha jungeltema til minstemann?
Kjøpe en "palme" på IKEA til å ha over sengen, fylle hyller med dyr, male en grønn fondvegg. Tror de har jungel lampe på Sprell.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 19:25   #8
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 9.003
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Inspirerende gutterom

Her har de masser av fine lamper til barnerom SLAMP

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no