Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Å få vakker kunst laget med overheadtusj bort fra en bordplate av linoleum?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-08, 00:46   #21
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Å få vakker kunst laget med overheadtusj bort fra en bordplate av linoleum?

Er sønnen din veldig kunsterisk anlagt? Synes jeg har hørt noe sånt før, var det et tregulv?
Jeg vil også anbefale Swiffer eraser. Fantastisk produkt!

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 12:43   #22
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Å få vakker kunst laget med overheadtusj bort fra en bordplate av linoleum?

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

All slags sprit kan brukes, fortrinnsvis fargeløs, men en god konjakk vil fjerne vannfaste tusjer like godt som billig rødsprit.

Har ikke konjakk, prøvde med rom, men det funket ikke.

Men nå har jeg fått kjøpt inn rødsprit. Skal prøve det snart. Går det ikke prøver jeg swiffer magic eraser, må bare kjøpe en sånn først.

Han er svært så glad i å dekorere omgivelsene, guttungen. Skjønner ikke hvor han har det fra. Storesøster har aldri tegnet på noe annet enn papir.

  Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 12:46   #23
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å få vakker kunst laget med overheadtusj bort fra en bordplate av linoleum?

Jeg har fjernet maling med våtservietter..

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 16:36   #24
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.522
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å få vakker kunst laget med overheadtusj bort fra en bordplate av linoleum?

Linoleum tåler rødsprit. Her i huset har vi limt linoleumsfliser på 50-60 kvm gulv, så jeg har krøpet rundt på mine knær og skrubbet vekk limrester. Tok litt tid, men fint, ja.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 16:45   #25
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.879
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å få vakker kunst laget med overheadtusj bort fra en bordplate av linoleum?

Finnes det bordplater av linoleum? Er det jeg som ikke har fulgt med i motebildet nå?

Bra at det gikk bort, i alle fall!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 16:47   #26
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Å få vakker kunst laget med overheadtusj bort fra en bordplate av linoleum?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Finnes det bordplater av linoleum? Er det jeg som ikke har fulgt med i motebildet nå?

Bra at det gikk bort, i alle fall!


Spesiallaget til oss av møbelsnekkere. 3,40 langt.

  Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 22:15   #27
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.522
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å få vakker kunst laget med overheadtusj bort fra en bordplate av linoleum?

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Spesiallaget til oss av møbelsnekkere. 3,40 langt.

- og så solid at det kan danses på bordet? Linoleum er ihvertfall deilig å gå på, bærfota.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no