|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvilket servise har du?Vi har Ego fra Ittala, funker fint både til hverdags og fest.
![]() |
#3 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket servise har du?Servicet vi fikk til bryllupet er Vieux Luxembourg fra Villeroy og Boch. Helt greit, men jeg er fryktelig lei det. Hverdagsserviset er et gammelt fra Figgjo. Ønsker meg frokostservise i lys blått fra Figgjo. Må bare samle på bruktmarkedet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket servise har du?Hehe, vi har hvit Atelier. Nå er mange tallerkner etterhvert ødelagt, så vi må kjøpe et nytt læs neste gang vi er i København.
![]() |
#5 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hvilket servise har du?Litt kjedelig og helhvit jeg da.
![]() |
![]() |
#6 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvilket servise har du?Vi har Wedgwood Amherst kaffeservise:
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002) Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it. Sist redigert av Skilpadda : 09-11-06 kl 09:55. Årsak: fikset det siste bildet |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvilket servise har du?Men til kaffe til hverdags bruker vi disse (Michael Graves' design fra Alessi):
![]() |
#9 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Hvilket servise har du?
De var fine! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvilket servise har du?
Ja, jeg synes også det, og så er de veldig behagelige og praktiske også.
![]() |
#11 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Hvilket servise har du? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvilket servise har du?gullet: Det Figgjo-serviset kjenner jeg hjemmefra, ja! :nostalgisk:
![]() |
#15 |
fornyet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket servise har du?Vi har middagsservise fra Rosendahl, benhvitt og helt enkelt og pent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
padawan
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket servise har du?Vi har ikea 365 til daglig bruk og til fest har vi valgt Teema fra Ittala. Jeg er ikke så begeistret i for mye dill på servise. Det er å foretrekke å dekke bord med spennende blomster, servietter og lys, da er de enkle servisene lettere å arbeide med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hvilket servise har du?Vi har Sterling fra Wedgwood til fint, har både kaffeservise og middagsservise. Både søsteren min og broren til mannen har det samme, og det er veldig praktisk når man skal ha dåp og slikt.
![]() |
#18 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvilket servise har du?Til hverdag har vi helt vanlige hvite tallerkener med blå/brun kant (orker ikke ta bilde
![]() |
#19 |
Alltid like optimist
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket servise har du?Vi har Foglia fra V&B i både frokost, kaffe og middag.
![]() |
#20 |
Ferdig!
Hvor: Telemark
![]() Sv: Hvilket servise har du?Til hverdags har vi et servise fra Ikea. Ellers så samler vi på Saturn Sirius fra Porsgrunn Porselen. Det er helt enkelt; hvitt med platinakant.
![]() |
|
|