|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Enda en spin-off: Åpner du flasken før du har betalt?Det hender jeg åpner flasken og drikker ja. Da pleier jeg å kommentere på det i kassen.
|
|
|
#3 |
|
superbruker
|
Sv: Eda en spin-off: Åpner du flasken før du har betalt?Nei, jeg åpner aldri flasken for jeg har betalt. Jeg tar heller ikke å smaker på druer, mandler osv. Hvis det er satt frem smaksprøver er det selvsagt noe annet. Ungene får heller aldri noe før vi har passert utgangen. Å åpne/spise av varene før det er betalt er tyveri. Jeg lærer ikke opp ungene mine til å stjele. :bestemt:
|
|
|
#4 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Eda en spin-off: Åpner du flasken før du har betalt?
Forskjellen ligger nok bare i hodet mitt. Druen smaker jeg på for å se om den er god, da kjøper jeg druer. Er den sur og fæl kjøper jeg ikke druer.
|
|
|
#5 |
|
sporadisk
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Enda en spin-off: Åpner du flasken før du har betalt?Er jeg på supermarkedet og skal gjøre storhandel og blir tørst, så åpner jeg flaska med vann og drikker. Betaler den på vei ut, og tenker ikke noe mer over det. Druer og lignende smaker jeg aldri på da jeg er meget kresen og MÅ vaske alt først
|
|
|
#6 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Eda en spin-off: Åpner du flasken før du har betalt?Da skal jeg være ekstremt tørst, og det er meget sjeldent.
|
|
|
#7 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Enda en spin-off: Åpner du flasken før du har betalt?Hvis poden er veldig tørst eller sulten og vi er på en omfattende storhandel, får han drikke en slurk av flasken eller begynne å spise på et rundstykke. Vi betaler selvsagt for varen. Smaker aldri på frukt, mandler, godterier o.l.
|
|
|
#8 |
|
drømmende
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Eda en spin-off: Åpner du flasken før du har betalt?Jeg skal være veldig tørst før jeg åpner en flaske, og jeg skal være helt sikker på at jeg har penger til å betale den også.
|
|
|
#9 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Enda en spin-off: Åpner du flasken før du har betalt?Er jeg ekstremt tørst, så tar jeg en slurk av flaska ja - synes ikke det er en uting jeg. Jeg betaler da
|
|
|
#10 |
|
høyt og lavt
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
Sv: Enda en spin-off: Åpner du flasken før du har betalt?egentlig ikke men hvis det er på sommeren hender det at jeg tar en slurk eller at ungene får noe å drikke
|
|
|
|
#12 |
|
Lett rørt
|
Sv: Enda en spin-off: Åpner du flasken før du har betalt?Ja, det gjør jeg. Betaler når jeg kommer til kassen. Prinsen har til og med fått spise en banan en gang.
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Enda en spin-off: Åpner du flasken før du har betalt?Vi forsyner oss aldri av noe før det er betalt.
|
|
|
#14 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Enda en spin-off: Åpner du flasken før du har betalt?Helst ikke, men når valget står mellom å stagge en unge på halvannet som roper PØØØØØØØØØLSEEEEEEEEE, så ja da gir jeg tapt og får handlet. Men jeg tar aldri noe, heller ei storesøster på 4. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Hjemme
![]() |
Sv: Enda en spin-off: Åpner du flasken før du har betalt?Ser ikke problemet i å åpne en flaske brus før vi kommer til kassen, den blir jo betalt for uansett.
|
|
|
#16 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Eda en spin-off: Åpner du flasken før du har betalt?Jeg kan ikke huske at jeg noensinne har åpna ei flaske i butikken - og ungene får ikke åpne pakninger og spise av innholdet før det er betalt.
|
|
|
#17 |
|
Fortynnet
|
Sv: Eda en spin-off: Åpner du flasken før du har betalt?Det er ikke noe jeg pleier å gjøre, men det har hendt en sjelden gang, om en av oss har vært spesielt tørste og handleturen har tatt lang tid. Jeg har også ihvertfall en gang som jeg kan huske latt ett av barna spise isen, som holdt på å smelte bort i en lang lang kassekø. Har aldri fått noen klager på det. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
VeloppDragen
|
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Fornøyd
|
Mannen.
|
|
|
#20 |
|
Ringskrømt
|
Jo! Jeg! Og jeg åpner som regel alltid flaskevann / brus før jeg kommer til kassen. Ser virkelig ikke problemet.
|
![]() |
|
|