Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvor får jeg kjøpt denne klokka?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-08, 18:14   #1
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvor får jeg kjøpt denne klokka?

Jeg vil ha denne lille klokka med sugekopp til speilet på badet, den heter pop-up-clock:

(Bildet ble så stort at det omtrent er riktig størrelse. )

Har noen sett den i butikker her i landet? Jeg vet de solgte dem i en butikk i Trondheim (møbelbutikken nederst i Nordre), men de tar dem visst ikke inn mer. Jeg tar også gjerne imot tips om nettbutikker!

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 20:09   #2
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor får jeg kjøpt denne klokka?

Abbonerer på denne.

Gammel 05-05-08, 21:38   #3
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har en sånn. Da vi fikk dem fikk man kjøpt den i en butikk med mye rart på Byporten. Jeg husker dessverre ikke hva den heter. :virkelig hjelpsom:

Gammel 05-05-08, 21:41   #4
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Takk, Sol - jeg får høre med en venninnne om hun skal den veien, da. "Vennligst finn butikk med mye rart på Byporten". Det burde vel være lett?

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 12:09   #5
margot
Nybegynner

Medlem siden: Apr 2012
margot har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av mehmet, her.

Takk, Sol - jeg får høre med en venninnne om hun skal den veien, da. "Vennligst finn butikk med mye rart på Byporten". Det burde vel være lett?

den får du kjøpt på en butikk som heter lucky duck jeg har lett etter den lenge å jeg fant den der

margot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 21:49   #6
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvis det er en klokke med sugekopp og som "er beregnet" til å ha på badet er det vel stor sjanse for at "butikken med mye rart på Byporten" kan være Saape eller Kremmerhuset?

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 21:50   #7
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hvor får jeg kjøpt denne klokka?

R.O.O.M. hadde en slik en når vi var der på fredag.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 22:28   #8
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Eller er det Handysize på Byporten? De har i allefall mye rart.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-08, 16:22   #9
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

På Saape har de hvertfall noen sånne små klokker med sugekopp. Jeg tror ikke de er helt like, men de kunne også være i dusjen, så da tåler de jo baderom.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-08, 19:32   #10
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har sett en sånn på Åhlens. (vet ikke om den var riktig så stor, men i alle fall med sugekopp)

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 12:11   #11
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Jeg håper hun har funnet den for en stund siden. Denne tråden er 4 år gammel.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:49.