|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Sv: Om 17. mai
Og grunnen til at vi har en såpass spesiell feiring i Norge er at de aller fleste liker dette - og da burde det ikke være noe problem at noen få velger noe annet. Du formulerer det fint! |
![]() |
![]() |
#2 |
trenger lading
|
Bra sagt. Slik er det i grunnen for meg og. Jeg bryr meg i grunnen lite om hva og hvordan andre gjør det.
![]() |
#3 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Om 17. maiJeg kunne gjerne tenke meg å slippe selv jeg. Men storebror ønsker å se barnetog og kjøpe balong så det blir nok en tur til sentrum likevel.
![]() |
#4 |
Nybegynner
Medlem siden: May 2011
![]() |
![]() Sv: Om 17. maiHei sønnen min og jeg er engelske og vi har ingen kulturelle følelser for 17. Mai men skolen har sagt at det er obligatorisk å delta, er det lov å si at det er obligatorisk? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Kidding, right?
|
Nei, selvsagt ikke. Men på noen skoler har de faste klasser/klassetrinn som står for selve arrangementet på skolen (salg av pølser og kaker, tombola, lykkehjul, stafetter etc) og da vet jeg at mange skoler gjør et nummer av at det er tilnærmet obligatorisk å stille opp det året man er arrangør - rett og slett for at det skal være nok folk på plass til å gjøre jobbene. De årene man IKKE er arrangør står man helt fritt til å gjøre hva man vil denne dagen.
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Om 17. maiNei, det er selvsagt ikke obligatorisk.
![]() |
![]() |
#7 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Om 17. maiJeg har hørt flere si at oppmøte på skolen 17. mai er obligatorisk. Er det noe skolene overdriver / lyver om for å få folk til å stille, eller har de funnet noen hjemmel for det noe sted?
![]() |
#8 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om 17. maiDere må jo bare gjøre som dere vil. Samtidig er det vel ikke noen tvil om at sønnens holdninger kan være et utslag av miljø!?! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|