Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

aC gjør charter igjen

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-10, 20:25   #181
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.430
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: aC gjør charter igjen

Hva med badeferie i Reykjavik? De har 13 utendørs badeland spredt rundt om kring i byen og så har du Blue Lagoon rett utenfor byen. Icelandair har turer nå for ca 1500,-

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 20:28   #182
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: aC gjør charter igjen

Øi! Det er en kul idé.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 20:29   #183
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.349
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: aC gjør charter igjen

Kan man kjøpe Island for 1500 nå?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 20:33   #184
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.430
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: aC gjør charter igjen

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Kan man kjøpe Island for 1500 nå?

Du har ikke lyst å kjøpe Island... Men det er billig å reise dit nå, billig å spise ute og jeg tror du får hotelrom til en helt ok pris. Vi betalte 50 eller 60 kroner for oss 4 i bassenget. Og Junior og jeg tok Gullfoss-Geysir tur for 400,- barn gratis.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 20:42   #185
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.349
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: aC gjør charter igjen

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Du har ikke lyst å kjøpe Island... Men det er billig å reise dit nå, billig å spise ute og jeg tror du får hotelrom til en helt ok pris. Vi betalte 50 eller 60 kroner for oss 4 i bassenget. Og Junior og jeg tok Gullfoss-Geysir tur for 400,- barn gratis.



Bare tulla. Island har jeg mer lyst til å dra til med noen andre enn kidsa.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 20:44   #186
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: aC gjør charter igjen

aC vil kline i Den blå lagune. Na-na-na-na-naaa-na.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 20:58   #187
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.842
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: aC gjør charter igjen

Du bruker ikke opp Island om du drar dit med guttene først. Det er fullt mulig med både småbarnsferie og romantisk ferie der, og jeg ville gjort totalt forskjellige ting der. Jeg vet nøyaktig hvor jeg skulle dratt på romantisk ferie. Det er et bittelite sted nord for Myvatn hvor de har et utendørs badeanlegg som er åpent døgnet rundt. Altså, åpent, som i ulåst. Stedet er så lite at de ikke bryr seg om å låse. Og badeanlegget ligger helt isolert inne i en nydelig dal...

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 21:54   #188
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.430
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: aC gjør charter igjen

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Du bruker ikke opp Island om du drar dit med guttene først. Det er fullt mulig med både småbarnsferie og romantisk ferie der, og jeg ville gjort totalt forskjellige ting der. Jeg vet nøyaktig hvor jeg skulle dratt på romantisk ferie. Det er et bittelite sted nord for Myvatn hvor de har et utendørs badeanlegg som er åpent døgnet rundt. Altså, åpent, som i ulåst. Stedet er så lite at de ikke bryr seg om å låse. Og badeanlegget ligger helt isolert inne i en nydelig dal...

Som blå lagune, før det ble helt turistifisert. Mannen og jeg har reist rundt Island og overnattet i telt her og der.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 22:03   #189
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: aC gjør charter igjen

Island er flott! Man kan ikke reise på charter til Island Tur-retur-billett med SAS eller Icelandair til Reykjavik i februar til rundt 2000,-. Hotellrom er også billig der...

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-10, 08:40   #190
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.847
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: aC gjør charter igjen

Sikker på du skal på charter, aC?

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-10, 11:18   #191
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.349
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: aC gjør charter igjen



My point exactly.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-10, 11:29   #192
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: aC gjør charter igjen

Sør-Afrika! Hvordan i all verden kunne jeg glemme Sør-Afrika... Reis dit! ...eller Karibien? ..nydelige St.Maarten, St.Lucia, St.Barths.....

Forøvrig dere som har aversjon mot charter-konseptet, men gjerne vil reise langt, meld dere på denne gruppen på Facebook! Det burde være laaaangt fler direkteruter (langdistanse) fra Norge til Verden. I dag må nordmenn fly via, via, via selv om nordmenn reiser langt mer enn den gjennomsnittlige europeer. Vi vil se Phuket med rutefly, Los Angeles, SAS til New York, Brasil m.m. Hvorfor skal nordmenn være nødt til å fly sørover for deretter fly nord-og vest- og østover?

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-10, 11:32   #193
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: aC gjør charter igjen

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Sikker på du skal på charter, aC?

Fantastisk! Slik ser et typisk klientell ut som sitter ved gaten til Bangkok fra Oslo daglig.... og DET er ikke et charter-fly (Thai Airways flyr Bangkok direkte fra Gardermoen)

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-10, 12:01   #194
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: aC gjør charter igjen

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Den utsikten fra Giza var ikke der i 1996 når jeg var der. Så den må være av nyere dato?

Det må det være, eller kanskje jeg var blind i 94 da jeg var der.


Jeg har aldri vært på chartertur til Egypt så hvordan det er kan jeg ikke svare på. Jeg har vært med ryggsekk i egypt og det var helt greit. Sov på veldig dårlige hostels i kairo og dahab. Ikke en madrass på mursenga engang. Jeg spiste også maten midt ute i ingenmannsland på en "restaurant" hvor den eneste kniven var slakterkniven, gaffel hadde de heller ikke. Litt av en prøvelse å spise et stort kjøttstykke der. Dårlig i magen ble jeg ikke.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no