Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva lurer du på i dag? #02

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-23, 19:06   #181
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.876
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Hvis noen lurte så ble leiligheten solgt for 460tusen over meglers prisantydning. Helt sprøtt. Men bra for meg da når det ble som det ble..
Trodde det var tregt boligmarked.
Over 300tusen mer enn en helt nyoppusset leilighet som ble solgt i mars.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-23, 19:17   #182
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.732
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Hvis noen lurte så ble leiligheten solgt for 460tusen over meglers prisantydning. Helt sprøtt. Men bra for meg da når det ble som det ble..
Trodde det var tregt boligmarked.
Over 300tusen mer enn en helt nyoppusset leilighet som ble solgt i mars.

Gratulerer med salget.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-08-23, 20:30   #183
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.259
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Så fint, GinaK!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-23, 20:40   #184
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.905
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Gratulerer Gina!

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-23, 21:45   #185
Shun
Er fornøyd
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.259
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Gratulerer med godt salg, Gina!

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-23, 21:55   #186
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.602
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Hvis noen lurte så ble leiligheten solgt for 460tusen over meglers prisantydning. Helt sprøtt. Men bra for meg da når det ble som det ble..
Trodde det var tregt boligmarked.
Over 300tusen mer enn en helt nyoppusset leilighet som ble solgt i mars.

Gratulerer, så flott!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-23, 02:18   #187
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.985
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Grattis, GinaK Så deilig det må være!

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-23, 17:18   #188
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.601
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Er det innafor å tygge drops på toget?

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-23, 17:19   #189
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.259
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Det tror jeg.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-23, 18:36   #190
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.602
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Er det innafor å tygge drops på toget?

Litt, hvis det ikke knaser så mye.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-23, 08:35   #191
Sweetie
Prøver seg frem
 
Sweetie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 424
Sweetie er populærSweetie er populærSweetie er populær
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Hvorfor funker Vinmonopolet sine sider så ekstremt dårlig på iPad? Eller er det bare på min iPad?

Sweetie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-23, 13:13   #192
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.040
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Hvorfor driver Kindleappen på telefonen (Samsung Galaxy) å insisterer på liggende lesing? Det er nytt av i dag. Telefoninnstillingen er at apper snur seg etter hvordan jeg holder telefonen. Kindleappen hører ikke på det øret, men de andre oppfører seg som forventet.
Hittil har jeg

  • sjekket innstillingene på telefonen
  • sjekket innstillingene på appen
  • sjekket innstillinger på boka
  • skrudd av og på telefonen
Hva mangler jeg å teste nå?
Har andre samme problem?

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-23, 14:15   #193
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.602
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

I Oslo, dekker Ruter sone 1 transport fra Oslo sentrum til Teknisk Museum (er vel på Kjelsås)?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-23, 14:30   #194
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.436
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

I Oslo, dekker Ruter sone 1 transport fra Oslo sentrum til Teknisk Museum (er vel på Kjelsås)?

Ja, alt i Oslo kommune er sone 1

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-23, 14:32   #195
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.602
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Ja, alt i Oslo kommune er sone 1

Supert, takk!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-23, 14:34   #196
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.040
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Jeg fant ut av rootasjonsproblemet mitt. Jeg fikk låst opp, slik at det som før, er hvordan jeg holder telefonen som bestemmer om boka er på langs eller tvers. Det er et hengelåsikon som dukker opp lår man holder på bokas nederste høyre hjørne. Juhu for google.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-23, 15:53   #197
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.496
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

I Oslo, dekker Ruter sone 1 transport fra Oslo sentrum til Teknisk Museum (er vel på Kjelsås)?

Ja, og jeg vil anbefale å sjekke ut toget som går fra Oslo S til Kjelsås (Gjøvikbanen). Er veldig effektivt og stopper rett ved Teknisk Museum.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-23, 18:01   #198
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.602
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Ja, og jeg vil anbefale å sjekke ut toget som går fra Oslo S til Kjelsås (Gjøvikbanen). Er veldig effektivt og stopper rett ved Teknisk Museum.

Takker!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-23, 11:14   #199
Nada
Svada
 
Nada sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.598
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Jeg lurer på om jeg skal utdanne meg i noe helt annet enn hva jeg arbeider med.

__________________
Sønn 2006 og datter 2009
Nada er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-23, 11:35   #200
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.923
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Opprinnelig lagt inn av Nada, her.

Jeg lurer på om jeg skal utdanne meg i noe helt annet enn hva jeg arbeider med.

Noe konkret du tenker på?

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no