|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
07-12-22, 23:37 | #184 |
Har tro på forbedring
|
Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?Her har vi endt opp med kapp- og gjærsag, samt ullklær og superundertøy. I tillegg får han noe han genuint ønsker seg, selv om det er det schtøggeste skotøyet som finnes: Snowjogs.
08-12-22, 10:39 | #185 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
|
Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?Jeg står fremdeles fast. Han sier han ikke ønsker seg noe stort og gjerne noe spiselig/drikkelig. En kollega har foreslått middag på Under, men jeg er usikker. Kanskje en annen opplevelse i stedet.
08-12-22, 10:46 | #186 |
Introvert optimist
|
Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?
Middag på Under står veldig nær toppen av min ønskeliste i hvert fall, men du kjenner jo mannen din best.
08-12-22, 12:12 | #187 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
|
Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?Vi har avtalt å bare gi en liten gave til hverandre i år. Han ønsker seg ikke noe. Så tror det blir en kaffekopp og noe spiselig. Han har bursdag tidlig på året, så blir ny gave da.
08-12-22, 13:08 | #188 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
|
Jeg ville gitt en bedre middag på restaurant i dette tilfellet. Gjerne under ja, hvis du tror det er noe han vil like.
08-12-22, 13:56 | #189 |
Vinter
Medlem siden: Mar 2009
|
Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?Dunjakke |
08-12-22, 14:04 | #190 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
|
Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?Min hadde bursdag nylig og ønsker seg heller ingen ting. Jeg er virkelig helt blank. Har kjøpt noen småting; en matboks med ro rom (han har som oftest med seg middagsrester til lunsj på jobb), en ekstra god te, noen spesielle sauser han liker og en bok. Han har kjøpt mye til meg - jeg vet det for jeg var med - så jeg må absolutt vri hjernen for å finne på i alle fall en skikkelig ting til. Henger her for tips. |
10-12-22, 18:08 | #192 |
Stadig underveis
|
Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?Treningsklokke, en god balsamico og treningstøy.
10-12-22, 23:24 | #194 |
Medlem siden: Mar 2008
|
Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?Tror jeg i alle fall kjøper en bok til ham.
11-12-22, 12:17 | #195 |
Introvert textrovert
|
Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?Min mann har kjøpt gave til seg selv og sønnen: Tur til Liverpool for å se Liverpool- Real Madrid. Han sier han ikke skal ha gave pga dette, men han har slitt ut alle de tynne ullgenserne sine, så har kjøpt en slik som kan pakkes inn og legges under treet fra ungdommene. I tillegg fant jeg en tykkere ullgenser fra Twenty Four med glidelås i halsen på salg, som han ikke ønsker seg, men jeg synes han trenger en tykkere genser, så han får den også.
14-12-22, 16:40 | #196 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
|
Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?Jeg har kjøpt to Fendt T-skjorter og et skilt hvor det står «Fendt Parking only» |
15-12-22, 21:59 | #197 |
|
Same! Eller var et Liverpool ManU ? Vi gir hverandre dessuten en ferietur i januar, så her er liksom gavekvoten fylt opp. Men så kom jeg over en sånn 3-pk med portvin på taxfree han skal få i dag, det er vel mer symbolsk enn noe annet. JEG liker å få gaver, derfor får han gave selv om vi liksom ikke skal gi hverandre noe |
17-12-22, 22:47 | #198 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
|
Samme her, jeg synes det er litt stusselig å ikke gi noe, hehe, og jeg får alltid såå fine gaver av ham. Jeg har kjøpt to forskjellige nakkemassasje-apparater til ham, for han sliter endel med smerter i nakke og rygg. Så har jeg også kjøpt Pizzamani-kokeboka som nettopp kom ut, en flaske Cognac, og sånn lade-stativ til PS5-kontrollere. Det siste mest fordi jeg hater ledninger som ligger og flagrer på tv-benken så nå får vi det litt mer ryddig der. Hehe.
18-12-22, 06:43 | #199 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
|
Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?Jeg aner fortsatt ikke. Han begynte å snakke om noe verktøy i går, men usikker på hva han tenkte på, mulig han må gi meg artikkel - nummer. Eller ordne det. Jeg syntes det er kjedelig...
18-12-22, 10:21 | #200 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
|
Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?I år har jeg strikket ullgenser. Tanken var at han skulle få en dunvest til, men i år har jeg rett og slett ikke råd.