Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kvinne, 50+

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-23, 12:24   #181
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.659
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Vi bor relativt trangt, og alle våre tre opplevde at vi kapret rommene deres kjapt da de flyttet ut. Jeg håper og tror de ikke har fått traumer av det. Vi har alltid gitt utrykk for at vi synes det er hyggelig når de kommer hjem. Utfordringen vår er at vi ikke har plass til dem alle tre på en gang etter at det kom kjærester inn i bildet og som skal være med. Det synes jeg er trist, men samtidig føles det helt feil å kjøpe større hus for å kunne huse alle noen få netter i året.

Det vil nok hjelpe litt på plassen når barna forhåpentligvis får ryddet, flyttet og kvittet seg med alle de tingene de fortsatt oppbevarer hos oss. Ettersom vi i prinsippet ikke har noen lagringsplass, har vi kasser med eiendelene deres stående i flere rom.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-23, 12:43   #182
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.134
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Å tilbringe en helg i måneden hjemme eller på hytta til noen er veldig ofte i min bok, dersom man skal gjøre det med familie på begge sider, og kanskje har skilte foreldre, er det jo ikke så mange helger igjen. Det er ikke nødvendigvis negativt, men det understreker det jeg skrev tidligere.

Ja, sikkert ofte for noen, for egen del hadde det også vært helt fullstendig uaktuelt å tilbringe en helg i måneden hos foreldre/svigerforeldre. Men jeg vil fremdeles ikke kalle det «å henge sammen hele tiden».

Selv synes jeg det er helt greit at vi har det som vi har det. De kommer stort sett ut på dagen lørdag og reiser etter middag søndag. Og kan ha planer med venner lørdag kveld, eller bare er hjemme sammen med oss. Svigerdatter sine (gifte) foreldre bor 4 timer unna, så der er de mest i ferier.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-23, 12:47   #183
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.952
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Ingen av mine sønner henger med oss i hverdagene eller helger. De spiser middag med oss og det er det. Likevel skal begge to (18 og 21) være med oss tre uker på ferie i sommer.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-23, 12:56   #184
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.134
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Ingen av mine sønner henger med oss i hverdagene eller helger. De spiser middag med oss og det er det. Likevel skal begge to (18 og 21) være med oss tre uker på ferie i sommer.

Ingen av våre har tilbragt så mange helger med oss så lenge de har bodd hjemme. Men de har ikke vært ute hver dag/kveld i hverdagene, da har de sirkulert mellom eget rom, stue, venner, trening, jobb osv

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-23, 14:04   #185
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Vi var veldig mye på hytteturer og ferier med besteforeldre da jeg var liten, og jeg reiser fortsatt på ferier og turer med mine foreldre, så jeg syns det er naturlig å invitere studenten med på våre ferier. Tanken på at det er rart eller symbiotisk har aldri slått meg.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-23, 16:03   #186
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.217
Blogginnlegg: 674
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Jeg synes ikke det er symbiotisk eller galt, jeg heller, men jeg er helt sikker på at det er mye vanligere nå enn det var for 20-30 år siden. Selv om det selvsagt finnes folk i vår generasjon som er mye sammen med sine foreldre, og omvendt finnes det folk i vår generasjon som er lite sammen med barna sine.

At man er mye sammen med foreldrene sine, i ferier og sånt, etter at man har fått barn selv, det synes jeg blir en litt annen sak. Men det er klart at har man alltid hatt et nært forhold, blir det gjerne enda nærere med barnebarn i bildet.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-23, 16:22   #187
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.952
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Ingen av våre har tilbragt så mange helger med oss så lenge de har bodd hjemme. Men de har ikke vært ute hver dag/kveld i hverdagene, da har de sirkulert mellom eget rom, stue, venner, trening, jobb osv

De er hjemme, bare på egne rom.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-23, 09:26   #188
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.636
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Hvis noen trenger flere litteraturtips, så skriver Aftenposten om forfatteren Janne Stigen Drangsholt som har skrevet om Ingrid Winters utfordringer knyttet til å få store barn.

Jeg har bestilt bok nr 1, Ingrid Winters makeløse mismot, i første omgang. Den handler riktignok om å ha mindre barn, men jeg liker å starte bokserier på begynnelsen slik at jeg kan følge utviklingen i karakterene.

Jeg begynte på bok nr 2 i går (var venteliste på nr 1) og leste den nesten ut. Var mye gjenkjennelig, lettlest bok.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-23, 09:34   #189
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.873
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Jeg leser med interesse og kjenner å en viss forventning om hvordan livet videre vil bli. Jeg er 45, men har allerede to voksne barn og et som begynner i tiende klasse til høsten. I tillegg er bonusene 16 og 18, så det drar seg til med ledige soverom.

Jeg gleder meg litt til friheten. Det har vært mye de siste årene og nå er det ungdommer rundt oss nesten hele tiden. Når de begynner å nærme seg myndige, synes jeg de er best på avstand. Kremt.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-23, 10:14   #190
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Åja, det er den "Makeløse mismot" jeg har lest, det er visst den første. Noe gøy gjenkjennbart med FAU-møter hvor jeg hadde all sympati med hovedpersonen, men utenom det var hun jo bare et naut.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-23, 16:30   #191
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.174
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Åja, det er den "Makeløse mismot" jeg har lest, det er visst den første. Noe gøy gjenkjennbart med FAU-møter hvor jeg hadde all sympati med hovedpersonen, men utenom det var hun jo bare et naut.

Ja. Har lest to av dem og har ikke lyst til å lese flere.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-23, 16:35   #192
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.920
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Jeg hører den på lydbok nå, og er ikke imponert. Kjenner igjen ting fra Fau uten å ha sittet selv i Fau. Usikker om jeg gidder høre /lese bok 2 og 3.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-06-23, 17:49   #193
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.488
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Jeg syns de er vittige. Jeg liker Drangholt veldig godt, selv når det er dratt ut i det hysteriske. Men den første boka var best, ble litt gjentakende etterhvert. Selvsagt er hun et naut, tror det er meningen. Liker henne mye bedre enn Nina Lykke. Herregud, så kjedelige de bøkene er.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-23, 18:28   #194
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.914
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Jeg synes også vennebarna våre som er mellom 18 og 25 år, har veldig mye med foreldrene sine å gjøre. Sammenlignet med hva jeg selv hadde i den alderen, og hva som var vanligst på den tiden. Nå synes jeg mange er "tenåringer" veldig lenge. Det toppet seg litt da et vennepar i 50-årene skulle på familieferie med alle tre barna og et svigerbarn, som da var en 17-åring, og resten i 20-årene, og ba om reisetips for destinasjonen "når man reiser med barn."

Vi stortrives med, og nyter så lenge det varer, at 13-åringen fremdeles liker å være med oss på hytteturer og ferier, men det føles helt greit og veldig naturlig at 17-åringen foretrekker å la være. Jeg var 15 siste gangen jeg var med mine foreldre på ferie, før vi igjen var på noen ferier sammen etter de ble besteforeldre.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-23, 19:41   #195
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg syns de er vittige. Jeg liker Drangholt veldig godt, selv når det er dratt ut i det hysteriske. Men den første boka var best, ble litt gjentakende etterhvert. Selvsagt er hun et naut, tror det er meningen. Liker henne mye bedre enn Nina Lykke. Herregud, så kjedelige de bøkene er.

Jeg regner med at det er meningen at hun skal være et naut, men da skjønner jeg ikke hvorfor gjenkjennelsesfaktoren blir hypet sånn? Fordi det selger bøker?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-23, 20:44   #196
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.488
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Jeg føler meg ganske ofte som et hysterisk naut, jeg. Gjenkjennelsesfaktor må jo ikke være seriøs og alvorlig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-23, 20:51   #197
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Nei, det trenger den ikke, men jeg synes hun fremstår ekstremt egoistisk og synes det er nedvurdering av Kvinner Generelt om gjenkjennelsesfaktor liksom skal være greien.

… og du minner absolutt ikke om henne, Tally, i så fall er det mye jeg ikke har fått med meg om jobbreisene dine.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-23, 20:51   #198
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.926
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Jeg aner ikke hvilken bok dere snakker om, så jeg blander meg egentlig inn uten å vite noe. Men er det noe jeg har følt meg opp gjennom karrieren min som mor så er det et hysterisk naut.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-23, 20:56   #199
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.488
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Altså, det er lov å like ulike bøker og jeg liker denne. Og jeg kan kjenne meg igjen, selv om det selvsagt er dratt ut i det ekstreme. Jeg liker disse bedre enn de andre middelaldrende-middelklasse-privilegert-hvit-kvinne-bøkene skrevet f.eks av Lykke og Linde. Jeg syns ikke den nedvurderer kvinner, men har mye (hysterisk) selvironi. Og jeg elsker den russlandsturen. Jeg skal fortelle deg en historie fra en reise som inneholder at jeg spant opp en historie inne i hodet mitt så jeg trodde jeg skulle bli myrdet og tok en rekke avgjørelser basert på dette (oppspinnet).

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-23, 20:58   #200
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Det er lov å ikke like ulike bøker også, og jeg liker ikke denne.

Men nå har jeg lite erfaring med genren, da.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no