|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#4 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ønsketråd - vår!
Takk!
|
|
|
|
#5 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
Kan være at sånne sidekanter kan irritere etterhvert. Jeg har det med å sette fast kåpen i bildøra så jeg kan godt se for meg kjolekanten der også ja.. Men jeg tror den er fint sydd - og nettopp det at den er uten det værste chill dillet appellerte til meg. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Ønsketråd - vår!Jeg har lyst på den den i rosa, tror jeg, Nessie. Tror du jeg kan passe str. 4? Jeg burde kanskje prøve din?
|
|
|
#8 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Ønsketråd - vår!Jeg har prøvd en kjole fra By Ti-mo i dag og den ønsker jeg meg. Jeg fant ikke bilde av den på nett, men prøvde den på på Carma i dag.
|
|
|
#10 |
|
intro
|
Du kan ikke ha den fargen som babymamma, altså (skjønt den er ikke så verst praktisk allikevel, kanskje, for gulpemammaer som meg
|
|
|
|
#11 |
|
Har bakt søte kaker
|
Nei, tenkte på til sommeren når jeg ikke er babymamma lenger. Men jeg har shoppestopp siden jeg akkurat sved av nesten 9000 på parkett og lister. Ouch!
|
|
|
#14 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Ønsketråd - vår!På salg ja, men jeg tror (heldigvis) at str. 38 blir for stort for meg siden jeg har en kjole derfra i 36 fra før.
|
|
|
#15 |
|
Fabelaktig
|
Det blir den nok da ja. Jeg har Vicky, men ikke i silke, is str. 36, og jeg innbiller meg at du er litt smalere enn meg.
|
|
|
#16 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sjekket målene på kjolen og tror at 36 ville passet best. Midjen min er 68, hofte 91 og pupper 88, så da ser 38 for stort ut.
|
|
|
#17 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
Teflona; sånne vil jeg ha også...er det swed.hasbeens eller annet merke? |
|
|
|
|
|
#18 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ønsketråd - vår!Ja, og gresselig dyre.
|
|
|
#19 |
|
ctrl+z
|
Sv: Ønsketråd - vår!Jeg snublet over en fantastisk Fransa-kjole i dag, men fikk ikke helt rotet meg til å kjøpe den grønne. (ikke vant til å bruke grønt) De hadde en i brunt, men den ble for stor (!) for meg.
|
|
|
#20 |
|
intro
|
88, din heldiggris.
|
|
![]() |