Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Høstinspirasjonstråd 2011

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-11, 10:28   #181
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Høstinspirasjonstråd 2011

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Mia`s på Stjørdal. Lokal butikk
De begynte allerede å bli utplukket. Du kan finne de på Facebook om du vil.

De hadde ikke igjen den mørke i str. M lenger. Og den lyse likte jeg ikke like godt. Men like greit å ikke ha samme jakke som søstra!

Gammel 01-09-11, 17:13   #182
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne var litt fin....

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-11, 21:09   #183
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Denne var litt fin....

Enig! Den så litt lenger ut enn andre kjoler fra chill.

Gammel 01-09-11, 21:18   #184
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Dette har jeg lyst på!

Gammel 01-09-11, 22:06   #185
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

De hadde ikke igjen den mørke i str. M lenger. Og den lyse likte jeg ikke like godt. Men like greit å ikke ha samme jakke som søstra!

De hadde den mørke på City Lade (i kjelleren). Og den lyse, og en farge til.

Gammel 01-09-11, 22:44   #186
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

De hadde den mørke på City Lade (i kjelleren). Og den lyse, og en farge til.

Så kjekt! Da blir det shopping på Lade i morgen mens minstemor er på turn

Gammel 02-09-11, 08:58   #187
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker denne jakka. Men jeg trenger ikke jakker.

Og sånne type pumps ønsker jeg meg:

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-11, 10:12   #188
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den prikkete omslagskjolen har jeg vært innom tre Lindex-butikker etter! Hvordan er den i størrelsen, Nessie?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-11, 11:23   #189
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jeg liker denne jakka. Men jeg trenger ikke jakker.

Sitter å venter på at postmannen skal komme med denne nå straks. Spent.

Gammel 02-09-11, 12:07   #190
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Jakka var suuuperfin og passet perfekt.

Gammel 02-09-11, 12:19   #191
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Jakka var suuuperfin og passet perfekt.

Kjøpte du den grå? jeg har også lyst på denne jakka, men jeg er så usikker på om jeg skal kjøpe svart eller grå. hm..??

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-11, 15:18   #192
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Den prikkete omslagskjolen har jeg vært innom tre Lindex-butikker etter! Hvordan er den i størrelsen, Nessie?

Jeg prøvde M, og den satt fint det. Det er tøyelig stoff da.
Jeg er vel en ganske normal str 40.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-11, 18:53   #193
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Cec, her.

Kjøpte du den grå? jeg har også lyst på denne jakka, men jeg er så usikker på om jeg skal kjøpe svart eller grå. hm..??

Jeg kjøpte grå. Syns den svarte var så kjedelig i forhold. Har svart dunkåpe.

Gammel 02-09-11, 19:00   #194
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

De var kjempefine!

Gammel 02-09-11, 22:36   #195
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Dette har jeg lyst på!

Cream dette?

Gammel 02-09-11, 22:54   #196
Selma
blid

Selma sin avatar

Standard

Tussa - ja, alle tre er fra Cream

Gammel 02-09-11, 22:55   #197
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Likte godt den siste. Veit du kva den er laga av?

Gammel 02-09-11, 22:56   #198
Selma
blid

Selma sin avatar

Standard

Tenker du på jakken med hjerte-lommene? Jeg har bare sett bilder, så jeg er usikker. Men Nessie viste vel nettopp fram denne i shoppingtråden?

Gammel 02-09-11, 22:57   #199
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Er det den samme?

Gammel 03-09-11, 00:24   #200
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Standard

Prøvde disse fra Softwalk i dag, utrolig gode på og vanntette. Veldig lyst på.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:26.