Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juleplanleggere foren dere

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-11, 21:08   #181
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Mannen her får ikke kalender lenger. Etter at jeg hadde laga til han i 7 år, klarte han ennå ikke å forstå at han burde ordne en til meg.
Så nå er det kun ungene som har.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-11, 21:09   #182
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kreps-77, her.

Mannen her får ikke kalender lenger. Etter at jeg hadde laga til han i 7 år, klarte han ennå ikke å forstå at han burde ordne en til meg.
Så nå er det kun ungene som har.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-11, 21:17   #183
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Takk for gode tips

Tenker det får bli en kombinert øl, fine ord og opplevelseskalender. Den vil nok garantert falle i smak

Gammel 26-09-11, 21:21   #184
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Denne tråden har fått selveste fru sent ute til å kjøpe julegaver allerede i september. Nå står ikke verden til påske.

Gammel 26-09-11, 21:39   #185
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lego kalenderene kommer i oktober, lurt å sikre seg den tidlig.
Vi har alltid noen fortvilte foreldre i butikken i slutten nov.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-11, 22:24   #186
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Er det det sært å ha bøker kjøpt på loppemarked i julekalenderen?
Jeg fant jo en fin bok med 24 julefortellinger + noen andre bøker som poden får i kalenderen i år, en av naboene synes det var merkelig å ha brukte bøker i kalenderen.

Nei, ikke sært i det hele tatt, bare veldig koselig.

Gammel 26-09-11, 22:27   #187
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Hjelpes, for en skummel tråd. Innen første desember skal vi være ute av rekkehuset og inne i eneboligen, så det blir nok ørlite kaos i desember, ja. Så kanskje vi burde gjøre noen av tingene tidlig selv om det strider mot min vanlige vrangvilje?

Kalendergavetips til en toåring, noen?

Stor duploeske og dele opp, puslespill og dele opp, smådyr, hårspenner, hårbørste, badeand, tannbørste med fint motiv, fargestifter, lite speil.

Gammel 26-09-11, 22:32   #188
millact

Standard

Opprinnelig lagt inn av Blomst, her.

Lego kalenderene kommer i oktober, lurt å sikre seg den tidlig.
Vi har alltid noen fortvilte foreldre i butikken i slutten nov.

Noen nettsider har tidligere kalendre for salg om man ønsker det. Lurer på om jeg så hos www.flust.no, www.ellos.no eller www.sportmann.no.

Gammel 26-09-11, 22:47   #189
Høns

Medlem siden: Mar 2009
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har aktivitets julekalender i tillegg til ferdigkjøpt lego-kalender eller lignende. Kjøpte en ekstra lego city kalender på salg som 3 åringen får i år. Til eldste vet jeg ikke enda

Tips til kalebnder til 2-3-4 åringer: I fjor kjøpte vi mummikalender på Sprell. Den inneholdet masse mummifigurer som han fremdeles leker med.

Brukte ting i julekalendere er helt topp. Synes forøvrig brukte gaver er flott så lenge det er noe barna blir glade for

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-11, 23:22   #190
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Noen nettsider har tidligere kalendre for salg om man ønsker det. Lurer på om jeg så hos www.flust.no, www.ellos.no eller www.sportmann.no.

Hvis ikke jeg husker feil så er det city og star wars i år.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 08:22   #191
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Øl kalender hadde vert populært her, men tror jeg venter til neste år. Har termin midt i advent og vil ikke ha en mann som har drukket øl stadig vekk.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 09:17   #192
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Ølkalender gidder jeg ikke, men en pulekalender kan han kanskje få. Gratis er det også og siden vi har vært sammen i snart tjue år må det vel også kvalifisere til gjenbruk.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 09:31   #193
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Ølkalender gidder jeg ikke, men en pulekalender kan han kanskje få. Gratis er det også og siden vi har vært sammen i snart tjue år må det vel også kvalifisere til gjenbruk.

Du er klar over at det ikke nødvendigvis er så gratis i lengden?

Gammel 27-09-11, 09:52   #194
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Kan må få tak i Lego-kalenderen nå allerede? Noen som vet hvor?

Gammel 27-09-11, 10:20   #195
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Playmobil hadde iallefall julekalendere så jeg
Men det er kanskje noe annet?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 10:23   #196
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Hva legger man i gavekalender til gutt på snart 14?

Gammel 27-09-11, 10:32   #197
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Star Wars legokalender altså? Da blir det nok det til begge ungene. Ølkalender til mannen var lurt, han elsker juleøl så jeg kan jo kjøpe alle jeg finner. Skal det være forskjellig øl hver dag? Finnes det 24 forskjellige typer?

Er fortsatt i sjokk over at jeg driver juleplanlegging i september.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 10:41   #198
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Star Wars legokalender altså? Da blir det nok det til begge ungene. Ølkalender til mannen var lurt, han elsker juleøl så jeg kan jo kjøpe alle jeg finner. Skal det være forskjellig øl hver dag? Finnes det 24 forskjellige typer?

Er fortsatt i sjokk over at jeg driver juleplanlegging i september.

Du kan jo kjøpe både butikk og poløl.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 10:42   #199
Arktis
Har kontroll

Arktis sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
Arktis er populærArktis er populærArktis er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Hva legger man i gavekalender til gutt på snart 14?

Kule boxere, sokker, t-skjorter osv med feks Simpsons og Family guy finner jeg på Ebay. Har også kjøpt deo, parfyme og hårgele, og flakslodd, tyggispakker og luer

Gammel 27-09-11, 11:59   #200
Sonar

Sonar sin avatar

Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Da planlegger du ikke godt nok. *påstår*

Du har ikke sett exelarket mitt

Planlegging på høyt nivå, men likevel synes jeg det ble stress

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:03.