|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#181 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julesinker - skal vi forene oss?Jeg har kjøpt en julegave. Blir jeg kastet ut herfra nå? |
|
|
|
|
|
#182 |
|
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julesinker - skal vi forene oss?Kjempegave, og jeg tar tipset og kjøper det i farsdagsgave - for det var farsdag her en gang i november, ikke sant. :sinke: |
|
|
|
|
|
#183 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julesinker - skal vi forene oss?Jeg fant et A4 ark i går og skrev opp alle jeg skal kjøpe julegaver til
|
|
|
|
#184 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Julesinker - skal vi forene oss?
Det er en måned til jul! Vennlist ta ett skritt til siden og la andre og mer verdige sinker slippe til. Tråden for juleplanleggerne finner du bak døra til venstre. |
|
|
|
|
|
#185 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Julesinker - skal vi forene oss?Datteren min sier at det er 1. søndag i advent nå til helgen. Det kom veldig overraskende på meg. |
|
|
|
|
|
#186 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Julesinker - skal vi forene oss?Ang. advent: Hvis man ligger ca. en uke etter skjema med de der stjernene i vinduet, men til gjengjeld lar dem henge ut februar- da har man liksom veid opp for at de kom på plass litt seint, sant? |
|
|
|
|
|
#187 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Julesinker - skal vi forene oss?Det må være like tillatt som å henge dem opp nå fordi det er litt mørkt i stua og stjerna vil lyse så fint.
|
|
|
#188 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julesinker - skal vi forene oss?Jeg har ennå ikke kjøpt verken julegaver eller adventslys,kan jeg få være sinke sammen med dere? |
|
|
|
|
|
#189 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Julesinker - skal vi forene oss?Jeg har kjøpt et sånt stearinlys med nummer på som man skal brenne litt av hver dag i desember. |
|
|
|
|
|
#192 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Hehe, jeg kjøpte et langt glass med talgelys med alle dagene nedover glasset så man skulle brenne litt lys hver dag og når det blir jul så er talgelyset brukt opp (ganske trist egentlig, nå når jeg tenker på det). Så skulle jeg bare ta av plasten. Kan jo ikke ha den på. Det var bare det at alle tallene og hjertene var på plasten så nå har jeg en lang talgelysstolpe som ikke er julete i det hele tatt.
|
|
|
#193 |
|
maler
|
Sv: Julesinker - skal vi forene oss?Jeg fikk en sjokkartet opplevelse på mail her. Det er julegrantenning i helga.
|
|
|
#194 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Sv: Julesinker - skal vi forene oss?Jeg joiner inn her, er ikke stort som minner om juleforberedelser her gitt.
|
|
|
#195 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Julesinker - skal vi forene oss?Jeg har brått husket a) jeg må ha med kake til julemessa i barnehagen i morgen (og siden jeg har så mange barn har jeg fått beskjed om å ta med "stor kake" |
|
|
|
|
|
#196 |
|
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
Sv: Julesinker - skal vi forene oss?Samtale med min mor: |
|
|
|
|
|
#197 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Julesinker - skal vi forene oss?Det er underholdende her inne, men jeg tror ikke jeg skal skrive noe om hva jeg har gjort. og kanskje ikke gjort.
|
|
|
|
#198 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Julesinker - skal vi forene oss?Jeg kom på at jeg skulle ønske meg adventsstake til bursdagen min i år siden den gamle er nesten død og jeg synes de der Georg Jensen-stakene er fine. Det er bare det at det er fem dager siden bursdagen min. Jaja. Neste år, kanskje.
|
|
|
#200 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Trenger vi sende julekort? Er det mer miljøvennlig av vi lar være? Er romjulskort bedre for da har mottager bedre tid til å nyte kortet? Trenger vi nye bilder hvis vi skal sende det, eller har vi liggende noen kort fra fjoråret som kan sendes? Det kan vi diskutere.
|
![]() |
|
|