Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Den gode tråden

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-12, 23:53   #181
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den gode tråden

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

31 sekstilterssekker med ved ble skrekkinnjagende mye ved. :litt satt ut:

Opprinnelig lagt inn av mamaria, her.

Bæresjal er tingen. Da bærer man til baby sovner, og så kan man slenge seg på sofaen, fortsatt med baby knytt fast. Og lage mat. Og gå på do.

Nah han får fnatt av å være i sjalet, helt ulik storesøsteren sin der. Han skal helst ligge oppetter den ene siden, over hjertet mitt, og så blir'n sur om jeg beveger meg det minste.

Opprinnelig lagt inn av Nasse, her.

Vet ikke om jeg fant den gode avataren.

Hvem er du? Eller hvem var du? Jeg går ut i fra at du har skiftet nick.

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Nemlig! Og har man klart å få babyen til å sovne på brystkassa uten å først knyte på sjalet, så kan man også knyte sjalet rundt babyen etter at h*n har sovnet. BTDT.

Bæresjal er rett og slett genialt, og hører helt klart hjemme i denne gode tråden.

Bæresjal er en fin ting ja, bortsett fra at Eggulfen ikke liker det. Og hvis jeg skulle finne på å prøve å knytte det på meg etter at han har sovnet, så våkner han i fullt raseri (og når han er syk og har mistet stemmen er det en ganske stusselig affære) og griner i minst en time. Raringen.

Opprinnelig lagt inn av Acino, her.

Interference: Støtter oppunder noe bæretøy. Manduca kan man til og med fint gå på do med, sånn om man virkelig må - har jeg hørt.

Masse deilig julesnop på tilbud. Klarte å holde meg til popcorn da, sånn til å stappe i mikroen. Ja, etter trening altså! Det som gjør meg lykkelig med mikro-popcorn er nyoppdagelsen av at ved å putte noe under posen(slik at den kommer høyere opp) så popper det skikkelig. Hele posen er full, ikke bare noen få ferdig poppa på toppen.

Jeg har lyst på manduca, men jeg har lyst å prøve først, for å se om han liker det. Eller ergo eller annet. Sjal var i alle fall ikke tingen for han, foreløpig.

Popcorn er nudelig, og takk for tips. Skal prøves!

Jeg har bakt konfektkaker i dag, og laget tomatsuppe fra bunnen, og gått tur, og bakt red velvet/supermoist vaniljekake.

Gammel 02-01-12, 23:58   #182
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Vi hadde en fantastisk dessertvin til Pavlovaen 1.juledag som heter Chateau Roumieu Sauternes

Du har god smak !

Gammel 03-01-12, 11:10   #183
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg kan bruke meitai til å bære på hofta? Det er jo smart! Hvordan knytes den da?

Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 11:32   #184
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg har kjøpt meitai etter å ha sett Finesmilet sin, det så mye mer praktisk ut på handletur en sjal. Og så er det lettere enn manduca, synes jeg, for mannen og jeg har så forskjellig størrelse, så det blir så mye styr å slakke og stramme spenner hele tida. Dessuten skjønte mannen hvordan meitaien skulle brukes uten instruksjon. I det hele tatt en god ting.

Gammel 03-01-12, 19:28   #185
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Hvem er du? Eller hvem var du? Jeg går ut i fra at du har skiftet nick.

Nei, jeg har ikke skiftet nick - bare avatar. Jeg hadde tidligere en hund som sto oppå en snøhaug. Rett før jul hadde jeg en juleavatar som var en marsipangris med rød sløyfe.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 19:31   #186
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

3åringer som liker antibiotika er også noe som hører hjemme i den gode tråden. Ikke skjønner jeg at det er mulig å like det.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 19:56   #187
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg kan bruke meitai til å bære på hofta? Det er jo smart! Hvordan knytes den da?

Klart det er genialt! Se et eksempel på bæring med meitai på hofta her:

http://kozycarrier.homestead.com/ins...tml#anchor_242

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 21:06   #188
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Nei, jeg har ikke skiftet nick - bare avatar. Jeg hadde tidligere en hund som sto oppå en snøhaug. Rett før jul hadde jeg en juleavatar som var en marsipangris med rød sløyfe.

Så rart, jeg husker begge avatarene, men ikke nicket. Ammetåke jaddah.

Gammel 03-01-12, 21:15   #189
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Så rart, jeg husker begge avatarene, men ikke nicket. Ammetåke jaddah.

Nei, det er egentlig ikke rart siden jeg ikke er den som deltar så mye. Jeg vet ikke helt hvorfor, det er bare blitt slik.

Jeg er dog fremdeles ikke fornøyd med avataren. Ikke lett å finne noe som passer nicket uten at det skal være så søtt og rosa.

Gammel 03-01-12, 21:53   #190
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 03-01-12, 21:56   #191
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Herlig! Og takk!

Gammel 03-01-12, 22:00   #192
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Standard

Jeg ble så fin atte

Gammel 03-01-12, 22:05   #193
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vakker!

Gammel 03-01-12, 23:05   #194
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Åh nå var du fin!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:18.