|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#181 |
|
Metallica!!
|
Sv: Den gode tråden
Nah han får fnatt av å være i sjalet, helt ulik storesøsteren sin der. Han skal helst ligge oppetter den ene siden, over hjertet mitt, og så blir'n sur om jeg beveger meg det minste.
Hvem er du? Eller hvem var du? Jeg går ut i fra at du har skiftet nick.
Bæresjal er en fin ting ja, bortsett fra at Eggulfen ikke liker det. Og hvis jeg skulle finne på å prøve å knytte det på meg etter at han har sovnet, så våkner han i fullt raseri (og når han er syk og har mistet stemmen er det en ganske stusselig affære) og griner i minst en time. Raringen.
Jeg har lyst på manduca, men jeg har lyst å prøve først, for å se om han liker det. Eller ergo eller annet. Sjal var i alle fall ikke tingen for han, foreløpig.
|
|
|
#183 |
|
Passiv
|
Sv: Den gode trådenJeg kan bruke meitai til å bære på hofta? Det er jo smart! Hvordan knytes den da? |
|
|
|
#184 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Den gode trådenJeg har kjøpt meitai etter å ha sett Finesmilet sin, det så mye mer praktisk ut på handletur en sjal. Og så er det lettere enn manduca, synes jeg, for mannen og jeg har så forskjellig størrelse, så det blir så mye styr å slakke og stramme spenner hele tida. Dessuten skjønte mannen hvordan meitaien skulle brukes uten instruksjon. I det hele tatt en god ting.
|
|
|
|
#185 |
|
Fartsfantom
|
Nei, jeg har ikke skiftet nick - bare avatar. Jeg hadde tidligere en hund som sto oppå en snøhaug. Rett før jul hadde jeg en juleavatar som var en marsipangris med rød sløyfe. |
|
|
|
|
|
#187 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Klart det er genialt!
|
|
|
#188 |
|
Metallica!!
|
Så rart, jeg husker begge avatarene, men ikke nicket.
|
|
|
#189 |
|
Fartsfantom
|
Nei, det er egentlig ikke rart siden jeg ikke er den som deltar så mye. Jeg vet ikke helt hvorfor, det er bare blitt slik. |
|
|
|
![]() |
|
|