Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor mange påskekozere er vi?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-07, 23:43   #181
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange påskekozere er vi?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Der var det over!

Ja så det, endelig!!

Gammel 01-04-07, 23:44   #182
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Der var det over!

Nå som jeg hadde vent meg til det.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 23:46   #183
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

GIR MEG IKKE!!!

koz og klemz

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 23:57   #184
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fabelaktig god aprilspøk. Tusen takk til eiere og moderatorer for masse god underholdning.

Og jeg likte aprilspøken din også, TBM.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 23:58   #185
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ler av TBM.

Gammel 02-04-07, 00:03   #186
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og alle som ikke var innom FP 1. april kommer til å skjønne absolutt ingenting når de leser denne tråden i ettertid.

Gammel 02-04-07, 00:06   #187
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

usannemor kommer til å tro jeg driver regelrett mobbing i magetråden hennes.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 08:51   #188
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Og alle som ikke var innom FP 1. april kommer til å skjønne absolutt ingenting når de leser denne tråden i ettertid.

Det er jo nesten like morsomt.

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 09:05   #189
Eria
Fångad av en stormvind

Eria sin avatar

Hvor: Frittgående
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg fikk bare med meg påskekozerne, og angrer på at jeg ikke var innom i går kveld og.

Gammel 02-04-07, 10:28   #190
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Tilbake til kjedelig hverdag?

Sist redigert av Honda : 02-04-07 kl 10:39.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 10:59   #191
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Hei Adrienne - siden du svarer slik du gjør i tråden - antar jeg at du er en moderator?

Jo, dere gjør endringer i tråden, ved at dere legger inn andre ord og hilsener. Greit nok at det nå er almennt kjent at dette er en aprilsnarr, men jeg synes det er noen prinsipper man ikke bryter. Det at admin gjør endringer i meldinger er et slikt prinsipp.

Hvordan kan jeg være helt sikker på at dette "bare" er en spøk som de bruker 1. april?

Nei, synes fremdeles ikke noe om det, og kanskje spesielt siden jeg ikke har mulighet til å ta det bort selv en gang.

Jøss.

Enda godt du var en av de ytterst få, om ikke den ENESTE, som ikke likte aprilspøken.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 12:41   #192
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Liker sannemor sin og jeg..

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

usannemor kommer til å tro jeg driver regelrett mobbing i magetråden hennes.

Hoho.. som jeg lo! Selv om det tok en stund før jeg skjønte at Scarlet ikke skulle på DDE konsert (prøvde en stund å se for meg henne som ihuga DDE fan) og at Vimsen ikke solgte sjela si for en grønn prikk.

Jeg kan heldigvis konstantere at jeg er Sannemor igjen. :Puh:

Gammel 02-04-07, 12:46   #193
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Hoho.. som jeg lo! Selv om det tok en stund før jeg skjønte at Scarlet ikke skulle på DDE konsert (prøvde en stund å se for meg henne som ihuga DDE fan) og at Vimsen ikke solgte sjela si for en grønn prikk.

Jeg kan heldigvis konstantere at jeg er Sannemor igjen. :Puh:

Så at du plutselig het Usannemor

Gammel 02-04-07, 16:05   #194
TBM
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Fabelaktig god aprilspøk. Tusen takk til eiere og moderatorer for masse god underholdning.

Og jeg likte aprilspøken din også, TBM.

Smarten!

(Funka imidlertid veldig dårlig siden det bare var noen få moderatorer på jobb og de gadd ikke bli oppbrakt en gang...)

Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 17:09   #195
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oj jeg trodde du var dønn seriøs siden jeg leste innlegget idag. Ble det skrevet i går, altså?

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 20:05   #196
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Oj jeg trodde du var dønn seriøs siden jeg leste innlegget idag. Ble det skrevet i går, altså?

Jeg er fortsatt usikker , jeg gikk i så fall fem på.

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 20:15   #197
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

(Funka imidlertid veldig dårlig siden det bare var noen få moderatorer på jobb og de gadd ikke bli oppbrakt en gang...)

Nei, det er vel et av kjennetegnene på moderatorene på FP: De blir sjelden oppbragt. Ja, med mindre man orddeler i overskriften eller skriver skjelden med K, eller noe annet hårreisende.

Gammel 03-04-07, 23:46   #198
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det er vel et av kjennetegnene på moderatorene på FP: De blir sjelden oppbragt. Ja, med mindre man orddeler i overskriften eller skriver skjelden med K, eller noe annet hårreisende.

Det går jo ikke an å skrive "skjelden" uten k, da.

Gammel 04-04-07, 01:19   #199
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Det går jo ikke an å skrive "skjelden" uten k, da.

Ble du oppbrakt nå?

Gammel 04-04-07, 11:07   #200
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ble du oppbrakt nå?

Hehe, vil heller tippe at hun føler seg supersmuglur.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:07.