Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-12, 22:50   #181
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.839
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Tråden det snakkes om var stygg. (Overskriften var skrevet slik at den ble et blikkfang for de fleste vil jeg tro.)

Jeg tenker at en moderator skal få være en vanlig bruker på FP, men så mener jeg også at en vanlig bruker på FP ikke oppfører seg slik.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 22:50   #182
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.031
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.




Jeg har alltid tenkt at selvjustisen på Fp er god. Om "folk" ikke oppfører seg får de høre det, etterhvert ender de muligens til og med opp som fullstendig ignorert, og det ville være synd om noen (nei, nei, nei ...) skulle kastes ut fra Fp. _Med mindre_ det snakkes om å gå fullstendig Mikke Mus (ikke spør, men det er ikke bra) og stadige brudd på forumregler. Da skulle det bare mangle.
.

Ja. Med mindre dette ikke skjer i åpenhet da, men i lukkede blogger, pr PM og prikk? Da kommer ikke TingTM ut og selvjustisen vil ikke fungere. Dette igjen betyr jo ikke at moddene ikke får klager fra brukerene som er involverte i konflikten, og da blir kanskje en advarsel gitt direkte fra moderatorer til enkeltbrukere løsningen? :anerikke:
Ja, og ellers vet jeg absolutt ingenting om hverken konflikter, bakrom eller nevnte tråd i HI. Jeg har ikke tilgang til en eneste lukket blogg, tror jeg. Ikke har jeg spurt om tilgang noe sted heller.

Tilbake til spørsmålet i HI er min tanke som mange andres. Jeg tenker at de er modder når de signerer med "moderatorisk hilsen" og den slags. Utover det anser jeg dem som vanlige brukere. Jeg har de samme forventningene til folkeskikk og overholdelse av forumregler av dem som av oss andre.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 22:50   #183
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.061
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg sliter litt med slik olvermøblering selv. PÅ familietribunen til hjemmelaget vårt (som holder til i et relativt overmøblert strøk) gjorde dommeren en ørliten feilvurdering i favør av motstanderlaget. da utbrøt damen på benken bak meg: Men KJÆRE VENE; DA, dommer.

Så det går an å ytre seg på saftig vis selv uten obskøne kjønnsorgannavn.

Det verste en gammel tante av min mor kunne si var "fyrstikk"! DA var hun sint da.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 22:51   #184
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.971
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Gubba noa er det sterkeste og beste ordet 3åringen kan
:bidrar:

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 22:53   #185
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Dere vil ikke lese de styggeste ordene jeg kan. : oppvokst i Nord-Norge:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 22:53   #186
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.295
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Jeg var jo den ene involverte i den tråden og vil bare si at jeg og trådstarter der har ordnet opp og alt er i den skjønneste orden.

Jeg fikk spørsmål om tråden skulle slettes og tenkte meg faktisk litt om før jeg sa ja, ettersom jeg egentlig mener at tråder ikke skal slettes. Og jeg er i tvil om det var riktig av meg og si at den skulle slettes.

Og det ligger ingen konflikt bak når det gjelder meg og trådstarter. Mest min teflonhjerne.

Men jeg føler litt på at denne tråden egentlig handler om noe annet?

Og vil gjerne si til den som startet den andre tråden - no hard feelings fra meg, og skjønner at du ble irritert og jeg har lagt hele greia bak meg.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 22:55   #187
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.295
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Jeg jobbet engang med en dement prestefrue.

Jeg lærte mange nye stygge ord av henne gitt.. Og jeg lurer egentlig veldig på hvor HUN lærte de.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 22:57   #188
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 5.002
Blogginnlegg: 56
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Ja. Med mindre dette ikke skjer i åpenhet da, men i lukkede blogger, pr PM og prikk? Da kommer ikke TingTM ut og selvjustisen vil ikke fungere. Dette igjen betyr jo ikke at moddene ikke får klager fra brukerene som er involverte i konflikten, og da blir kanskje en advarsel gitt direkte fra moderatorer til enkeltbrukere løsningen? :anerikke:
Ja, og ellers vet jeg absolutt ingenting om hverken konflikter, bakrom eller nevnte tråd i HI. Jeg har ikke tilgang til en eneste lukket blogg, tror jeg. Ikke har jeg spurt om tilgang noe sted heller.

Tilbake til spørsmålet i HI er min tanke som mange andres. Jeg tenker at de er modder når de signerer med "moderatorisk hilsen" og den slags. Utover det anser jeg dem som vanlige brukere. Jeg har de samme forventningene til folkeskikk og overholdelse av forumregler av dem som av oss andre.

Det går inn under det tidligere nevnte "å gå Mikke Mus" VR. =)

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 22:59   #189
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Ja. Med mindre dette ikke skjer i åpenhet da, men i lukkede blogger, pr PM og prikk? Da kommer ikke TingTM ut og selvjustisen vil ikke fungere. Dette igjen betyr jo ikke at moddene ikke får klager fra brukerene som er involverte i konflikten, og da blir kanskje en advarsel gitt direkte fra moderatorer til enkeltbrukere løsningen? :anerikke:
Ja, og ellers vet jeg absolutt ingenting om hverken konflikter, bakrom eller nevnte tråd i HI. Jeg har ikke tilgang til en eneste lukket blogg, tror jeg. Ikke har jeg spurt om tilgang noe sted heller.

Tilbake til spørsmålet i HI er min tanke som mange andres. Jeg tenker at de er modder når de signerer med "moderatorisk hilsen" og den slags. Utover det anser jeg dem som vanlige brukere. Jeg har de samme forventningene til folkeskikk og overholdelse av forumregler av dem som av oss andre.


Nå har ikke jeg veldig oversikt over hva som skjer i hvilke blogger osv siden jeg ikke leser så mange, men det er vanskeligheter med åpen oppvask og reaksjoner når det er så mange lukkede områder med ulike tilganger. I tillegg har jeg inntrykk av at en del av det kompliserte her på forumet handler om at mange her inne har mye kontakt privat. Det er hyggelig, men gir tilleggsutfordringer som ikke er der når folk kun kjennes på nett og snakker på nett.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 23:02   #190
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.

Men jeg føler litt på at denne tråden egentlig handler om noe annet?

Flere av innleggene i denne tråden referer helt klart til mer enn saken som tas opp i HI.

Jeg håper virkelig denne GreiaTM snart løses. Hvis ikke kan det hende jeg skriver: "Men kjære vene da, forumister, ..." Og prikkene skal erstattes av banneord jeg skal lære av Teofelia og noe om en forumpause.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 23:04   #191
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Altså, kan dere ikke bare slutte? Opprette et krangleforum/blogg der de som vil kan rase fra seg og la oss andre få leve lykkelig uvitende om hva som foreskjer?? Sånne halvkvedede viser om "stygge overskrifter" og tråder som blir slettet og stikk i retning hit og dit blir bare DUMT.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 23:04   #192
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?


Det er ikke noe hyggelig her om dagen. Jeg har ikke fått med meg den aktuelle tråden, og det gjør at jeg føler meg helt utenfor og lost når det hintes i krokene. Hinting kan man gjøre på rommet sitt!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 23:12   #193
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.942
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Jeg sitter og leser og blir mer og mer forvirret. Jeg trodde at jeg brukte litt for mye tid her inne, men det skjer tydeligvis masse som jeg ikke får med meg.

For å svare på HI, uten å ha forstått at det var noen problemer noen steder . Jeg ser på moderatorer som vanlige brukere med mindre de undertegner med moderator. Jeg legger av og til merke til at de kommer inn i tråder og fjaser dem vekk og da er de litt sånn småmoderatorer. Men ellers hører jeg like mye og like lite på dem som på en hver annen.

Og så synes jeg at dere skal krangle dere ferdig og begynne å skrive om andre ting igjen. Dette er bare et internettforum. Det er et hyggelig sted å henge og koster litt for mye tid man kunne brukt på andre ting, men det er verdt det og det er alt.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 23:12   #194
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.660
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Etter å ha overvære konflikten mellom en moderator og en annen bruker, som jeg ikke aner hva bunner i, og hvor jegoppfatter at ingen vil snakke om elefanten i rommet, takker jeg herved for meg.

Det var gøy så lenge det varte.


Sist redigert av Skilpadda : 21-10-12 kl 23:41. Årsak: fjernet nick
annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 23:15   #195
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Dere vil ikke lese de styggeste ordene jeg kan. : oppvokst i Nord-Norge:

Jeg kommer på banneordspråkreise. Er tre uker passe?

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 23:16   #196
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.942
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Vi får kanskje gå på skole hos Teo sammen noen. Jeg er også oppvokst i et overmøblert hjem og klarer knapt å si "søren".

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 23:20   #197
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Etter å ha overvære konflikten mellom en moderator og en annen bruker, som jeg ikke aner hva bunner i, og hvor jegoppfatter at ingen vil snakke om elefanten i rommet, takker jeg herved for meg.

Det var gøy så lenge det varte.

Trekker du deg fordi ingen nevner elefanten i rommet, og du mener at det bør gjøres? Eller fordi disse to etter din oppfatning har en konflikt? Jeg mener ikke å kverulere altså, men når en gammel og garvet bruker vil takke for seg, så lurer jeg jo på hva som ligger bak. Håper du ombestemmer deg.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008

Sist redigert av torsk : 21-10-12 kl 23:48. Årsak: Fjernet nick fra quote.
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 23:20   #198
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.074
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Dette blir bare for dumt. I et forum hvor brukerne har vært stolte av takhøyden og ledelsen har hevdet at selvjustis er en drivende faktor, forsvinner tråder (Trykk-koker) og innlegg slettes.

Uenighet og konflikter må da være lov, og det bør også være anledning til å stille saklige spørsmål ved roller, tilganger og også drift og regler.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 23:20   #199
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.216
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg kommer på banneordspråkreise. Er tre uker passe?

Er det det motsatte av en dannelsesreise?

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 23:21   #200
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

FP holder jevnt over en imponerende standard. Når det skulle være litt rufsete i kantene og et eller annet holder en lavere standard enn hva man er komfortabel med, så er det et ganske greit alternativ å ikke ta så stor notis av det. Jeg har ikke fått med meg noe av dette og kjenner at jeg er uinteressert i tråder med lav og litt grumsete energi. Om man plages av slikt, så er det ikke vanskelig å velge å ha fokus på alt som fungerer finfint her inne og kanskje bidra til å gjenopprette balanse ved selv å skrive gode/interessante/positive/konstruktive/morsomme innlegg.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no