|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
superbruker
|
Sv: Takk for meg
Man kan da slette overalt. Selv om man ikke kan slette selve innlegget på alle områder kan man gå inn og fjerne teksten i innleggene. Så det du sier er ikke riktig.
|
|
#2 |
|
flisespikker
|
Man kan redigere teksten overalt, det stemmer, så man kan slette det man selv har skrevet.
|
|
#3 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg slettet nettopp et eget innlegg i åpent forum - bare for å teste. Gikk helt fint, det.
|
|
#4 |
|
flisespikker
|
Ja, jeg skulle presisert at jeg mente HI, altså tråder - det ble feil sånn som det står. Jeg skal endre så ikke flere misforstår.
|
|
#5 |
|
kamerat
|
Sv: Takk for megSom privatbruker vil jeg for øvrig gjerne si at jeg synes manges slettepraksis er ganske plagsom og lite solidarisk. Jeg har mange ganger opplevd at folk har slettet hele tråder hvor jeg har lagt ned arbeid og entusiasme i å skrive gode svar som kunne være nyttige for flere – uten at det ser ut til at trådstarteren har hatt særlig gjennomtenkte grunner til å slette hele tråden. Sånt gjør at man får mindre lyst til å svare i medlemssalongen og M2.
|
|
#6 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Takk for megDet er da vitterlig en forskjell på å slette og å redigere, Propella.
|
|
#7 |
|
kamerat
|
Sv: Takk for megInnlegg, ja, tråder, nei.
|
|
#8 |
|
|
Sv: Takk for megDen uskyldige tredjepart? Altså de det visstnok har blitt sladret om? Ja, jeg var visst en av de. Feel free, bruk meg som eksempel. Så kan jeg også uttale meg fritt om hva jeg mener om å bli forsøkt manipulert. |
|
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
|
|
|
#10 |
|
|
Jaha. Men da uttaler du deg i så fall om ting du ikke har mulighet til å se det hele bildet av. |
|
|
|
|
#11 |
|
kamerat
|
Sv: Takk for megDet kommer overhodet ikke på tale å diskutere saken videre her. Den utestengte brukeren kan evt. ta kontakt med oss via kontaktskjemaet om noe fortsatt er uklart.
|
|
#12 |
|
Deltidsmamma
|
Sv: Takk for megMitt poeng var at alle kan slette det de vil, ved å skrive noe annet over, eller på andre måter. Man kan i alle fall redigere! Jeg var ikke så veldig nøye på hvordan. |
|
|
|
|
#13 |
|
saftig
|
Jeg skjønner godt at man er misfornøyd om man ikke får redigere innleggene sine om man har et stort ønske om det. Men hvorfor skal man slette alle innlegg? Det ødelegger tråder! Og hvilken stor jobb er ikke det for en moderator??
|
|
#14 |
|
superbruker
|
Det er ikke en stor jobb for moderator. Det gjøres enkelt ved et par tastetrykk. Så er alle innlegg fra denne brukeren borte. Tar toppen 1 minutt.
|
|
#15 |
|
flisespikker
|
I så fall ville også alle tråder brukeren har startet forsvinne, med mange tusen innlegg fra andre brukere. Rent privat ville jeg synes det var veldig kjipt om noen skulle slette så mange av mine (og andres) innlegg.
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Takk for megJeg klarte aldri å forstå vitsen med dette bloggreiene, og det er sikkert like godt.
|
|
|
#17 |
|
Passiv
|
Det at vedkommende har tråkket over grenser gang på gang kom som en overraskelse på den utestengte brukeren. Forumledelsens oppfatning av hva som har skjedd i denne saken og hva de gir uttrykk for representerer ikke alltid de faktiske forhold. |
|
|
#18 |
|
kamerat
|
Som sagt, om den utestengte brukeren ønsker oppklaring, kan hun ta kontakt via kontaktskjemaet. Vi kommer overhodet ikke til å diskutere dette her, og vi aksepterer overhodet ikke din feilaktige og ekstremt ensidige framstilling av saken.
Prima (0503) et Secunda (0505) “Do you find it easy to get drunk on words?" "So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.” (Dorothy L. Sayers, Gaudy Night) Sist redigert av Toffskij : 12-11-12 kl 20:40. Årsak: Skrivefeil |
|
|
|
|
#19 |
|
villende
|
Ok, dette grenser faktisk til det paranoide, altså. Hvis den kjempeskumle og korrupte forumledelsen ønsker å bruke disse innleggene i sin senere klandistine utpressing av den tidligere brukeren så har de nok tatt de nødvendige skjermdumpene. Og da kan de jo egenlig slette alle innleggene, for å slette nødvendige spor. |
|
|
|
|
#20 |
|
guru advisor
|
Men er det her kjernen i problemet med forumledelsen ligger?
Det vil si at det har foregått ting på bakrommet her. Jeg nekter å tro at en gjeng med så fornuftige mennesker som moderatoerene vi har på dette forumet finner opp et oppdiktet scenario, for deretter å være lojale mot hverandre bare på trass. Jeg synes det er bra at det er moderatorer her som skriver at det er lov å være uenig i hvordan ting har blitt håndtert. Og jeg forventer at det foregår oppvask der hvor det trengs. Sist redigert av Minerva : 12-11-12 kl 16:41. |
|
|
![]() |
|
|