Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-13, 08:21   #181
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

I går satt jeg i sofaen og konverserte mannen mens han avpyntet juletreet. Så mye annet har jeg ikke akkurat gjort foreløbig. Men året er enda nytt, og nå har feberen gitt seg, så kanskje jeg får gjort noe i kveld. Et punkt på min egen liste er å rydde i knaggene som Podens uteklær henger på; der er det en hel del fravokste klær innover i bunkene! Noe fravokst fottøy bakom også, mistenker jeg.

Gammel 08-01-13, 16:47   #182
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hjemme med sykt barn idag og fikk krysset av et punkt til på listen.

Gammel 09-01-13, 18:44   #183
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sånn, da er gangen ryddet også.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 18:47   #184
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Flinka!

Gammel 09-01-13, 18:56   #185
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Dere er så flinke, gitt! Tenkte på dette da jeg stod på badet i går og skulle legge meg. Jeg har fått lagt resten av juletingene i boden.

Eks har vært her og nevnte noe om pc, harddisker osv, så det skal jeg rydde i. Noe er gammelt og ikke brukbart lenger, så skal få ham til å levere til rett sted neste gang han kommer innom. Har en stor eske med diverse.

Gammel 09-01-13, 19:08   #186
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi er rett og slett godt i gang.

Lista over ting som bør gjøres vil nok bli litt lengre ettethvert også.

Rydde under salongbordet Ok
Rydde boden oppe Ok
Rydde under trappa
Rydde i stoffet (det er litt av en oppgave)
Rydde i komodene i gangen. Levere til Fretex
Rydde i eget klesskap
Rydde i Unge 1 sitt kleskap
Rydde i Unge 2 sitt klesskap
Rydde i ytterbod 1
Rydde i ytterbod 2
Rydde i komoden på badet
Rydde i hyller på soverommet vårt
Rydde i bokhyller på loftstua. Gi bort bøker. Ok
Rydde i overskapene på kjøkkenet. Ok
Rydde i skapet under vasken, få system i vaskeutstyret. Ok
Sortere, kaste og gi bort julepynt. Ok

Sist redigert av Heiko : 11-01-13 kl 13:36.
Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 22:56   #187
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

1. Eldstes klesskap
2. Min kleshaug
3. Barnebokhylla
4. Kurvene i gangen
5. Kommoden i gangen

6. Knaggene i gangen
7. Vaskemidlene ol på vaskerommet
8. Kjøleskapet
9. Julestæsjet
10. Roteskuffen og skuffene på kjøkkenet
11. Endehyllene på kjøkkenet
12. Kjøkkenskapene over vasken
13. Kjøkkenskapene under/ved siden av vasken
14. Kjøkkenskapene ved siden av komfyren
15. Kjøkkenskapene over komfyren
16. Vinduskarmen i stua
17. Klokkehylla
18. Vitrineskapet (særlig skuffen)
19. Bokhylla del 1
20. Bokhylla del 2
21. Badeskapet
22. Skrivebordet til minstemann
23. Skapet til minstemann
24. Skrivebordet til eldste del 1
25. Skrivebordet til eldste del 2
26. Skrivebordet til eldste del 3
27. Brun og sort veske
28. Medisinskapet
29. Kjøkkenbenken
30. Strikkekurven og strikkepinnene

Gammel 09-01-13, 23:02   #188
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

6/21 unnagjort. Jeg har også endelig fått hengt opp "smykkestanga" som ble innkjøpt for leeeeenge siden, enda det ikke sto som et eget punkt. Så nå ble det ryddig i smykkesamlinga også.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-13, 00:47   #189
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-13, 01:43   #190
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Åh, her fant jeg kanskje inspirasjonen jeg trenger så sårt...

Neste tirsdag, når mannen reiser ut på jobb, så skal jeg gå i gang. Jeg har da to uker i fred og ro på meg. Ja, jeg rydder best alene.

Kan nok ikke følge den listen her slavisk, men den skal brukes som mal for min egen liste.

*inspirert*

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-13, 08:46   #191
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Gammel 10-01-13, 08:58   #192
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg rydder i økonomien også. Avvikler konti og betaler ned mer gjeld.

Gammel 10-01-13, 09:11   #193
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er hjemme med syke (men ikke fullt så syke) barn i dag, og alle muligheter er åpne for å trå skikkelig til på husarbeid-fronten. Så langt har jeg tatt et mobil-bilde av den ene gangen, for å kunne vise frem som et før-bilde. Men da må jeg jo få gjort noe sånn at det er mulig å få tatt et etter-bilde og. Det gjør seg ikke sjøl, liksom.

Gammel 10-01-13, 09:17   #194
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har håp om å få gjort litt i helga. Men det irriterer meg at jeg ikke finner de plastboksene jeg vil ha. Har en som jeg vet passer, men husker ikke hvor den er kjøpt. Dvs, jeg finner den ikke der jeg mener den er kjøpt.

Gammel 10-01-13, 11:39   #195
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

1. Rense oppvaskmaskinen
2. Hovedvask badet

Gammel 10-01-13, 16:28   #196
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Standard

3. Ommøblering (selvsagt totalt unødvendig, men det er nå det jeg har brukt dagen på)
4. Vasket alle fronter og håndtak på kjøkkenet. Og skrubbet sokkelen der, den var jammen meg grisete når jeg kom skikkelig nærme.
5. Ryddet i medisinene. Har nå en kurv med alt som har med plaster å gjøre, en hylle på kjøkkenet med solkrem, et førstehjelps-kit og en boks med diverse andre greier.

Gammel 10-01-13, 17:54   #197
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har laget et nytt punkt idag etter å ha bannet og startet over legoteppet da jeg skulle bygge brannstasjonen. Nå har jeg begynt å sortere alle klossene etter farger og imorgen skal jeg kjøpe plastbokser. Dette kommer til å ta tid kjenner jeg..

Gammel 10-01-13, 18:21   #198
millact

Standard

Pakket en pose med klær som blir hentet i morgen tidlig, går til Litauen.

Gammel 10-01-13, 21:32   #199
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

1. Eldstes klesskap
2. Min kleshaug
3. Barnebokhylla
4. Kurvene i gangen
5. Kommoden i gangen

6. Knaggene i gangen
7. Vaskemidlene ol på vaskerommet
8. Kjøleskapet
9. Julestæsjet
10. Roteskuffen og skuffene på kjøkkenet
11. Endehyllene på kjøkkenet
12. Kjøkkenskapene over vasken
13. Kjøkkenskapene under/ved siden av vasken
14. Kjøkkenskapene ved siden av komfyren
15. Kjøkkenskapene over komfyren
16. Vinduskarmen i stua
17. Klokkehylla
18. Vitrineskapet (særlig skuffen)
19. Bokhylla del 1
20. Bokhylla del 2
21. Badeskapet
22. Skrivebordet til minstemann
23. Skapet til minstemann
24. Skrivebordet til eldste del 1
25. Skrivebordet til eldste del 2
26. Skrivebordet til eldste del 3
27. Brun og sort veske
28. Medisinskapet
29. Kjøkkenbenken
30. Strikkekurven og strikkepinnene

10. januar, og 10 ting er strøket av lista! Det er deilig.

Gammel 10-01-13, 21:34   #200
millact

Standard

IOA: Wow, så flink du er! Hvordan får du det til? Når gjør du det? Når barna er lagt?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:52.