|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#181 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2013
![]() |
![]() Da forlater jeg forumet for godtHadde bra. Jeg trivest ikke her inne. Nå logger jeg meg ut og kommer aldri tilbake igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
This is normal!
|
![]() Sv: Jeg er vakker
Jeg angret faktisk litt etterpå.
![]() |
![]() |
#184 |
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg er vakkerÆsj, nesten litt lei meg her. Er det bare meg som ikke er blitt sjekket opp på matbutikken altså? |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg er vakkerJeg har heller ikke blitt sjekket opp på matbutikken, men en gang var det en dame i kassakøen som kommenterte hvor fin jakke jeg hadde, og den hadde jeg sydd selv.
![]() |
#186 |
Panzerekstremfeminist
|
Jeg synes også tråden er fin. Folk sier fine ting om seg selv, og det burde alle gjøre.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
This is normal!
|
Her hadde du en åpenbar mulighet til å flette inn litt limpistolsnakk, og så gjorde du det ikke.
![]() |
![]() |
#188 |
Panzerekstremfeminist
|
Åh, jeg liker sånne sjekkereplikker.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Panzerekstremfeminist
|
Neisj da. jeg har heller ikke blitt sjekket opp på matbutikken. OG jeg har vært gift tre ganger!
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
|
![]() Sv: Jeg er vakkerJeg kjenner noen som har blitt sjekket opp på butikken av en mann i sykkelbukse! |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Yes, we can!!
|
Ja, hva ER det med menn som absolutt syns de har rett til å kommentere hva slags HUMØR du ser ut til å ha??
![]() |
#193 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg er vakkerJeg er ikke vakker, mer stuttjukk, har ikke blitt sjekket opp på butikken, men gleder meg til jul!
![]() |
#194 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Ikke i matbutikken, men i damedusjen i en offentlig svømmehall. Dere har garantert ikke lyst til å oppleve noe tilsvarende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
This is normal!
|
Å bli sjekket opp når man er kliss naken er da slettes ikke noe å kimse ad. Eller av.
![]() |
![]() |
#197 |
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
Jeg vil også danse rundt sånn med grønt dopapir i hendene, jeg er glad fordi jeg skal på ikea. |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Jeg kimset meg i hvert fall snarest mulig ut av dusjen. Jeg rakk forresten aldri å si at "takk som byr, men jeg er mett", og jeg var dermed muligens ubehøvlet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
This is normal!
|
Jeg håper dette var svar på en middagsinvitasjon.
![]() |
![]() |
|
|