|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Skrekkøgle
|
Sv: Rasistisk russekortJeg er faktisk mest overrasket over at hun ikke har gjort det tidligere. Hun er normalt sett en veldig sindig person, som skjelden og aldri koker over, men har hatt det tøfft det siste året på skolen, med utarting av trakasering pga hennes tro. Etter at de fikk bønnerom på skolen har det eskalert. Før det opplevde de nesten aldri noe. Siste stuntet var at noen kom inn mens hun ba, og tråkket på hijaben hennes mens hun lå nede (hun bruker ikke hijab til vanlig, kun under bønn) og ikke kom seg opp igjen fordi håret satt fast.
|
|
|
#2 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Rasistisk russekort
Men dette må jo tas opp med skolen.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Skrekkøgle
|
Vi har snakket med skolen, men de mener at de er jo ferdige snart og kommer til å skille veier. De har diverse holdningskampanjer og mener selvsagt at de skal kunne gå i bønnerommet uten å bli mobbet for det. Hun er ikke interessert i at jeg skal ta hennes kamper, så hun tar denne kampen selv i stedet, og argumenterer med skolen. Den ene gangen det kokte over, var det en lærer som støttet og hjalp henne, så hun har han med seg.
|
|
|
#4 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() |
Sv: Rasistisk russekortJeg vil gjerne vite.
|
|
|
#6 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Romerike
![]() ![]() |
Sv: Rasistisk russekortJeg vil gjerne også se hva som står på dette russekortet. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rasistisk russekortHar prikket dere.
|
|
|
#11 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Rasistisk russekortNajade:
|
|
|
#12 |
|
Tittel og tittel....
|
Lese hele tråden ja, før man prikker.
|
|
|
|
#14 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rasistisk russekortJeg vil også gjerne ha en prikk.
|
|
|
#15 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Rasistisk russekortMen i tillegg til å være rasistisk, så er det en vitseteknisk svært dårlig komponert vits, er det ikke? Eller mangler jeg rasistfaglig vitsekompetanse?
|
|
|
#16 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Det var faktisk det første mannen kommenterte, så du er i såfall ikke den eneste.
|
|
|
#17 |
|
Off the map.
|
Akkurat det samme tenkte jeg også. Den hadde jo ikke noe egentlig poeng.
|
|
|
#18 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Rasistisk russekortJeg har ikke tenkt så mye på disse kortene, ungene mine syns det er stas å samle og så forsvinner de ganske fort. I går i byen fikk de mange kort og de satt og leste høyt fra de i bilen på vei hjem. Et av kortene fikk meg til å sette kaffen i halsen og det ble raskt konfiskert. Det som stod der var så grovt at jeg fikk rett og slett sjokk. At man har lyst å trykke en sånn "vits" eller hva f... man nå skal kalle det, og dele det ut... |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Rasistisk russekortJeg vil også gjerne ha prikk |
|