|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#181 |
maler
|
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?På småsteder er det sånn at man ikke legger møter til når det skjer noe ja. Men det må være tiårets Fotballkamp om det skal rettferdiggjøre flytting av møte med mange deltakere synes jeg. jeg tenkte rosenborg - annetlag på Lerkendal nå og ikke Indre yttersving møter Rosenborg på hjemmebane. Det siste ville kunne forsvares synes jeg.
![]() |
#182 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Hva med fellesforeldremøter for hele skolen? Er det noe som er veldig lurt å stille opp på? Jeg kjenner at jeg grøsser innvendig.
![]() |
#183 |
heimføing
|
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Har jeg aldri vært på. Ser det ut på innkallingen som det er noe nyttig der da? Som man ikke kan lese seg til på skolens hjemmesider altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?
![]() |
#185 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Vi har alltid for hele skolen, men så er vi en liten skole, da. Og de går sammen 1. - 4. og 5. - 7. Først felles informasjon (staben, helsesøster, regler som gjelder alle, presentasjon av FAU og hva FAU gjør, trafikk eller andre aktuelle tema. Så deles vi i de to gruppene.
![]() |
#186 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Edit: Bare glem det, jeg leste feil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Damn, du et rask med quoten. Bare slett den, du. |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
ctrl+z
|
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Jeg liker sport, elsker fotball og ski og kan prioritere f.eks Dortmund-Odd høyt i hverdagssammenhengen. Likevel kunne det ikke ramle meg inn å be skolen flytte foreldremøtet pga en kamp altså, da hadde jeg heller gått glipp av kampen. (å se fotball i reprise er skikkelig gørr, så det hadde jeg ikke giddet).
Det hadde ikke jeg! Skuffa! Vi hadde en lærer som lot oss se i norsk-timene, riktignok. Det var tider.
![]() |
#190 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?
Det trodde jeg også. Jeg gikk på høgskole, og mange av de jeg gikk sammen jobbet på Lillehammer med noe OL-relatert de to ukene. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|