Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

[Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-15, 18:57   #181
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?

På småsteder er det sånn at man ikke legger møter til når det skjer noe ja. Men det må være tiårets Fotballkamp om det skal rettferdiggjøre flytting av møte med mange deltakere synes jeg. jeg tenkte rosenborg - annetlag på Lerkendal nå og ikke Indre yttersving møter Rosenborg på hjemmebane. Det siste ville kunne forsvares synes jeg.

Gammel 28-08-15, 21:15   #182
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Hva med fellesforeldremøter for hele skolen? Er det noe som er veldig lurt å stille opp på? Jeg kjenner at jeg grøsser innvendig.

Gammel 28-08-15, 21:38   #183
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har jeg aldri vært på. Ser det ut på innkallingen som det er noe nyttig der da? Som man ikke kan lese seg til på skolens hjemmesider altså.

Eneste jeg situasjon jeg kan tenke meg at fellesforeldremøte kan være nyttig er hvis de skal rive skolen eller noe sånt.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-15, 08:32   #184
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Hva med fellesforeldremøter for hele skolen? Er det noe som er veldig lurt å stille opp på? Jeg kjenner at jeg grøsser innvendig.

Her har de kun hatt det en gang, og det var når skolen var ny, da var det felles for barnetrinnet(tror det var hele barnetrinnet og ikke bare småtrinnet). Det var greit nok, men ikke nødvendig mer enn akkurat da. Jeg ville sett på sakslista og vurdert utifra det, også ville jeg nok dratt dersom det var min første førsteklassing.

Gammel 29-08-15, 09:25   #185
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har alltid for hele skolen, men så er vi en liten skole, da. Og de går sammen 1. - 4. og 5. - 7. Først felles informasjon (staben, helsesøster, regler som gjelder alle, presentasjon av FAU og hva FAU gjør, trafikk eller andre aktuelle tema. Så deles vi i de to gruppene.

Praktisk for oss med tre unger.

Gammel 29-08-15, 09:26   #186
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Edit: Bare glem det, jeg leste feil.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-15, 09:27   #187
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Siden Rine hadde lest feil, så sletter jeg.

Gammel 29-08-15, 09:29   #188
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Damn, du et rask med quoten. Bare slett den, du.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-15, 08:40   #189
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker sport, elsker fotball og ski og kan prioritere f.eks Dortmund-Odd høyt i hverdagssammenhengen. Likevel kunne det ikke ramle meg inn å be skolen flytte foreldremøtet pga en kamp altså, da hadde jeg heller gått glipp av kampen. (å se fotball i reprise er skikkelig gørr, så det hadde jeg ikke giddet).

Jeg gidder ikke å la min interesse for sport generelt og fotball spesielt styre hverdagen min, men jeg vet jo at mange ikke tenker sånn. Da får de la være å komme heller, og leve med den prioriteringen.

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Trodde alle skolene hadde to uker vinterferie i 1994 pga OL? Jeg så herrestafetten, gikk første året på videregående.

Det hadde ikke jeg! Skuffa! Vi hadde en lærer som lot oss se i norsk-timene, riktignok. Det var tider.

Gammel 30-08-15, 09:16   #190
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Trodde alle skolene hadde to uker vinterferie i 1994 pga OL? Jeg så herrestafetten, gikk første året på videregående.

Det trodde jeg også. Jeg gikk på høgskole, og mange av de jeg gikk sammen jobbet på Lillehammer med noe OL-relatert de to ukene.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:21.