|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#181 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorierForøvrig vil jeg slenge på at slike riskaker, dvs. puffet ris i sjokolade og delfiafett - ikke smaker det samme i hvit sjokolade.
![]() |
#182 |
Tante Sofie
|
![]() Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier
Herlig!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Har laget seg en tittel
|
Uff, der kom jeg på noe jeg gjorde.
![]() |
#184 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorierJeg er ingen sterk baker. Var i hvertfall ikke, så da jeg klarte på et eller annet vis å ødelegge den 3. eplekaken jeg skulle ha til utlodning, tilbød en kompis av meg å bake den. Han stod opp klokken 7 tror jeg det var en lørdagsmorgen for å bake kake til meg. Moren var litt overrasket over at han var så tidlig oppe ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Tankefull
|
![]() Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorierJeg har nok noen blundere jeg også, men kommer ikke på noen akkurat nå.
![]() |
#187 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorierTente du på kjøkkenet ditt? Er det pulverapparatpulver?
![]() |
#188 |
|
![]() |
#189 |
lissom sjarmør
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorierHerregud for noen historier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Tankefull
|
![]() Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorierJeg glemmer aldri den dagen meg og min venninne kom hjem fra fest. Vi var supersultne og overlykkelige da vi fant middagsrester med kjøttdeig og spagetti på kjøkkenbenken. Vi varmet og spiste.
![]() |
#191 |
A friend with benefits
|
![]() |
#192 |
er grønn og fin.
|
![]() |
#193 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorierForresten, så kan jeg på vegne av min tante si at det aldeles ikke er noe lurt å putte knekkebrød i brødristeren
![]() |
#194 |
Vaffel
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorierJeg har nevnt det før, og kan helt fint nevne det igjen, i tilfelle noen ikke fikk det med seg på det andre forumet; |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Vaffel
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorierDessuten er ikke sjokomelkpulver så utrolig fælt på risengrynsgrøt som folk skal ha til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorierEn jeg jobber med liker ikke rømmegrøt, men siden de hadde det på avd på jobben (bhg), så ville hun smake og tok på kanel og alt sånt.
![]() |
#197 |
Ser lyst på livet
|
Det finnes de som tester temperaturen på pommes frites oljen på denne måten, og synes det er helt greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Stiv
|
![]() Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorierHerlig tråd! Den gir meg både en god latter, og økt tro på egne husmorferdigheter...
![]() |
![]() |
#200 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorierÅåå, nå har jeg ledd godt! |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
kjøkkenfadeser, klassiker |
|
|