|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
koko
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9I dag var jeg på skolekjøkkenet i første time. Det hadde ringt inn og vi var i gang. Fra kjøkkenet ser vi rett ut på skolegården. I sidesynet registrerte jeg en yngre elev som ble levert på skolen av faren sin. "Hm, tro hvem det er som har en så kjekk pappa", tenkte jeg og kastet et ekstra blikk ut. Barnet var min sønn.
|
|
#2 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9Jeg har lest og lært mye av koronatråden her inne. Takk for forumet som hjelper meg å forstå og finne ut av ting uten at jeg behøver søke og lete og tolke så mye selv. |
|
|
|
|
#3 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9Busstreiken er over!! |
|
|
|
|
#5 |
|
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9Det var for meg veldig sterkt å se landets og verdens konsert- og eventarenaer bli lyst opp i rødt i går, men denne lille historien her synes jeg kanskje er den fineste: |
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9Både mannen og jeg får være med på konfirmasjonsseremonien i Rådhuset. Vi slipper å trekke lodd.
|
|
#19 |
|
Drømmer
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9Art vi på tur endelig fant flyrester fra 2. verdenskrig. Vi har lett mye før uten å finne, guttene som var med var så fornøyde og nå har de noe å fortelle i timene om 2.verdenskrig etter høstferien. |
|
|
|
|
#20 |
|
koko
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9En hel haug med flotte ungdommer, flotteste konfirmantene. Ekstra stas at flere av dem var tidligere elever som jeg ikke har møtt på over to år, det var innmari fint å se dem igjen.
![]() |
|
|