Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #15

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-05-23, 21:31   #181
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15

Bra Chablis.

Jeg er så takknemlig for Helten. Uten ham hadde jeg ikke hatt så mye kontakt med barnebarna som jeg faktisk har. Vi har gått en liten tur, lekt i hagen, sett på fuglebrettet, spist, og lest og kost. Barnebarna strålte over gjensynet med deres kattepus* og syntes badekarbading var kjempegøy.
*) Hun bor midlertidig hos oss, mens familien styrer med andre ting.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 13-05-23, 22:17   #182
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Begge barna har gjort det de elsker mest i livet i dag. Den ene har spilt fotballcup, den andre har danset på stor scene. Det er så fantastisk å se at de begge har funnet sin greie!

Timar er ikke aktiv  
Gammel 13-05-23, 22:51   #183
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Begge barna har gjort det de elsker mest i livet i dag. Den ene har spilt fotballcup, den andre har danset på stor scene. Det er så fantastisk å se at de begge har funnet sin greie!

Så herlig.

Gammel 13-05-23, 23:44   #184
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Konfirmanten min som virkelig bare har strålt i hele dag.

Sist redigert av Musemus : 13-05-23 kl 23:58.
Musemus er ikke aktiv  
Gammel 13-05-23, 23:54   #185
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Konfirmanten min som virkelig bare har stråla i hele dag.

Gratulerer!

Gammel 13-05-23, 23:57   #186
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Gratulerer!

Tusen takk.

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 14-05-23, 00:14   #187
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gratulerer. Det har min og, og det var så fint å få glede henne.

Gammel 14-05-23, 00:16   #188
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dali, her.

Gratulerer. Det har min og, og det var så fint å få glede henne.

Gratulerer!

Gammel 14-05-23, 07:33   #189
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Det er godt å lese.

Gratulerer.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 14-05-23, 09:37   #190
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Gratulerer til dere med konfirmanter!

Jeg startet dagen med en liten runde i nabolaget, og det gjorde så godt! Solen skinte, det var friskt i luften og fuglene gikk bananas med fuglesang og kvitring.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 14-05-23, 09:56   #191
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Å sove til ca nå.

Gammel 14-05-23, 22:20   #192
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Å få gå to timer tur med venner i sola, etter å kun hatt jobb, kjøring og konfirmasjon på programmet de siste ukene.

Gammel 15-05-23, 13:41   #193
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

Tusen takk, dere.

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 15-05-23, 14:17   #194
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skolen til knerten.

I dag har vi fått tilsendt en veldig klar og tydelig plan for hva som skjer de kommende ukene. Det er oppgitt tydelig hvor alle skal befinne seg når. Det er virkelig en kabal når man skal organisere rotete 10.-klassinger som skal avlegge forskjellige eksamener.

Oppfordring til foreldre om å printe ut det arket som gjaldt deres eget barn, og henge det på kjøleskapet. Og så en vennlig forespørsel om å hjelpe ungene våre om å komme seg til rett sted til rett tid.

Hos oss er det en ekstra kabal at det ikke er noen t-bane de kommende månedene. Det går erstatningsbuss, men den aller første dagen knerten skal komme seg til skolen med det nye systemet er eksamensdagen. Jeg har lagt inn i kalenderen at jeg kjører ham til skolen akkurat den dagen. For da kommer det til å være kaos. At han bruker lang tid på å komme seg hjem etter eksamen er ikke like kritisk.

Gammel 16-05-23, 11:46   #195
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Luftforsvarets musikkorps.

Gammel 16-05-23, 12:20   #196
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Godfølelsen yngste rapporterte om da han besto teoriprøven til lett motorsykkel. Ikke ofte han opplever mestring i forbindelse med teoretisk testing.

Gammel 16-05-23, 17:02   #197
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Standard

Jeg er superglad for den skikkelige langhelgen jeg kan tillate meg. Mer enn nok fleksitid gjør at fredagsjobbing avlyses. Det igjen betyr at Broder'n sin bursdag på torsdag kan bli lett fuktig for min del. Heldigvis har fyren en tendens til å sørge for nok mat. Det kan også bli allsang i bakgården der. Gleder meg.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 16-05-23, 17:03   #198
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Standard

Eia: Gratulerer med yngste, det er stas.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 16-05-23, 17:06   #199
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Face to face-møte med favorittkunden, produktivt og med gode samtaler og masse latter. Og Samboer tok med datter på handletur (fint at de har så god tone at hun spør ham i mitt fravær og han synes det er kos og ta henne med. ).

Gammel 16-05-23, 17:31   #200
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Fri i mange dager!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:29.