Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gjør deg glad I DAG!?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-08, 16:16   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør deg glad I DAG!?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Fiiine kollegaer og i utgangspunktet seriøse arbeidsmøter som ender i fjasing og fortelling av historier fra tidligere tider.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-08, 16:19   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Huh?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-08, 21:25   #3
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Huh?

Fjase bort arbeidsmøter?!

Gammel 27-08-08, 21:29   #4
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fjase bort arbeidsmøter?!

Etterpå. Viktig poeng. Det var ikke engang jeg som begynte.

Nå er forsåvidt arbeidsmiljøet vårt så bra som det er mye på grunn av at alle (tilsynelatende i hvertfall?) trives godt sammen og lett skravler i vei. Hvilket også gjør meg glad.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-08, 21:24   #5
Smarties
Fullverdig medlem

Smarties sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Smarties er litt kul
Standard

Det at mannen har bursdag og jeg med jevne mellomrom kan minne han på hvor gammel han har blitt !

Smarties er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-08, 21:26   #6
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Jeg har egentlig vært idag.

Gammel 28-08-08, 08:27   #7
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sola skinner og jeg er så glad,

Det er fordi jeg er forelsket i dag. Fortsatt altså, fjortisforelsket i min kjære. Og det hjelper ikke engang at jeg må konkurrere med en gammel gitarforsterker som han er blitt forelsket i.

Egentlig tror jeg alt kommer av at Vesla stortrives på skolen og har fått mange nye venner. Jeg har vært litt bekymret siden hun ikke går sammen med noen av vennene fra barnehagen, men det har ordnet seg og jeg ser at hun er akkurat så sosial og fleksibel som jeg trodde. Jeg er nok mer lettet enn jeg skjønner selv. Fine jenta mi.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-08, 08:35   #8
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

I dag har jeg og mannen bryllupsdag.

Gammel 28-08-08, 08:47   #9
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I dag har jeg og mannen bryllupsdag.

Gratulerer

Det er sol ute, det gjør meg glad.Og jeg fikk også med meg at sola sto opp. Det gjør meg ikke så glad... Lei av at minsten skal opp 5...

Gammel 28-08-08, 08:48   #10
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Sol???
Her ØSER det ned.

Kl 05 er tidlig ja.

Gammel 28-08-08, 10:04   #11
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

I dag er jeg glad av flere grunner. Levering av storesøster gikk smertefritt, jeg skal besøke en tidligere kollega som jeg ikke har møtt på ett par år, og jeg skal til pappa'n min i kveld, det blir koselig.

Gammel 28-08-08, 12:35   #12
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I morgen drar jeg og minsten til Oslo for å treffe mannen.
Gleder meg sånn til shopping i Oslo, det er lenge siden.

Gammel 28-08-08, 13:13   #13
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg har et helt eget, stort, romslig, luftig, svalt hus som er enkelt å holde rent og som dessuten er splitter nytt og vårt.
Følelsen av å ha sitt eget hus er så overveldende at jeg fremdeles ikke helt har kommet over det selv om jeg har bodd her i to måneder nå.
Jeg blir glad bare av å stå opp om morgenen og gå ut på mitt fantastiske kjøkken!

Å, ja: Og så er det bare tre uker igjen til jeg skal besøke besteste bestevenninne i Oslo.

Gammel 28-08-08, 13:18   #14
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

At jeg har verdens blideste og gladeste unger som gjør en mamma myk som smør om morgenen, og det faktum at den følelsen holder seg hele dagen slik at man bare gleder seg sykt til de kommer hjem med de store smilene sine i de skitne barnehage ansiktene sine.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-08, 13:26   #15
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fikk ja til å dra på en ukes konferanse i Florida til våren. Jeg elsker jobben min veldig akkurat nå.

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-08, 14:19   #16
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

At jeg har bursdag, og at jeg har fått massevis av hyggelige meldinger på facebook, sms og mail fra venner og bekjente!

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-08, 14:24   #17
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

At jeg har bursdag, og at jeg har fått massevis av hyggelige meldinger på facebook, sms og mail fra venner og bekjente!

Gratulerer med dagen, Canisa!

Selv er jeg glad fordi vi hadde møte i prosjektgruppa mi nå, og jeg framsto ikke som idiot, dårlig forberedt eller bestemmelsesvegrende. Derimot hadde jeg mange forslag som ble tatt godt i mot, jeg tok styringen flere ganger underveis og hadde forstått oppgaven godt og på lik linje med de andre.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-08, 15:35   #18
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Gratulerer med dagen!

Jeg har en fornøyd datter som har ny hårklipp og glitter i håret. Jeg har levert en skoleoppgave en uke før fristen (). Og jeg drar til syden til søndag. Er det rart jeg er glad i dag?

Svar med sitat
Gammel 29-08-08, 08:43   #19
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal på konsert i dag!

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-08, 09:10   #20
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Jeg skal få klippet luggen min!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:53.