|
Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#181 |
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Nysgjerrig som jeg var registrerte jeg meg for å titte litt, men
![]() |
#182 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sørvestlandet
![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?
Det er det som gjør facebook interessant... |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Er inne på Facebook hver dag, og følger med på bilder som legges ut. Men har ryddet veldig i min, og har nå kun venner som jeg har et forhold til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Trondheim
![]() |
Er veldig enig i ditt innlegg. Facebook brukes aktivt til å holde kontakt med noen av mine gamle venner, og mine nyere venner. Gøy å se bilder av barna deres, og ellers fra livet deres. Og, selvsagt få kommentarer på bilder jeg legger ut. Sambo har også stor glede av det i skolesammenheng, skulle ønske jeg hadde samme verktøy for å være i kontakt med resten av klassen min da jeg var student. |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Det fine med Facebook er jo å holde en slags kontakt med mennesker man sjeldent møter, eller ikke har møtt på mange år, men også en plass hvor man tar litt mer del i livet til sine nære venner og familie ved å dele bilder, tanker osv. Jeg blokkerer derimot så og si alt jeg mottar av invitasjoner til ditt og datt, alt det der er for meg bare tull. De få gruppene jeg er medlem av er bare for å vise et standpunkt om jeg kan si det slik, men hadde godt greid meg uten de også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Fullverdig medlem
![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?facebook er helt greit. jeg bruker den kun til å veksle ett par ord med barndomsveninner. Og andre venner.. synes det er kjempekoselig. ellers så bruker jeg den ikke til noe annet. og sende blomster, hjerter osv synes jeg er noe tull |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Jeg registrerte meg der tidlig denne mnd, så jeg er ganske fersk der inne, men glemte hele greia helt til jeg fikk en venneforespørsel på søndagskvelden, så natt til mandag måtte jeg innom å se litt mer, fant en del jeg kjente, også noen søskenbarn som jeg ikke har sett på mange år, og det var veldig koselig, så jeg kommer nok til å være der litt fremover regner jeg med. Holder på å bli kjent der inne nå, er en del jeg ikke skjønner så mye av enda. men lærer stadig noe da.
![]() |
#188 |
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2009
![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?syns den er helt grei, men bruker ikke så mye tid dær |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Føler det litt på samme måten som HI. Takket først nei, ble medlem og det tok litt av i en periode før det dabbet helt ut. Nå har jeg en særs begrenset profil og er kun innom rent sporadisk fordi vi har en trillegruppe der hvor vi typ avtaler hvor og når.
![]() |
#190 |
Drømmer
|
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Jeg er på facebook daglig, får holdt kontakten med gamle kjente fra barneskolen osv. Har akkurat slettet ca 100 stk fra vennelisten min og nå har jeg bare venner jeg har ett forhold til der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Superaktiv
![]() |
Når du holder pekeren over meldingen kommer dett opp et kryss eller "fjern" til høyre for innlegget/meldingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Drømmer
|
kan man ikke fjerne flere på engang?Tar jo evighet om man skal fjerne ett og ett innlegg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Superaktiv
![]() |
Derfor bør man gjøre det ofte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Lykkelig 3barnsmor:)
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Jeg reg meg på FB for et par måneder siden, men er innom bare et par-tre ganger i uka. Holder kontakten med søskenbarn, venner langt unna og mine "daglige" venner. Alt det andre har jeg ikke gidda å sette meg inn i
![]() |
#197 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Apr 2009
![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Er med, men har valgt sterke begrensninger. De fleste jeg har kontakt med er godt voksne mennesker som ikke sender div tull. Dessuten, den viktigste årsaken for min del med å være inne på FB er å ha litt peiling på hva ungene driver med, og forstå litt mer av deres verden, og hvordan de bruker nettet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Jeg er kjempe fornyd med facebook. Ikke helt begeistret for at de forandrer der inne så ofte, men det går seg til |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Nybegynner
![]() |
Tryneboka virket spennede i begynnelsen, men nivået sank etterhvert. Og dermed er jeg nesten ikke aktiv der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Tryneboka er grei den. Fant noen gamle venner. Og fikk noen nye. Men ellers har jeg vel egentlig ikke kommet igang med å benytte tjenesten. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
|
|