|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Sv: Livslærdom
Det med ektemenn har jeg også hørt. Spesielt når man skal i bryllup neste dag. |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: LivslærdomHvis du steriliserer tåteflasker og smukker ved å koke dem i ei gryte på komfyren, kan det være lurt å skru av plata før man tar ungene med seg på tur. Har jeg hørt. |
![]() |
#3 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
![]() ![]() |
Det har jeg også hørt. Bare at det ikke er så lurt å sette seg ved pcen når man koker smokker og slikt.
#4 |
Slumrende Ullteppe
|
Samme sak gjelder visstnok om man setter på ei gryte chillie con carne, som skal koke seg godt inn og få masse deilig smak. Det tar jo litt tid, så da kan man tusle en tur så lenge...
#7 |
VeloppDragen
|
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
#12 |
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
![]() Sv: LivslærdomNår du sitter på restaurant og skal skjære opp mat, sørg for at fatet står skikkelig innpå bordet først. |
![]() |
![]() |
#13 |
*_*
|
![]() |
#14 |
Metallica!!
|
![]() Sv: LivslærdomIkke sett kaffekoppen ved siden av penseldyppeglasset til 3-4 åringer som maler, det kan gi en merkelig bismak på kaffen har jeg hørt.
#15 |
Guardian of the galaxy
|
Varm eksospotte?
#17 |
Tøff
|
![]() Sv: LivslærdomDet er også en idé å ikke fortelle ganske stygge og ufølsomme kreftvitser til en du akkurat har blitt kjent med og liker innmari godt. Det kan hende pappaen hans har kreft og er veldig syk. Har jeg hørt.
#18 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vel for å utvide din horisont, så tror jeg ganske mange uavhengig av lidelser i egen famiie kan bli støtt av kreftvitser. Hva i alle dager er det og hva i alle dager kan være morsomt med det? Eller nei jeg tror ikke jeg vil vite noe mer om det, egentlig. Bare ordet kreftvits var i og for seg nok. |
![]() |
![]() |
#19 |
Tøff
|
"For å utvide min horisont"? Får du blitt noe mer ovenfra og ned uten å klatre opp på en stige eller?
#20 |
Passiv
|
Nei, nå har jeg sett på denne et par ganger og tenkt meg om, så jeg klarte ikke å la det være. Denne typen vitser blir nok fortalt kreftsyke mellom det er en del av overlevelsesmekanismen. Som tidligere kreftsyk, frisk sådan en, så hadde jeg reagert meget negativt om folk lo av slikt. En ting er når man ikke er sikker på om man skal leve eller dø, da gjorde vi det oss i mellom på onkologen. Synes det er smakløst. |
![]() |
Emneord |
har jeg hørt..., kaboom, klassiker, latterkrampe, livsvisdom, rekeskall |
|
|