Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Livslærdom

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-04-09, 22:15   #1
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Livslærdom

Opprinnelig lagt inn av DollyDuck, her.

Når du skal klippe pappaen din med klippemaskin, sjekk for guds skyld at den dingsen som regulerer lengden på håret er satt på. Ellers blir håret kort. Veldig kort.

Har jeg hørt.....

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Det gjelder visst ektemenn også, har jeg hørt.

Det med ektemenn har jeg også hørt. Spesielt når man skal i bryllup neste dag.

Gammel 27-04-09, 22:17   #2
Slettet bruker
Passiv

Standard

Hvis du steriliserer tåteflasker og smukker ved å koke dem i ei gryte på komfyren, kan det være lurt å skru av plata før man tar ungene med seg på tur. Har jeg hørt.

Gammel 27-04-09, 22:18   #3
DollyDuck
Superduperaktiv

DollyDuck sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
DollyDuck er litt kulDollyDuck er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Hvis du steriliserer tåteflasker og smukker ved å koke dem i ei gryte på komfyren, kan det være lurt å skru av plata før man tar ungene med seg på tur. Har jeg hørt.

Det har jeg også hørt. Bare at det ikke er så lurt å sette seg ved pcen når man koker smokker og slikt.

Gammel 27-04-09, 22:24   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Samme sak gjelder visstnok om man setter på ei gryte chillie con carne, som skal koke seg godt inn og få masse deilig smak. Det tar jo litt tid, så da kan man tusle en tur så lenge...

Har jeg hørt noen rykter om.

Gammel 27-04-09, 22:10   #5
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Åja. Noe alle sikkert vet. Ikke farg håret med henna hvis du tidligere har lysfarget/bleket det. :tenåring med merkepennoransje hår:

Balanse er ikke aktiv  
Gammel 27-04-09, 22:16   #6
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Hehe Cille, jeg var en aktør, men ikke i den rollen du tror.

Balanse er ikke aktiv  
Gammel 27-04-09, 22:27   #7
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Når man har inndratt saksa fra barnet med majonesposen, bør man altså ikke låne den bort til balanserende elefant på badeball?

Det var igrunnen ganske så selvsagt.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv  
Gammel 27-04-09, 22:32   #8
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Det var igrunnen ganske så selvsagt.

Slik all livsvisdom er i ettertankens lys.

Balanse er ikke aktiv  
Gammel 27-04-09, 22:47   #9
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Nå fikk du meg til å tro at du var en aktør i bladet.

Minerva er ikke aktiv  
Gammel 27-04-09, 22:52   #10
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Cille, her.

Nå fikk du meg til å tro at du var en aktør i bladet.

Fnis og . Jeg var 6 år.

Balanse er ikke aktiv  
Gammel 27-04-09, 22:59   #11
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Fnis og . Jeg var 6 år.

OK. Da forfølger vi ikke den videre.

Sist redigert av Minerva : 28-04-09 kl 09:56.
Minerva er ikke aktiv  
Gammel 27-04-09, 22:37   #12
Millivilli
Aktiv

Millivilli sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Millivilli er litt kul
Standard

Når du sitter på restaurant og skal skjære opp mat, sørg for at fatet står skikkelig innpå bordet først.

Millivilli er ikke aktiv  
Gammel 27-04-09, 22:43   #13
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tammen, her.

Hvis du skulle finne deg i Asia, bedugget eller ei, på en motorsykkeltaxi iført kjole: Det er ikke en god ide å gå av sykkelen på høyre side, slik at man blir stående på ett ben, ballanserend før man innser at noe gjør inni he/&€te vondt. Å reagere seg vekk skjer ikke like raskt på ett ben i en slik stilling. Det er ikke tull det de sier om at man alltid burde gå av på venstre side, nemlig.

au...

rajraj er ikke aktiv  
Gammel 27-04-09, 22:45   #14
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Ikke sett kaffekoppen ved siden av penseldyppeglasset til 3-4 åringer som maler, det kan gi en merkelig bismak på kaffen har jeg hørt.

Det kan være lurt å sjekke at dynen man er i ferd med å kaste seg oppå faktisk ligger på sengen, og ikke henger utover kanten.

Når man skal prøve å lese litt i smug på natten, med mobiltelefonen som lys, kan det være greit å 1: ha lyden av og 2: sjekke at tasten man trykket på for å få lyset på igjen ikke var ringeknappen.

Gammel 27-04-09, 22:44   #15
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sitat:

Hvis du skulle finne deg i Asia, bedugget eller ei, på en motorsykkeltaxi iført kjole: Det er ikke en god ide å gå av sykkelen på høyre side, slik at man blir stående på ett ben, ballanserend før man innser at noe gjør inni he/&€te vondt. Å reagere seg vekk skjer ikke like raskt på ett ben i en slik stilling. Det er ikke tull det de sier om at man alltid burde gå av på venstre side, nemlig

Varm eksospotte?

Gammel 28-04-09, 09:31   #16
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tror jeg skal le meg i hjel av denne tråden.

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Varm eksospotte?

Nei, glødende. Minst!
La meg si det sånn at jeg er merket for livet.

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv  
Gammel 28-04-09, 10:25   #17
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Det er også en idé å ikke fortelle ganske stygge og ufølsomme kreftvitser til en du akkurat har blitt kjent med og liker innmari godt. Det kan hende pappaen hans har kreft og er veldig syk. Har jeg hørt.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv  
Gammel 28-04-09, 11:05   #18
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Det er også en idé å ikke fortelle ganske stygge og ufølsomme kreftvitser til en du akkurat har blitt kjent med og liker innmari godt. Det kan hende pappaen hans har kreft og er veldig syk. Har jeg hørt.

Vel for å utvide din horisont, så tror jeg ganske mange uavhengig av lidelser i egen famiie kan bli støtt av kreftvitser. Hva i alle dager er det og hva i alle dager kan være morsomt med det? Eller nei jeg tror ikke jeg vil vite noe mer om det, egentlig. Bare ordet kreftvits var i og for seg nok.

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 28-04-09, 11:15   #19
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Vel for å utvide din horisont, så tror jeg ganske mange uavhengig av lidelser i egen famiie kan bli støtt av kreftvitser. Hva i alle dager er det og hva i alle dager kan være morsomt med det? Eller nei jeg tror ikke jeg vil vite noe mer om det, egentlig. Bare ordet kreftvits var i og for seg nok.

"For å utvide min horisont"? Får du blitt noe mer ovenfra og ned uten å klatre opp på en stige eller?

Jeg var femten, og det var mye som var festlig da jeg var femten som ikke er det lenger. Blant annet billige hersketeknikker.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv  
Gammel 28-04-09, 11:14   #20
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Nei, nå har jeg sett på denne et par ganger og tenkt meg om, så jeg klarte ikke å la det være. Denne typen vitser blir nok fortalt kreftsyke mellom det er en del av overlevelsesmekanismen. Som tidligere kreftsyk, frisk sådan en, så hadde jeg reagert meget negativt om folk lo av slikt. En ting er når man ikke er sikker på om man skal leve eller dø, da gjorde vi det oss i mellom på onkologen. Synes det er smakløst.

Lukket tråd

Emneord
har jeg hørt..., kaboom, klassiker, latterkrampe, livsvisdom, rekeskall

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:47.