|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Anbefal meg en vogn!Jeg ser inn i min krystallkule og ser at Mim kommer til å svare litt annerledes på Hva-har-du-brukt-på-barnevogn om kun kort tid.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefal meg en vogn!Har selv kombinasjonen Simo + Bugaboo,og simo er for meg den ultimate babyvogn |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Anbefal meg en vogn!
Å ja, det var det der. Nei det er klart, går man og sparker i vogna er det irriterende. Mim, du bør prøvetrille noen vogner.
|
|
|
#4 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bugaboo er jo den absolutt beste reisevognen også. Med transportbagen er det jo nesten umulig å ødelegge den.
|
|
|
#5 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefal meg en vogn!oioioi... Nå har jeg lest til øyet ble stort og vått og til jeg ble usikker. Vi har jo termin nesten samtidig, Mim, og her har jeg egentlig bestemt meg for OTH (Urban Jungle)...
|
|
|
|
#6 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Anbefal meg en vogn!Jeg har vært igjennom de fleste kombinasjoner og varianter.
|
|
|
|
#7 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Anbefal meg en vogn!Simovognen min får du aldri!
|
|
|
#8 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: May 2007
![]() |
Sv: Anbefal meg en vogn!Jeg vil anbefale å gå i en butikk å prøvekjøre vogna og se hva som passer DEG. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
kamelkonsument
|
Sv: Anbefal meg en vogn!Jepp. Vi ryker på en buggis.
|
|
|
#10 |
|
Tatt på
|
Sv: Anbefal meg en vogn!Jeg har en Teutonia Spirit S3 med fashionbag. Ser at det er litt forskjeller fra 07-modellen til årets, bl.annet så er handbrems standard på årets. Og så er det kommet så mange nye fine farger.
|
|
|
#11 |
|
Quiet, please
|
Sv: Anbefal meg en vogn!Vi har hatt to OTHer nå, og blir mer og mer glad i den. Hadde vi bodd i Norge ville vi nok hatt Bugaboo i tillegg, men med det varme klimaet her trengte vi bare en, og solgte Buggisen. Hvis dere bare skal ha en ville jeg - med termin i september, boende i Norge - valgt Bugaboo Cameleon pga. den lune, gode bagen og kalesjen. Den er nydelig å trille på asfalt uten snø, og det er det vel i Oslo store deler av året. Som tidligere nevnt her får du kjøpt vinterhjul til den, slik at den er brukbar også på ordentlig vinterføre. Den fåes i mange forskjellige fargekombinasjoner, så du kan velge om du vil ha en vogn som synes i terrenget, eller en litt enklere en. Eks.:
|
|
|
#13 |
|
tankefull
|
Aminta beskrev tidligere i tråden hvorfor den blir regnet som ergonomisk riktig for barnet. Ellers så kan du jo tenke deg selv hvis du har vondt i ryggen eller er støl i ryggen. Det er jo mye bedre (syns jeg iallefall) å ligge på rygg med knærne høyt, enn å ligge med beina strekk ut. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
kamelkonsument
|
Sv: Anbefal meg en vogn!Med fare for trådkupping: Er det noen som har bestilt sin buggis fra Babytrader her?
|
|
|
#18 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Anbefal meg en vogn!
Jepp.
|
|
|
#19 |
|
intro
|
Sv: Anbefal meg en vogn!Det spørs om du vil bli sett sammen med meg på trilleturer, Mim, hvis du har tenkt å ha en sånn tidsriktig vogn.
|
|
![]() |
| Emneord |
| bakovervendt, ergonomisk, fargeanalyse, forovervendt, klassiker, lilleleopose, pimpa buggis, polhandling, skinnpose, sove, vogndilla, voksipose |
|
|