Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva savner du fra butikkhyllene?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-07-08, 01:05   #181
Kneazle
Passiv

Standard

Sv: Hva savner du fra butikkhyllene?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

ESKE? Husk hvor, ellers!!

Isbilen.

Svar med sitat
Gammel 27-07-08, 01:12   #182
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:sikle: Takk! Men jeg fatter ikke hvor de kjører her hos oss. Det står Postveien, og jeg hører den på avstand annenhver onsdag, men Postveien er jo herfra til India, finner den aldri. Men jeg kan ringe dem og høre.
Forresten, tror jeg skal la være. Jeg skal liksom leve sunt ...

Gammel 27-07-08, 01:20   #183
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ellers tror jeg aldri jeg kommer helt over at den blå Hubba Bubbaen med salt lakris-smak ble borte fra markedet. Det er sikkert over 20 år siden, men jeg kan uten problemer gjenkalle smaken. Og det er flere salte lakrisprodukter hvis forsvinning medfører bitterhet hos undertegnede. Den gamle, gode Denten i gul eske og den gule smurfen er begge dypt savnet.

Og kongen over alt potetgull - Pottifar!

Signerer

Svar med sitat
Gammel 27-07-08, 07:00   #184
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Det er ikke et alternativ som hverdagsmat dessverre. Mild og lett yoghurten spiste jeg gjerne hver dag, det kan jeg ikke gjøre med vaniljekesamen.

Har du sett denne? Den er laget på skummet melk, i motsetning til den vanlige vaniljekesamen som er laget på helmelk. 83 kcal pr 100 g.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-08, 07:01   #185
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Har du sett denne? Den er laget på skummet melk, i motsetning til den vanlige vaniljekesamen som er laget på helmelk. 83 kcal pr 100 g.

Eller denne?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-08, 09:44   #186
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Jeg savner Nibbit, mener det var en grønn pose med ekorn på.
Den kom tilbake en gang på 90tallet men det smakte slettes ikke det samme.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-08, 10:17   #187
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen som vet hvor de små Riegelsjokoladene har blitt av? Blå og rød, med og uten nøtter. Husker vi brukte å samle flasker i nærområdet da vi var små. For panten kjøpte vi Riegel og Bugg.

Ja, hvor i helvete har den blitt av? Buggen forandret seg en gang på 90-tallet, da ble den død for meg.

Gammel 27-07-08, 10:58   #188
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Kroneis med pistasj-smak kjøpte jeg i hvert fall ei hel eske av en gang i vår. Husker ikke hvilken butikk det var, for vi var på tur da.

Bunnpris.

Hennig Olsen is har det værtfall.
Kjøpte i går

Gammel 27-07-08, 14:00   #189
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

ESKE? Husk hvor, ellers!!

Tror det var på en Joker-butikk.

Gammel 27-07-08, 15:00   #190
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eller denne?

Takk for tips! Vaniljeyoghurten fra sans har jeg ikke sans for. (Se og hør, får jeg jobb? ) Den lette kesamen har jeg ikke fått med meg. Må prøves, takk for tips! Har vært fint lite og kikket på mat det siste halvåret pga. svangerskapskvalme, jeg henger åpenbart ikke med i svingene.

Gammel 27-07-08, 15:19   #191
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Goldfish m/kryddersmak. Grønn pose. :savne:

Gammel 27-07-08, 15:59   #192
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg savner romrosin-yogurten. Har konfrontert svigerfar i Tine med dette savnet, men han mener det bare var meg, svigermor og én til som kjøpte den.

Når det gjelder is savner jeg også Splitt.

Gammel 27-07-08, 17:23   #193
Spira2
Nybegynner

Medlem siden: Jan 2008
Spira2 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Manga, her.

Åh, denne savner jeg:

Åja, det gjør jeg også.

Også savner jeg Havbris med sitron og pepper(tunfiskpålegg)

Spira2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-08, 22:52   #194
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Goldfish m/kryddersmak. Grønn pose. :savne:

Den røde med paprika var god. Hvor kjøpte jeg nå den? Det er vel rundt et år siden jeg fant den i en eller annen butikk.

Gammel 27-07-08, 22:55   #195
Petronella
Aktiv

Petronella sin avatar

Petronella er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Savner Soho-sjokoladen!!

O lykke på jord!! Dèn savner jeg også!!

Petronella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-08, 21:58   #196
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Noen som vet hvor de små Riegelsjokoladene har blitt av? Blå og rød, med og uten nøtter. Husker vi brukte å samle flasker i nærområdet da vi var små. For panten kjøpte vi Riegel og Bugg.

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Ja, hvor i helvete har den blitt av?

Nille pleier å selge Riegel sjokolade. De selger til hallowen og jul. ikke enkeltvis men i pakker med 10 sjokolader. Det er nissemotiv til jul og spøkelsesmotiv til hallowen. De pakkene har jeg også kjøpt på Meny.

Gammel 05-08-08, 22:11   #197
Tante Grønn
Alltid motsatt

Tante Grønn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Tante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populær
Standard

Salte lakrissnører. Blå pakke med elefant på. Borte vekk
Nå har de bare søte lakrissnører og jordbærsnører tilbake.

Gammel 05-08-08, 22:14   #198
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tante Grønn, her.

Salte lakrissnører. Blå pakke med elefant på. Borte vekk
Nå har de bare søte lakrissnører og jordbærsnører tilbake.

Ja, det savner jeg også.
Hvorfor fjerner de alltid det som er best?

Og jeg vil ha tilbake lakris-smurf.

Gammel 05-08-08, 22:18   #199
Tante Grønn
Alltid motsatt

Tante Grønn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Tante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populær
Standard

Alle de gode salt-lakris-tingene er enten fjernet eller endret til usmakelig tull

Gammel 05-08-08, 22:19   #200
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Standard

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:58.