Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

"Perfekte mødre"

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-06, 22:05   #1
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Perfekte mødre"

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Guri malla.... Jeg har brukt denne mange ganger og har tolket den som ettertenksom. Ikke sarkastisk.

Må nok passe med fra å bruke den da.......

Ooops, samme her! Ja har bare klikket den inn fra panelet til høyre, og slett ikke sett hva den "het". Jeg også har brukt den mer i betydningen "Jaja..." eller "Shit" eller "Oops" eller noe sånt.

Note to self: Quit use blue mocking smily

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 22:22   #2
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har ikke tolket denne som sarkastisk i allefall.
Mere !hmmm, har ikke noe glupt å komme med".

Så jeg lurte litt på hvorfor Elin ble beskyldt for å være sarkastisk, for jeg tolket innlegget hennes som en som ikke skjønte bæret av det som stod.
(med andre ord en som skjønte like mye som meg)

Gammel 14-11-06, 22:26   #3
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Jeg har ikke tolket denne som sarkastisk i allefall.
Mere !hmmm, har ikke noe glupt å komme med".

Så jeg lurte litt på hvorfor Elin ble beskyldt for å være sarkastisk, for jeg tolket innlegget hennes som en som ikke skjønte bæret av det som stod.
(med andre ord en som skjønte like mye som meg)

Slutt å heng utav ræva på Elin, da.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 22:29   #4
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Slutt å heng utav ræva på Elin, da.

Ja, jeg skrev mitt innlegg bare fordi det var Elin som hadde brukt ikonet.......
Hadde du derimot brukt det ville jeg selvsagt ment at du var fryktelig sarkastisk..............

Gammel 14-11-06, 23:10   #5
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er innom og dåner litt av og til. Bare overse meg.

Gammel 14-11-06, 23:11   #6
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

:Overser:

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 23:16   #7
Linemix
Aktiv

Medlem siden: Nov 2006
Linemix er populærLinemix er populærLinemix er populærLinemix er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Overser?! Jeg tror heller jeg dåner litt, jeg.

Linemix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 10:43   #8
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja du er en dobbelmoralist, Mim. Men du er i godt selskap for å si det sånn.

Røyker du??! . Nei, nå ble jeg skikkelig skuffet.

Skilpadda: Er dobbelmoralist et ord?

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 14:27   #9
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det engelske uttrykket er egentlig bedre: "Double set of standards". Dvs. at man har en standard for seg selv og en annen for andre.

Jeg støtter (bombe) Skilpadda 100 % på at det ikke kan kalles dobbeltmoralsk å være klar på hva som BØR gjøres selv om man ikke er perfekt på dette eller andre områder selv.

Og stiller meg undrende til at noen bringer dette på bane hver gang man diskuterer hva som er det beste å gjøre i spesifikke situasjoner.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 15:06   #10
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg støtter (bombe) Skilpadda 100 % på at det ikke kan kalles dobbeltmoralsk å være klar på hva som BØR gjøres selv om man ikke er perfekt på dette eller andre områder selv.

Og stiller meg undrende til at noen bringer dette på bane hver gang man diskuterer hva som er det beste å gjøre i spesifikke situasjoner.

Det ligger et mer eller mindre skjult angrep i å bruke ord som "dobbeltmoralsk" og "perfekt". Litt sånn "Ha! Er du lissom så jævla flink selv, da lissom? Hæ? Hæ?" Jeg har ikke ord for hvor tåpelig jeg synes det er å skulle pålegge rådgivere å være helt uangripelige på ALLE områder for å kunne gi råd på ett område. Kan ikke jeg gi råd om noe JEG kan, dersom jeg gjør noe som ikke er så lurt (og kanskje til og med VET at ikke er så lurt) på et annet?

Gammel 15-11-06, 21:48   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 15-11-06, 21:50   #12
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 15-11-06, 21:54   #13
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

MinaX får meg til å føle meg skikkelig blånn.

Gammel 15-11-06, 22:00   #14
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er mektig imponert damer! Jeg vet hva tutta har studert, men hva studerte/studerer du MinaX?

Jeg skjønner ikke det minste av hva dette dreier seg om en gang men jeg tror det har med mat å gjøre

Gammel 15-11-06, 22:01   #15
Linemix
Aktiv

Standard

Sjekk meg da, Elin: pi r i annen, to pi r!

Gammel 15-11-06, 22:02   #16
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Linemix, her.

Sjekk meg da, Elin: pi r i annen, to pi r!

Åh! Den kan jeg! Areal og omkrets av en sirkel!

Gammel 15-11-06, 21:56   #17
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Gammel 15-11-06, 22:00   #18
Linemix
Aktiv

Standard

Du også Skremmern! Jeg tror jeg snart må lage et opprop for naturfagsgjengen, jeg. :misunnelig:

Gammel 15-11-06, 22:03   #19
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Åsså denne:

Gammel 15-11-06, 22:19   #20
Linemix
Aktiv

Standard

Åsså denne:

Er dette en grafisk modell av en standard "perfekt mor-tråd" på nm? Med avsporinger og røde og grønne prikker og alt?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:24.